REKLAMA TOP.gsm
poniedziałek, 1 października 2012, Arkadiusz Marcjanek

Test Kiano Pro 10 Dual – tani i wydajny tablet z IPS

Kiano Pro 10 Dual 02
Kiano Pro 10 Dual / fot. tabletManiaK

Jedna odpowiedź do “Kiano Pro 10 Dual 02”

  1. perfektus pisze:

    Witam dziś chciałem zaktualizować Kiano PRO 10 DUAL do ANDROIDA 4.1robiłem wszystko wg.instrukcji podanej na stronie wszystko sie aktualizowało ok ale doszło do 23% i program zakończył aktualizację na czerwono.Po tym mam tylko napis KIANO i po chwili pojawia się „ludzik” androida z „otwartym brzuchem”.Czy to jest usterka do wykonania samemu czy trzeba wysyłać do serwisu.Pytanie do Pani Gosi ewentualnie do kogoś kto się na tym zna.POZDRAWIAM

  2. Nygga pisze:

    Witam.
    Kupiłem tablet Kiano Core 10.1 Dual 3G prosto od dystrybutora 2012-12-17.
    Uruchomiłem pierwszy raz – wszystko się sypało, wyskakiwały błędy aplikacji i nie mogłem zalogować się do sklepu play. Po użyciu przywracania systemu wszystko zaczęło działać bez wykrzaczania się. Niestety po zainstalowaniu Skype podczas videorozmowy kamera rejestruje powiększony obraz twarzy – widać 1/4 twarzy. Wszyscy moi znajomi, do których dzwoniłem przez skype mówili mi, że widzą tylko kawałek mojego czoła. Ponadto w tablecie nie działa flash 11 – mimo, że w opisie jest napisane o obsłudze flasha. Gdy napisałem o moich problemach do serwisu kiano, zwyczajnie mnie zlano. Jedynie czego dowiedziałem sie od serwisu to:
    „Proponuje wypenic formularz reklamacyjny na naszej stronie http://www.kiano.pl zakładka gwarancja .Sprawdzimy urządzenie w serwisie.”
    Jeszcze w międzyczasie napisałem do działu handlowego Kiano i od pani Gosi otrzymałem linka do flasha. Z problemem kamerki wysłałem tablet do serwisu. Opisałem wszystko na maila serwisowi – zrobiłem zdjęcia rejestrujące usterkę kamerki w Skype. Prosiłem również serwis o kontakt telefoniczny. Przez miesiąc nikt do mnie nie zadzwonił. W międzyczasie próbowałem dodzwonić się do serwisu – po wielu dniach prób w końcu się dodzwoniłem. Odebrała telefon jakaś pani, której podałem nr zgłoszenia oraz moje dane, po czym odczułem u tejże pani dezorientację. Po chwili wahania pani z serwisu powiedziała mi, że za chwilę do mnie oddzwoni. Tak się nie stało. W związku z tym na drugi dzień podjąłem ponownie próby dodzwonienia się do serwisu kiano. Niestety przez 2 dni nie udało mi się dodzwonić, więc zadzwoniłem do działu handlowego, gdzie wyjaśniłem wszystko – o usterkach, podałem nr zgłoszenia reklamacyjnego i 2 numery kontaktowe do siebie. Poprosiłem o pilny kontakt działu serwisu ze mną. I tu znowu nikt się ze mną nie skontaktował. Po miesiącu otrzymałem zwrot tabletu z serwisu z opisem na karcie gwarancyjnej serwisanta nr 4, że zgłoszenie jest bezzasadne. W związku z tym pierwsze co zrobiłem, to uruchomiłem tablet i odpaliłem Skype. Zastałem to co miałem przed zgłoszeniem do serwisu, bo czego mogłem się spodziewać po opisie serwisanta nr4. Ponadto na wyświetlaczu pojawiły sie skazy – rysy. Nie wiem do końca czy są to rysy zewnętrzne czy wewnętrzne (może to są sławne paprochy), ale jednak są.
    Nie rozumiem polityki Kiano. Pani Gosia stara się przedstawić kiano w dobrym świetle, ale widać że tylko Ona. Nie rozumiem dlaczego serwisant nr 4 pisze, że zgłoszenie usterki jest bezzasadne? Mój smartphone, komp stacjonarnych, laptop, tablety znajomych (markowe i chinole – np. Yarvik kumpla, Sanei drugiego kumpla) rejestrują prawidłowo videokonferencję, natomiast Kiano Core Dual 3G NIE. Wiadomą sprawą jest, że tablet powinien obsługiwać multimedia, bo to go wymyślono. Zakupując tablet kiano liczyłem na wydajny i wszechstronny tablet w atrakcyjnej cenie. Samo urządzenie jest dobre, jednak usterka z kamerką jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Jeszcze większym zaskoczeniem jest traktowanie klienta przez Kiano – pani Gosia zrobiła na mnie dobre wrażenie kiedy czytałem to forum przed zakupem tabletu. Jednak zawiodłem się. Obecnie po raz drugi zgłosiłem usterkę tabletu po raz drugi. Zobaczymy czy tym razem trafię na serwisanta nr 4, czy może ktoś mądrzejszy zajmie się problemem i go rozwiąże.

  3. Nygga pisze:

    Witam.
    Kupiłem tablet Kiano Core 10.1 Dual 3G prosto od dystrybutora 2012-12-17.
    Uruchomiłem pierwszy raz – wszystko się sypało, wyskakiwały błędy aplikacji i nie mogłem zalogować się do sklepu play. Po użyciu przywracania systemu wszystko zaczęło działać bez wykrzaczania się. Niestety po zainstalowaniu Skype podczas videorozmowy kamera rejestruje powiększony obraz twarzy – widać 1/4 twarzy. Wszyscy moi znajomi, do których dzwoniłem przez skype mówili mi, że widzą tylko kawałek mojego czoła. Ponadto w tablecie nie działa flash 11 – mimo, że w opisie jest napisane o obsłudze flasha. Gdy napisałem o moich problemach do serwisu kiano, zwyczajnie mnie zlano. Jedynie czego dowiedziałem sie od serwisu to:
    „Proponuje wypenic formularz reklamacyjny na naszej stronie http://www.kiano.pl zakładka gwarancja .Sprawdzimy urządzenie w serwisie.”
    Jeszcze w międzyczasie napisałem do działu handlowego Kiano i od pani Gosi otrzymałem linka do flasha. Z problemem kamerki wysłałem tablet do serwisu. Opisałem wszystko na maila serwisowi – zrobiłem zdjęcia rejestrujące usterkę kamerki w Skype. Prosiłem również serwis o kontakt telefoniczny. Przez miesiąc nikt do mnie nie zadzwonił. W międzyczasie próbowałem dodzwonić się do serwisu – po wielu dniach prób w końcu się dodzwoniłem. Odebrała telefon jakaś pani, której podałem nr zgłoszenia oraz moje dane, po czym odczułem u tejże pani dezorientację. Po chwili wahania pani z serwisu powiedziała mi, że za chwilę do mnie oddzwoni. Tak się nie stało. W związku z tym na drugi dzień podjąłem ponownie próby dodzwonienia się do serwisu kiano. Niestety przez 2 dni nie udało mi się dodzwonić, więc zadzwoniłem do działu handlowego, gdzie wyjaśniłem wszystko – o usterkach, podałem nr zgłoszenia reklamacyjnego i 2 numery kontaktowe do siebie. Poprosiłem o pilny kontakt działu serwisu ze mną. I tu znowu nikt się ze mną nie skontaktował. Po miesiącu otrzymałem zwrot tabletu z serwisu z opisem na karcie gwarancyjnej serwisanta nr 4, że zgłoszenie jest bezzasadne. W związku z tym pierwsze co zrobiłem, to uruchomiłem tablet i odpaliłem Skype. Zastałem to co miałem przed zgłoszeniem do serwisu, bo czego mogłem się spodziewać po opisie serwisanta nr4. Ponadto na wyświetlaczu pojawiły sie skazy – rysy. Nie wiem do końca czy są to rysy zewnętrzne czy wewnętrzne (może to są sławne paprochy), ale jednak są….

  4. Nygga pisze:

    Witam.
    Kupiłem tablet Kiano Core 10.1 Dual 3G prosto od dystrybutora 2012-12-17.
    Uruchomiłem pierwszy raz – wszystko się sypało, wyskakiwały błędy aplikacji i nie mogłem zalogować się do sklepu play. Po użyciu przywracania systemu wszystko zaczęło działać bez wykrzaczania się. Niestety po zainstalowaniu Skype podczas videorozmowy kamera rejestruje powiększony obraz twarzy – widać 1/4 twarzy. Wszyscy moi znajomi, do których dzwoniłem przez skype mówili mi, że widzą tylko kawałek mojego czoła. Ponadto w tablecie nie działa flash 11 – mimo, że w opisie jest napisane o obsłudze flasha. Gdy napisałem o moich problemach do serwisu kiano, zwyczajnie mnie zlano. Jedynie czego dowiedziałem sie od serwisu to:
    „Proponuje wypenic formularz reklamacyjny na naszej stronie http://www.kiano.pl zakładka gwarancja .Sprawdzimy urządzenie w serwisie.”
    Jeszcze w międzyczasie napisałem do działu handlowego Kiano i od pani Gosi otrzymałem linka do flasha. Z problemem kamerki wysłałem tablet do serwisu. Opisałem wszystko na maila serwisowi – zrobiłem zdjęcia rejestrujące usterkę kamerki w Skype. Prosiłem również serwis o kontakt telefoniczny. Przez miesiąc nikt do mnie nie zadzwonił. W międzyczasie próbowałem dodzwonić się do serwisu – po wielu dniach prób w końcu się dodzwoniłem. Odebrała telefon jakaś pani, której podałem nr zgłoszenia oraz moje dane, po czym odczułem u tejże pani dezorientację. Po chwili wahania pani z serwisu powiedziała mi, że za chwilę do mnie oddzwoni. Tak się nie stało. W związku z tym na drugi dzień podjąłem ponownie próby dodzwonienia się do serwisu kiano. Niestety przez 2 dni nie udało mi się dodzwonić, więc zadzwoniłem do działu handlowego, gdzie wyjaśniłem wszystko – o usterkach, podałem nr zgłoszenia reklamacyjnego i 2 numery kontaktowe do siebie. Poprosiłem o pilny kontakt działu serwisu ze mną. I tu znowu nikt się ze mną nie skontaktował. Po miesiącu otrzymałem zwrot tabletu z serwisu z opisem na karcie gwarancyjnej serwisanta nr 4, że zgłoszenie jest bezzasadne. CDN

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,
      Panie nygga – Panie Grzegorzu,

      otrzymaliśmy od Pana mail z załącznikiem 15MB liczącym 55 stron, zapoznanie się z nią wymagało poświęcenia jej sporo czasu. Po przeanalizowaniu korespondencji sam nasz kierownik serwisu próbował się z Panam skontakować ok godziny 17.15 a następnie 17.40 w piątek tj.8 lutego. – nie odbierał Pan telefonu.

      Nie może Pan zaprzeczyć, ze jesteśmy z Panem w stałym kontakcie.

      Jeśli chodzi o Skype – to nie jest to wina tabletu, a zwłaszcza hardware’u. Obraz zależy od tego jak skype go konwertuje. Oczywiscie będziemy starali się Panu pomóc – wyszukując odpowiednią wersję Skype’a.

      Jutro kierownik serwisu znów będzie się z Panem kontaktował – tuż po 9 rano.
      Pozdrawiam.

  5. nygga pisze:

    Diety za powielanie się, ale strona wyświetlała błąd. Więc ponawialem próby.
    Dodam jeszcze do mojego wywodu, że po zwrocie tabletu z serwisu na pudełku tabletu była naklejona kartka z namiarami do mnie łącznie z nr telefonu. Niestety nikt z serwisu z tych danych nie skorzystał. Miesiąc bez tabletu i zgłoszenie bezzasadne. Serwisant nr4 anonimowy i całe jego szczęście.

  6. nygga pisze:

    Cholerna autokorekta – miało być 'Sorry' a wyszło 'Diety' (nie wiem jak)

    • Dominika pisze:

      A czy kamerka sama , bez Skypa działa poprawnie? U nie jak włącze kamerke to działa bardzo dobrze, z w Skypie musiałam porzechylać tablet żeby było mnie widać. Odinstalowałam tego Skypa , który juz był i zainstalowałam na nowo z Google Play . Sytuacja się poprawiła. Więc to nie wina tabletu moim zdaniem.

  7. bartii pisze:

    Ja dodam swoje uwagi, dzis „kupilem” tablet kiano w plusie, w promocji w pakiecie z telefonem. Na dzien dobry po 20 minutach uzytkowania tablet padł. pierwsze wrazenie – fajne, dziala. Przystepuue do konfiguracji wifi – i problemy z wykryciem sygnalu i to nawet 3-4 metry (pozostale urzadzenia wi fi nie maja problemow). po 20minutach uzytkowania, w trakcie testowania internetu padl mi ekran :(. teraz jedynie mi wlacza podswietlenie ale ekran jest czarny…no i amen. W poneidizalem zwracam do plusa z reklamacja, dzis juz niesttey zamkniety. mam wersje z tylnym glosnikiem z najnowszym androidem

    • Gosia- Kiano pisze:

      Witam,
      proszę Pana o wypełnienie formularza gwarancyjnego na kiano.pl – tablet trafia bezpośrednio do nas – tak będzie najszybciej – max. 5 dni roboczych od otrzymania tabletu.
      Pozdrawiam.

      • bartii pisze:

        Dziekuje za informacje, wiadomosc poszła. Licze na sprawny przebieg reklamacji. Pozdrawiam

        • bartii pisze:

          Witam, narazie moj tablet w serwisie. A było to tak… w dn. 13.02. na „dzien dobry” kurier zawalil, zamiast dzwonic ze przyjedzie – przyjechał kiedy nikogo nie bylo i zostawił awizo bez nr telefonu (z podanymi godzinami ponownej proby odbioru). Na szczescie nastepnego dnia byl ktos w domu i odebrał towar (oczywiscie wtedy juz zadzwonil). Tablet poszedł. W poniedziałek (18.02) dostalem info od serwisu Kiano ze przystepuja do działan usuniecie usterki. Od tego momentu… cisza :(. Liczylem ze skoro jest nowy i niesprawny to zajma sie tym szybciej. Bede informowac jak dalej to przebiegnie.

          • bartii pisze:

            Wreszcie mi naprawili, wyglada na to tablet chodzi dobrze, wi fi ma normalny zasieg. Przyczyna byl wadliwy ekran lcd ktory mi wymienili. Pozdrawiam

          • bartii pisze:

            Witam, bylem mile zaskoczony ze po wczorajszej informacji o zakonczeniu procedury reklamacyjnej juz dzis dostarczyl kurier. Niestety na tym koniec – to co zobaczylem to jednym slowem SKANDAL!! Informacja bylo – ze wgrali nowe oprogramowanie – no ok. Otrzymany tablet uruchomiłem, pierwsze kilka minut – wszystko ladnie chodzi, Wifi wydaje sie ok, potem cos wydaje jakos polaczenia pogarszac. Mysle no trudno, tablet dziala. Testuje pol godziny i historia sie powtorzyła – ekran wyłaczyl sie. Znow mam czarny ekran z podswietleniem :/ Jak oni to w ogole sprawdzali i testowali? Znow musze odsylac i nowy tablet praktycznie nie uzywany :/

  8. tomasz pisze:

    A ja też dodam że musiałes trafić na jakiś pechoy model, bo ja odebrałem tydzień temu i jakoś działa bez problemu. zróno wyświetlacz , wifi i bateria.

  9. nygga pisze:

    Witam.
    Dziekuję za informację.
    Jeśli chodzi o kontakt że mną to tylko Pani stara się jakoś pomóc. Co do piątku to na żadnym z telefonów nie miałem nieodebranego połączenia w podanym przez Panią okresie. Jeśli chodzi o wyświetlacz to prawdopodobnie nie są to skazy tylko paprochy (jeden z nich po czasie zmienił lokalizację). Czekam na obiecany kontakt. Pozdrawiam.
    P.S. Szkoda, że aby uzyskać informacje nt. błędnie działającej kamerki musiałem p

  10. nygga pisze:

    …. musiałem pisać pismo do Was i wylewać żale na forum.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, Panie nygga – Panie Grzegorzu,

      dziś tuż po 9 tej oraz o 10tej kierownik naszego serwisu próbował sie z Panem skontaktować telefonicznie-ponownie dziś czyli w poniedziałek, po tym jak w piatek nie mozna się było z Panem skontaktować -( Byłam przy tym jak kierownik do Pana dzwonił ).

      Nie odbiera Pan od nas telefonu. Został wysłany równiez sms i kilka emaili z informacją z naszej strony, równiez Pan na nie nie odpowiedział.

      Wychodzimy Panu naprzeciw, próbujemy być z Panem w kontakcie.
      Proszę wiec napisać w jaki sposób mozemy sie z Panem skontaktować – oprócz tego forum.
      Pozdrawiam.

      • nygga pisze:

        Witam Pani Gosiu,

        Dziś Państwa Kierownik serwisu rzeczywiście próbował skontaktować się ze mną (2 próby telefoniczne + 1mail – nie kilka 😉 ). Przy drobnych trudnościach służbowych (godziny pracy) udało nam się skontaktować. Muszę przyznać, że Kierownik serwisu to bardzo rzeczowy i miły człowiek z nastawieniem na rozwiązanie problemu. Moja sprawa została szybko wyjaśniona.
        Dziękuję Kierownikowi serwisu Kiano za pomoc.

  11. David pisze:

    No to wkońcu dobra wiadomość. Więc jednak mozna sprawę załatwić na spokojnie, wystarczy troche cierpliwości i dobrej woli .

  12. Mania pisze:

    Zgadzam się z Davidem. U mnie sytuacja wygladała tak ,że wysłałem tablet do serwisu, kontakt był bezproblemowy i naprawa szybka. Dotrzymali terminu , Dodzwonić sie nie graniczyło z cudem. udało sie za chyba trzecim czy czwartym razem.

  13. Damon pisze:

    Widze że Kiano sie poprawiło w sprawach serwisowych. Oby tak dale bo naprawdę fajna firma i nie powinniscie jej skreślać z powodu małej wpadki z serwisem hehehe

  14. Krzysztof pisze:

    Yen tablet to gówno jakich mało. NIE POLECAM !!! A Pani Gosia … cóż … płacą jej za robienie dobrego wrażania na forach więc weźcie poprawkę na to co pisze.

    • marTa pisze:

      I to jest doskonały przykład Trolla 🙂 weżcie lepiej poprawke na takie wpisy. Pewnie nawet nie miał Kiano w rękach . Co za ludzie….

      • Krzysztof pisze:

        Tak się składa szanowna pani że miałem w rękach i nawet rozebrałem do ostatniej części. Proszę poszukać na innych forach – tam dokładnie opisałem jak zbudowane jest Kiano i dlaczego kosztuje 650zł… Może i jestem jakimś tam trolem, a może i gargamelem, ale prawo wypowiedzi równiez mam i jeśli mam okazję komuś doradzić aby nie utopił niekiedy ciężko zarobionych pieniędzy to to robię. Nadal uważam że Kiano to „kupka”, nie mogę powiedzieć dobitnie bo Pani Gosia się gniewa. pozdrawiam

    • cimus pisze:

      mama mu dała deskę od chleba mówiąc że to tablet więc jest zły na cały świat że nie może tapety zmienić

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,
      Jeżeli ma Pan jakies merytoryczne uwagi to prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      i prosze nas nie obrazac i nie uzywac wulgaryzmów.
      Pozdrawiam.

      • Krzysztof pisze:

        Pani Gosiu, pisanie do Was mija się z celem bo na e-maile nie odpowiadacie… taka jest prawda. Serwis kasuje od razu wiadomości bez czytania świadczą o tym potwierdzenia odczytu i dostarczenia. Merytorycznych uwag mam bardzo dużo ale co z tego jak i tak nikt ich nie uwzględni. moim zdaniem firma Kiano to po prostu firma krzak… sprzedawany sprzęt to chińskie buble które można kupić również pod innym logiem (w biedronce będzie tablet identyczny do kiano tylko z inną nazwą wydrukowaną na obudowie). Ja mam nauczkę ze nie należy kupować takiej „kupki” ładnie zapakowanej w papierek. Pozdrawiam.

  15. marTa pisze:

    Dotyczy oczywiście Krzysztofa i jego bardzo kulturalnej wypowiedzi

    • Krzysztof pisze:

      Gdy przejdzie Pani przez kontakt z serwisem kiano też będzie Pani pisac wulgaryzmami. Pozdrawiam.

      • pPiotr pisze:

        ja jakoś przeszedłem przez kontakt z Kiano i naprawę mojego tabletu i jakos wulgaryzmami nie rzucam. jaki by nie był po prostu trochę kultury w publicznych miejscach wypadało by mieć.

  16. lornetka pisze:

    Dzień dobry.
    Jak to jest, że zachwalacie i promujecie Plug Impackt 2 a za chwilę czytam recenzję „o wiele” lepszego sprzętu (większy/lepszy ekran, bateria, rozdzielczosc itp itd.) za prawie identyczną cenę (Kiano Pro 10 Dual)? : )

    • Szymon Marcjanek pisze:

      To dwa bardzo różne tablety (10-calowy bez 3G i 7-calowy z 3G i GPS), kierowane do odbiorców o różnych potrzebach – porównywanie ich mija się zatem z celem. Pozdrawiam

  17. marta pisze:

    mam nowego tableta kupilam dzis za 799 w neonecie wyobrazcie sobie zalaczylam i byl dobry obraz po chili zrobil mi sie zielony wiecie moze co sie stalo
    tablet kiano pro 10 dual

  18. wox pisze:

    Dla mnie tablet kiano pro 10 dual to jak na razie wielka porażka, zwłaszcza, że kupiony (ostatniego grudnia 2012) został dla moich dzieci – ciągle coś nie tak. Ale do rzeczy: czas pracy (zdecydowana przewaga to gry) około 5 godzin, ale za to masakryczne ładowanie – aż 7 godzin (teraz już wiem, ale przy pierwszym ładowaniu siedziałem i czekałem jak głupi do 3 w nocy). Po kilku dniach użytkowania co raz częściej klikając w jakąś grę pojawiał się napis „aplikacja nie jest zainstalowana” (po ponownym uruchomieniu czasem było OK, czasem dalej działo się to samo). Po 2-3 tygodniach od zakupu zaczął się zawieszać podczas gier lub nawet klikając w ekran główny; gdy zaczęło się to powtarzać codziennie „poszedł” do naprawy (zawiozłem do Media Markt 10 lutego a 26 lutego dostałem SMS-a by go odebrać, natomiast w karcie gwarancyjnej mam zapisane, że w serwisie przebywał od 15 do 25 lutego). Napisano, że przeinstalowano soft. Przypuszczam, że wymieniono ładowarkę (ale nie ma o tym informacji). Po powrocie – dzieje się dalej to samo; na razie raz pojawiło się „aplikacja nie jest zainstalowana”, ale były trzy ładowania (czyli kilkanaście godzin używania) i już trzy razy zawiesił się (raz w czasie ładowania i po resecie nie „odpalił”; po ponownym, ręcznym włączeniu niby działa). Do tego dochodzi dziwne wskazywanie poziomu naładowania (przed naprawą jak i po naprawie), np. 23%, a po ponownym uruchomieniu (za chwilę) 58% lub (tak jest zawsze) po 2-2,5 godzinach ładowania pokazuje 99%, ale żeby pojawiło się 100 % to trzeba czekać jeszcze następne 4,5-5 godzin (w sumie 7 godzin ładowania – jak już pisałem wcześniej). Wiadomo – „pójdzie” znowu do naprawy (dzieci już się „cieszą”, że tabletu znowu nie będzie kilkanaście dni) i niestety tylko iskierka nadziei się tli, że może kłopoty się skończą.

    • md pisze:

      no to masz chłopie pecha bo mój śmiga jak tamatalala.
      Jedynie czego mi brakuje to ładowania przez USB – ale od początku wiedziałem, że go nie ma.

      nie oceniam, ale jak dajesz dzieciakom grać przez 5 godzin i jeszcze narzekasz…

      • wox pisze:

        Około 5 godzin w 2-3 dni (raczej 3 dni) na 3 dzieci – czyli tablet używany około 1,5-2 godziny (raczej 1,5 godziny) dziennie, to chyba nie jest zbyt wiele jeśli chodzi o eksploatację urządzenia.
        Jakie narzekanie? Urządzenie nie jest mocno eksploatowane i nie spisuje się tak jak powinno. Zawiesza się nie tylko na grach – również przy zwykłym przełączaniu okien jak i w czasie ładowania.

  19. Asia pisze:

    Witam
    Tablet kiano pro 10 dual dostałam na 18 urodziny, lecz nie nacieszyłam się nim zbyt długo. Miałam go tylko tydzień. Po pierwszym podłączeniu do ładowarki zrobił się cały biały na ok. 3 godziny, nie można go było wyłączyć ani włączyć. Podczas kolejnych dni tablet sam się uruchamiał się i wyłączał. Po tygodniu zostawiłam go w domu i wyszłam do sklepu, gdy wróciłam na ekranie pojawiły się pasy i kreska wyglądająca na pęknięcie. Urządzenie oddałam do serwisu dostałam odpowiedź że jest to zrobione z mojej winy. Nie zgodziłam się na naprawę. Po odebraniu tabletu udałam się z nim do punktu naprawy. Pan obejrzał go dokładnie i nie stwierdzi żadnej wady mechanicznej, po dłuższym przyjrzeniu się, zauważył że nieruszona jest pomba. Tablet w serwisie nie został nawet odkręcony chodź w zgłoszeniu było napisane że uszkodzona może być również bateria. Odradzono mi naprawę w punkcie gdyż prawdopodobnie jest to wada fabryczna.

  20. Karolik pisze:

    Do jakiego punktu naprawy sie udałaś? Do serwisu Kiano?

  21. Daniel pisze:

    Używam Pro duala od grudnia , dostałem na mikołaja. Byłem zły trochę ze to nie Samsung ale Kiano jest ok. Do tej pory działa bez zarzutu:)

  22. Piter pisze:

    Witam. Ja zdanie o serwisie ma niezbyt dobre wczoraj z naprawy wrocil moj kiano myslalem ze bedzie ok a tu zaskoczenie , zlacza jak zle działały tak działaja nadal ,był paproch pod digitizerem po serwisie wrocił z dwoma , wymieniony digitizer i zle potem zamontowany wzgledem niego wyswietlacz ok 2mm co skutkuje tym ze jest dotyk przesuniety wzgledem ikon na pulpicie.Na pewno sprzetu tej firmy nie zakupie powrornie.1,5 od zakupu uzytkowany 2 tygodnie a zapomnialem po samym zakupie problem byl z ladowarka doslali nowa.Sprzet ok tylko słaby serwis i kontrola jakosci.

  23. Dani pisze:

    Serwis chyba i tak się poprawi, wyrabiaja sie w czasie, łatwiej się dodzwonić – ja przynajmniej nie miałam z tym kłopotów. Odpisują szybko na maile.

    • bartii pisze:

      To fakt terminowo wyrabiaja, aczkolwiek w moim wypadku w sumie trwało to ponad miesiac. (2x 2 tygodnie), za pierwszym razem wymienili mi oprogramowanie – ktore nic nie dało, za drugim razem ekran LCD i narazie jest ok. Kontakt – odpisuja, ale bardzo krotko, wyglada na to ze jeszcze braki maja w kontroli jakosci.

  24. Arrczi pisze:

    To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że lepiej dołożyć parę stów na coś bardziej markowego 🙁 Zastanawiałem się nad Ondą V973. Teraz chyba poczekam na coś nowszego od Google.

  25. Zala pisze:

    Markowe = droższe , a nie każdego stać . moim zdaniem markowe zaczyna być przereklamowane.

  26. piter pisze:

    Ja oprucz nieszczesnego kiano dual posiadam asusa tf101 ma juz 2 lata nawet beteria trzyma jak 1 dnia po naladowaniu, nigdy niebyl w serwisie uzuwany codziennie a wyglada i dziala jak nowy 0 zacinki stabilny chociaz niema androida 4,1,1. To jak w powiedzeniu dlaczego kupiles taki drogi garnitur, odpowiedzial bo na tani mnie niestac.

  27. andrzej pisze:

    po 3 miesiącach użytkowania a więc….
    chyba jestem mega szczęściarzem bo … tablet działa.a że kupiony w Plusie za złotówkę więc w razie czego dużej straty nie ma ale tu okazuje się że przeżył już sporo i nadal trzyma formę.Bateryjka trzyma długo.Miliony aplikacji sciąganych i instalowanych na nim,wszelkie kombinacje z podłączaniem różnych urządzeń znosi dobrze.Działa na nim klawiatura bezprzewodowa i myszka.Fakt że gniazda mogły by być bardziej dopracowane.Ostatnio nawet służy jako podgląd zewnętrzny do aparatu cyfrowego, Bezproblemowo połączył się z aparatem przez USB i można przeglądać zasoby aparatu na większym wyświetlaczu tuż po zrobieniu zdjęcia :).
    HDMI też śmiga ( tu znowu ukłon w stronę poprawy osadzenia gniazd są po prostu delikatnie za głęboko) Z aparatu w tablecie nie korzystam więc nie ocenię.
    Skoro jednak przeżywa kontakt z małym trzyletnim urwisem, który powiedzmy nie odnosi się do tabletu delikatnie, włączającym wszystko co się da, przeżył dwa upadki z niewielkiej na szczęście wysokości na dywan co przekładając na niektóre tu opinie powinien się rozsypać na tysiące kawałków a tu niespodzianka działa i ma się dobrze.WiFi działa a na zewnątrz korzysta z tetheringu z telefonu.
    Bluetooth działa i sprawdzony z telefonem GPS całkiem przyzwoicie to wygląda.
    jest kilka minusów ale nie będę bez sensu tu pokrzykiwał i się wyżalał bo miałem ich świadomość przy wyborze po przeczytaniu wielu opinii w sieci.zaznaczę normalnych opinii a nie krzykaczy i trolli co to jak coś źle to trzeba wszystko z błotem zmieszać.Po to jest sieć, czytajcie opinie i używajcie mózgu jeśli nie chcecie nie kupujcie.dołóżcie troszkę grosza i kupcie sobie wymarzone „jabłuszko” i będzie spokój.Zaraz ktoś doda że „jabłuszko” i inne z tzw górnej półki to mają mało wad i dobre opinie. czemu ? bo mało kto się chce przyznać że wywalił 2-3 tysiące za sprzęt który się sypie a 50 procent jego ceny to śliczne logo producenta na obudowie…Większość podzespołów w środkach jest taka sama może pozostaje tylko estetyka i jakość wykonania ale cóż z tego się rodzi właśnie cena końcowa. Heh mój Kiano i czyjś iPAD .wiadomo że większa część wybierze Ipada choćby ze względów wizualnych (wspomniane jabłuszko na obudowie robi swoje) Ale jak obkleję swojego Kiano w Kryształki Swarovskiego to już przewaga nie będzie taka wielka.Ludzie podchodzą do wielu rzeczy wzrokowo kto w tym momencie wybierze tandetny plastik jabłuszka ???

  28. Mateusz pisze:

    Ja mam Kiano od pół roku Andrzeju i też uważam, że jest ok. Przeglądanie stron www , granie czy to na Kiano czy na iPadzie wygląda tak samo. U mnie dzieci dużo korzystają z tabletu , na to co on przeszedł i że nadal działa to jestem w szoku , nie wiem czy taki z „jabłuszkiem ” by to przetrwał ( o ile rodzic wogóle dalby dotknąć dziecku zabawkę za 3tys:))

    • andrzej pisze:

      więc nie ma co wykrzykiwać, każdy wie co kupuje.Nie dawać się zamotać reklamom i opisom.czytać czytać czytać dotykać jak się uda.W reklamach wszystko jest super ideał nawet za przeproszeniem zdolny dział marketingu będzie mógł ludziom kupę wcisnąć i jeszcze mu podziekują a potem będą narzekać że śmierdzi.Jedyne na co nie mamy większego wpływu to serwis producentów.
      Miałem już kilka przygód z serwisami i to nawet renomowanych firm np.Nikon.skusiłem się marką firmy kupiłem aparat i full wypas i co z tego umarł po 3 tygodniach w serwisie przeleżał 2 miesiące za naprawę mimo że gwarancja musiałem zapłacić i na nic tu były prośby czy groźby,postawili sprawę jasno albo płacę albo nie robią…A niby taka renoma jak nikon a w serwisie polegli.
      W przeciwieństwie do np firmy ASUS gdzie oddałem monitor w gwarancji, naprawa z dostawą w czwartek wysłany w środę wrócił czyli raptem 5 dni a w mailu przeprosili że mogli dzień wcześniej wysłać i podziękowali za cierpliwość.dwie różne firmy i różne podejście do klienta
      Tak więc mierzmy siły na zamiary.Wieszacie psy na kiano bo liche.o`k jest i może liche ale z tą świadomością kupiłem i tylko do siebie będę miał żal że padło.Nie będę płakał publicznie i rozdzierał szat szukając litości w sieci… Trolling już przestał być modny.Nie wierzę że wiekszość tu płaczących nie czytało wcześniej żadnych opinii o tych tabletach i co kupili w ciemno ??? więc czyja to wina…
      a może czytali a mimo to kupili więc czyja wina ???Po to są opinie wystawiane i różnego rodzaju fora by z nich korzystać przy podjęciu decyzji a nie zaśmiecać potem sieć bzdurnymi płaczami.
      no a teraz możecie sobie trochę potrollić i pohejtować na moje posty. to tylko mnie utwierdzi i innych w opinii…
      i żeby nie było że trzymam komuś palec 🙂 sam mam kiano w którym latają śmieci za szkiełkiem od kamery, gdzie ładowarka jest już stopiona i pokruszona, gdzie musiałem dorabiać i przerabiać kable by podłączyć, gdzie WiFi działa jak chce i kiedy chce ale KUPIŁEM ŚWIADOMIE.Więc niech wasze zakupy też będą świadome i bez przygód.Gdybym chciał mieć ideał to pewnie bym nigdy nic nie kupił bo ideałów nie ma ( w każdym razie w moim zasięgu finansowym)

  29. Bartek pisze:

    Witam, kupilem tego tableta kilka dni i mam problem z wifi. Lapie mi ledwo, ledwo a jak juz zlapie to i tak zrywa co jakis czas polaczenie. Drugim problemem jest to ze jak udostepniam sobie internet z htc hd 2 to wogole tablet nie widzi tej sieci gdzie w innych urzadzeniach takich jak laptop lapie max zasieg. Co mam zrobic? Chcialbym w pelni korzystac w domu z domowej sieci bez zrywania polaczenia wifi non stop a na wyjazdach z udostepnionego internetu z komorki (htc hd 2). Prosze o szybka odpowiedz i pomoc.

  30. andrzej pisze:

    Pani Gosiu na jakich zasadach można zgłosić ładowarkę .trzeba wysyłać tablet czy samą ładowarkę (a raczej to co po niej zostało od temperatury) kopie gwarancji ? jak do tego się zabrać

  31. franko pisze:

    Napisz na serwis@kiano.pl i dostaniesz instrukcje co i jak

  32. Devas pisze:

    Kupiłem tego tableta przed świętami i żałuje że nie przeczytałem wcześniej tych opini. Ładowarka oczywiście do wymiany i gdyby tylko to był ten problem to wszystko byłoby OK. Niestety jest jeszcze jadna wada – moduł WIFI. Zrywa połączenie a zasięg powyżej 3 metrów słaby !(powyżej 5 żaden !) Nie wiem ale chyba są jakieś standardy lub minimum, które urządzenie musi spełniać, żeby nazwać to WIFI. Oddałem do reklamacji ale co z tego, bo tego raczej nie da się wymienić bo jest pewnie wlutowane a nawet gdy się da lub uda wymienić cały tablet, to pewnie nie załatwi problemu. Niestety potwierdzam to co napisał „gmacher, 13 lis 2012”. MODUŁ WIFI I JEGO ANTENA SĄ FABRYCZNIE SŁABE więc raczej nie mam szansy na załatwienie tego problemu. Zobaczę jak ta sprawa zostanie załatwiona i napisze tutaj o efektach niezależnie czy bed dobre, czy złe. Jeśli będą duże problemy to napisze także na innych forach ku przestrodze dla innych. Jako klient mam takie prawo.

  33. Spike pisze:

    A ja czytałem w komentarzach , że po oddaniu do serwisu wymieniaja odbiornik wifi i to poprawia jego zasięg.

    • Devas pisze:

      Jeśli tak zrobią to mnie to zadowoli. Szkoda tylko, że skoro wiadomo od dawna, że wszystkie dołączone do zestawu ładowarki są wadliwe, to czemu odrazu nie zostały wymienione lub dołączone. W ten sposób KIANO uniknęłoby ciągłych reklamacji i szkodliwych dla firmy opinii a tak klienci tracą czas i cierpliwość a firma dobrą twarz.

  34. Trick pisze:

    Mój Kiano po powrocie z serwisu ma duzo lepszy zasięg wifi. naprawa trwała dwa tygodnie. A jak Devas u Ciebie?

  35. Devas pisze:

    Dopiero odebrałem po serwisie bo mi poczta onet wrzuca powiadomienia i wszystko co nie jest spamem w spam a co jest spamem to zostawia w odebranych ! (paranoja) Ładowarka i moduł WIFI wymienione. Jak przetestuje to dam znać. Niestety mam tak zawalony weekend, że chyba dopiero w przyszłym tygodniu dam rade.

    • Devas pisze:

      Przetestowałem pobieżnie. Moduł WIFI nie przerywa. Zasięg lepszy ale nie zaskakuje super jakością. Ładowarka wymieniona i tablet nie wariuje podczas ładowania. Wtyczka ma małe bolce i jest troche luźna w gniazdku (nie wiem czy to standard chiński czy inny).

      Ogółem jak dla mnie to może być. Trochę ta luźna wtyczka mnie denerwuje ale daje rade.

  36. trolololo pisze:

    Mam problem. Co zrobić jeśli chcę wysłać z tabletu Kiano Pro 10 Dual przez bluetooth piosenkę na swoją komórkę? Z góry dziękuję za odpowiedź. 🙂

  37. Asia pisze:

    Jak klikniesz na wybrany utwór i przytrzymasz powinno wyskoczyć w górnym pasku udostępnij i tam wybierz w jaki sposób chcesz wysłać.

    • trolololo pisze:

      Niestety, jak dłużej przytrzymam to wyskakuje tylko Odtwórz, Dodaj do playlisty, Ustaw jako dzwonek telefonu, Usuń, Szukaj. A jest mi niezbędna ta informacja : Jak wysłać piosenkę przez bluetooth z tabletu Kiano Pro 10 Dual?

      • Darek pisze:

        Dzisiaj dostałem tablet kiano pro 10 dual, od razu zauważyłem tłuste slady po paluchach , znaczy ktoś juz to miał w swoich łapach przede mną ,brak plomby na opakowaniu a sprzęt miał byc nowy ,zaplombowany.
        Sprawdziłem sprzęt , głosniki charczą na 3/4 głośności , i co najdziwniejsze gniazdo słuchawkowe nie działa . Podłączałem różne słuchawki i nic , cisza. Nie przełącza wewnętrzny styk od rozłączenia głośników.
        Kolejny problem to brak mozliwości ładowania tabletu przez micro usb co w innych tabletach jest standardem. Co do właściwości i specyfikacji technicznej to tablet jak tablet ,jeden chiński lub tajwański producent a model sprzedawany w Polsce pod róznymi nazwami patrz Ove…max.

        Jak znam życie będe się musiał teraz bujać z serwisem autoryzowanym czyli podsumowując 800zł zapłacone a tablet sprzedany już jako uszkodzony.

  38. Kristoff pisze:

    Tłuste slady po paluchach gdzie? na folii ochronnej na wyświetlaczu? czy na obudowie tylnej? Coś mi sie w to wierzyc nie chce.

  39. Devas pisze:

    Przenosze to z 5-ciu postów wyżej bo nie odswierzyłem stronki i napisałem pod swoim postem.

    Przetestowałem po odbiorze z serwisu pobieżnie. Moduł WIFI nie przerywa. Zasięg lepszy ale nie zaskakuje super jakością. Ładowarka wymieniona i tablet nie wariuje podczas ładowania. Wtyczka ma małe bolce i jest troche luźna w gniazdku (nie wiem czy to standard chiński czy inny).

    Ogółem jak dla mnie to może być. Trochę ta luźna wtyczka mnie denerwuje ale daje rade.

  40. andrzej pisze:

    Ja wymieniałem ładowarkę, teraz chodzi bezproblemowo, aktualizowałem do 4.1.1 (PRO_10_DUAL_ANDROID_4_1v2.img) druga wersja spowalniała, działa super, ostatnio jest jakiś problem z pobieraniem romów ze strony kiano i trzeba szukać po sieci, ale generalnie maszynka chodzi super, testowałem z 2 modemami z AERO i szło bezboleśnie

  41. Franek pisze:

    A jak szybko wymienili ci ładowarkę? bo z moja się chyb spaliła , bo przestała ladować. W poniedziałek zamierzałem dzwonić w tej sprawie na infolinię .

  42. Karolina pisze:

    U mnie wymiana ładowarki trwał tydzień. Bardzo szybko i przyjemnie 🙂

  43. Maciek pisze:

    Dostałem w „spadku” po moim wujku. On sobie wymienił na Kiano Quada. Nie byłem bardzo zadowolony jak mi go dawał, ale teraz po tygodniu mogę stwierdzić ze jak na moje potrzeby wystarczający. Używany był przez pół roku a wygląda jak nowy.

  44. Krzysiek pisze:

    Jezeli macie siete nerwy to kupujcie kiano. To co pisze Pani Gosia ze naprawiaja w cigu 5 dni roboczych to jakis zart. Za 2 razem gdy oddalem do serwisu zaczeli naprawiac dopiero w 14 dniu roboczym a okazalo sie ze nie maja czesci i czas sie wydluzyl o 2 dni robocze + weekend bo kurier odebral od nich w piatek wiec weekend to kolejne 2 dni. Wiec niech Pani Gosia nie sciemnia innych klientow.
    Na koiec tyle: byly to najgorzej wydane pieniadze w zyciu. Kazdemu kto pyta mnie o opinie o Kiano i nie koniecznie o ten model to zawsze odradzam nie ze wzgledu na parametry bo jak na ta cene maja bardzo dobre ale ze wzgledu na serwis bo jest on jakas kpina i tyle. Jezeli jiz jestescie na kupnie tabletu to doluzcie troche i kupcie cos lepszego.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Panie Krzysztofie,
      Usługą Kiano Assistance – a więc :
      serwis w max.5 dni roboczych
      i dedykowany konsultant,
      objęte sa modele:
      Core 10.1,
      Core.10.1 3g,
      Elegance by Zanetti,
      Fly 9.7 Quad.

      Model Pro 10 Dual – podlega standardowej procedurze gwarancji i reklamacji.

      W razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

  45. Tykoss pisze:

    Czy ktoś może mi powiedzieć jak to jest dokładnie z odbiornikiem wi-fi i czy wymiana naprawdę polepsza „zasięg” ?
    W sumie używałem tabletu tylko w domu/domach i nie miałem problemów z siecią tak mi się wydawało niestety po wyjściu z domu okazało się, że nie nie mogę się połączyć z siecią bo jej po prostu nie łapie wystarczy jedna zewnętrzna ściana i tablet nie łapie sygnału sieci gdzie inne urządzenia spokojnie dalej na tej sieci pracują.

    Pani Gosiu jak wyglądała by cała procedura. Tablet mam z Plusa czy to ma jakiś wpływ na gwarancję?

  46. Justi pisze:

    Witam
    No niestety ja też nie jestem zadowolona z Kiano. Mam już drugą ładowarkę na 4 miesiące użytkowania. Od miesiąca nie korzystam z tabletu, bo od zgłoszenia 27 lipca, czekam na wysyłkę ładowarki tak działa serwis 🙁 Pani odciąga mnie z dnia na dzień, że dostawa ładowarek będzie wtedy, potem wysyłka jeszcze kiedy indziej jednym słowem bezsens. Pomijając inne wady tableta, jak już po pełniłam taki błąd i go kupiłam to chociaż chciałabym z niego w miarę mozliwosci korzystać a tu lipa. Nie chce mi się już pisać emaili z przypomnieniem o nadaniu tej ładowarki. Ale jest jeszcze Rzecznik Praw Konsumenta więc chyba tak się udam, bo już brak mi sił wysłał mail z problemem, wysłałam maila z paragonem za zakup Kiano, wysłałam dane techniczne no klops, ciągle ładowarki brak i nie bardzo rozumiem w czym problem dystrybutor sprzętu nie ma zapasu akcesorii…..Tak jak Pani z Kiano zauważyła została wypuszczona partia wadliwych ładowarek, więć powinni Państwo być przygotowani na ewentualne takie sytuacje. Żenada 🙁

  47. Monia pisze:

    Pomocy!
    Wie ktoś gdzie po ściągnięciu zapisywane są gry? Nie mogę ich znaleźć, muszę wpisywać w wyszukiwarkę nazwę i wtedy odpalać :/

  48. KrexisPL pisze:

    Ilu palcowy jest ten tablet?

  49. krystyna pisze:

    Tablet Kiano Pro10 dual-core jedna wielka porażka! Jestem jego posiadaczką prawie dwa lata.Jego działanie od początku sprawiało kłopot po telefonach do serwisu kilkakrotnie był resetowany do ustawień fabrycznych,pomagało na jakiś czas.W końcu zdecydowałam się odesłać do serwisu i to była bardzo zła decyzja tablet wrócił w gorszym stanie niż został wysłany !!!!Nie dość że nie zostało nic zrobione to jeszcze uszkodzili głośniki,oczywiście próbowano mi wmówić że to moja wina,zaproponowano naprawę odpłatnie.Sprzęt działał tragicznie więc po raz kolejny trafił do serwisu gdzie stwierdzono uszkodzenie płyt głównej.Smiem przypuszczać że płyta od początku nie dziąłała jak należy gdyz cały czas tablet trafiał do serwisu z tym samym problemem który nigdy nie został rozwiązany.zaproponowano mi kolejną odpłatną naprawę.Nie zgodziłam się,gdyż w żaden sposób nie przyczyniłam się do tak fatalnego działania urządzenia,więc odesłano mi złom,który nie nadaje się do użytku.27.10 2014r wysłany został list polecony z opisem problemu do działu marketingu firmy KIANO LECZ POZOSTAŁ BEZ ODZEWU!!! podobnie jak e-mail tej samej treści.W związku z powyższym zastanawiam się nad złożeniem sprawy do sądu! Osoby w podobnej sytuacji zainteresowane proszę o kontakt.

  50. Kiki pisze:

    Dziadostwo bateria padła po 1.5 roku serwis napisał że źle użytkowanie porażka nie kupujcie tego badziewia


reklama