Sporo uwagi na naszym blogu poświęciliśmy najnowszemu tabletowi Apple, w tym problemom, jakie mają z nim użytkownicy. Zaczęło się od zbyt poważnego nagrzewania się iPada, potem przyszedł czas na dyskusje wokół pojmności akumulatora, a w końcu nieuczciwą reklamę i problemy z Wi-Fi. Ostatnią kwestię korporacja z Cupertino postanowiała rozwiązać szybko i zdecydowanie.
Wielu użytkowników narzekało na słaby sygnał Wi-Fi w swych iPadach. W sieci pojawiła się wewnętrzna instrukcja Apple, która zaleca pracownikom Apple Store wymieniać wybrakowane modele na sprawny sprzęt. Zwrócone gadżety mają być przesyłane do laboratoriów Apple w celu zbadania problemu.
Dla przykładu: w USA wymianie podlegają modele, których użytkownicy narzekają na słaby sygnał Wi-Fi, niską prędkość przesyłania danych lub niestabilny sygnał. Na stronach poświęconych tabletom Apple znaleźć można setki wpisów, w których właściciele wspomnianych gadżetów wymieniają właśnie te problemy.
Na koniec warto dodać, że możliwość zwrotu sprzętu mają też Australijczycy, którzy twierdzą, iż zostali wprowadzeni w błąd przez reklamę Apple zwracającą uwagę na atut Nowego iPada w postaci pracy w sieciach LTE. Myślicie, że ludzie rzucą się tłumnie do sklepów, by oddać swoje tablety?
Źródło: 9to5mac
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
dokładnie tak skończy jak NOKIA
Bez Steva Jobsa ta firma kiedyś będzie „robiła bokami”.