Microsoft wypuścił reklamy promujące swoje najnowsze dziecko – Surface Book. Zachęca w nich do wykorzystania jego możliwości przez ludzi związanych z branżą artystyczną.
Surface Book to najnowsze urządzenie dwa w jednym, zaprezentowane przez firmę Microsoft. Pod koniec poprzedniego miesiąca, pierwsze zamówienia złożone tuż po premierze zaczynały docierać do wybranych klientów. W tym czasie pojawiły się również nowe reklamy, promujące tablet i komputer w jednym.
Wszystkie skupiają się na wykorzystaniu nowych możliwości przez artystów poprzez twórczą kreatywność. Mowa tutaj o szkicowaniu, projektowaniu, nagrywaniu czy edycji dźwięku i wideo. Zachęta do zakupu tego urządzenia została skondensowana w 15 sekundach.
Surface Book to laptop, od którego można odłączyć ekran i używać go jako tabletu. Jednak sama cena urządzenia w najmocniejszej konfiguracji na pewno nie zachęca do zakupu przeciętnego użytkownika.
Czy zatem podjęcie przez firmę z Redmond strategii sprzedaży, skierowanej do artystycznej części klientów okaże się dobrym sposobem na marketing? Zapewne przekonamy się o tym w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Źródło: Windows Central
Ceny Microsoft Surface Book
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.