Emocje związane z premierą najnowszego iPada jeszcze nie opadły. Standardowo ludzie rzucili się do sklepów tłumnie, aby zdobyć to urządzenie. Zdaniem wielu użytkowników, sprzęt to istna bajka. Znaleźli się jednak i tacy, którym nie brak powodów do narzekania na tablet. O co chodzi? Zauważono pewne problemy z „łapaniem” sygnału sieci WiFi.
Użytkownicy donoszą, że połączenie WiFi jest dużo słabsze, niż w poprzedniej wersji iPada, iPhone’a, czy komputera MacBook. Oto pierwsza skarga, znaleziona w serwisie AppleCare.
Jestem aktualnie w hotelu z moim laptopem i iPad’em 3. Laptop odbiera WiFi w sposób prawidłowy, natomiast iPad rejestruje strasznie słaby sygnał. Czy ktoś ma podobny problem? Jakieś sugestie?
I wtedy zaczęła się istna fala. Do teraz zgromadziły się tam aż 63 skargi w tym samym wątku. Ludzie na ogół porównywali nowego iPada z innymi urządzeniami (także od Apple). Wszędzie problem wyglądał dokładnie tak samo – słaby sygnał WiFi. Niektórzy nawet przygotowali się już na powrót do starego iPada 2. Użytkownicy domagają się jakiejkolwiek reakcji ze strony producenta i czują się po prostu oszukani. Nic zresztą dziwnego – nowy iPad kosztuje niemało. Jeśli ktoś z czytelników posiada iPad’a 3, może powinien sprawdzić, czy podobny problem nie występuje u niego. Nie jest wprawdzie powiedziane, że jest to powszechna wada wszystkich egzemplarzy, jednak wciąż rosnąca ilość skarg nieco niepokoi. Aby nie być gołosłownym odsyłam do źródła.
Źródło: AppleCare
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.