Koreańska firma stara się jak może aby pokazać światu, że to Samsungowi należy się tytuł lidera mobilnych technologii. Możliwości walki o potencjalnych klientów jest wiele a Samsung stara się wykorzystać jedną z prostszych – reklamę. Nie było by w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że Samsung cyklicznie stara się uderzyć w nich swojego największego konkurenta spod znaku nadgryzionego jabłka. Niedawno Koreańczycy uderzali w użytkowników iPhone’ów, którzy muszą być wiecznie przyklejeni do ładowarek i kontaktów w ścianach a teraz przyszedł czas na iPada i pokazanie opinii publicznej jego braków względem produktów Samsunga.
W sieci ukazały się dwie reklamy, jedna dotyczy funkcji współdzielenia ekranu a druga rodzaju i jakości ekranu w urządzeniu przenośnym typu tablet. Na pierwszej z nich widzimy jak wolny czas spędza ojciec z małym dzieckiem – on jak każdy facet, pasjonat piłki nożnej, chce śledzić wynik arcyciekawego meczu, podczas gdy dziecko płacze bo w tym samym czasie chce oglądać bajkę. Oglądać dwie rzeczy naraz? Tak to możliwe ale nie dzięki iPadowi. Z pomocą przychodzi Samsung i funkcja współdzielenia ekranu. W efekcie zadowolone są dwie osoby. Aczkolwiek niektóre z przecieków dostarczają informacji jakoby w najnowszej wersji iOS funkcja „split screen” czyli współdzielenia ekranu się znalazła. Drugie wideo obrazuje wyższość ekranów Super AMOLED używanych w tabletach Samsunga nad ekranami LCD stosowanymi w iPadach.
Samsung w prosty i atrakcyjny sposób pokazuje walory swoich produktów ale mimo to każda firma ma swoich oddanych fanów, którym do szczęścia nie musi brakować funkcjonalności z produktów konkurencji.
źródło:Phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Niestety ale zaciekłych fanów Ipadów (a zwłaszcza) , Iphonów nie brakuje. No bo przecież on ma Iphone’a 3GS za 250zł z neta. No ale szpan w gimbazie 🙂 Mnie te reklamy przekonują. Czekamy na odpowiedź z Cupertino 🙂
Przekonanych z pewnością reklamy nie przekonają. Służą one raczej budowaniu wizerunku firmy. Samsung moim zdaniem robi to o wiele lepiej. Niestety po odejściu Jobsa, Apple dużo traci.