Niestety Lenovo chyba nie popisało się podczas projektowania oraz produkcji multimedialnego tabletu internetowego Lenovo Miix 2. Na zagranicznych blogach sporo użytkowników narzeka na konstrukcję wyświetlacza oraz problem z oprogramowaniem.
Informacje o problemach z wyświetlaczem pojawiły się na oficjalnym forum firmy Lenovo. Użytkownicy narzekają na wady konstrukcyjne oraz problemy z oprogramowaniem. Efektem tego jest częsta wysyłka do serwisu, która niewiele wnosi.
Na forum można przeczytać, że w większości przypadków nagle dotyk przestaje działać. Nie można nic zrobić, jedynym rozwiązaniem jest podłączenie myszki, bądź klawiatury. W wielu przypadkach pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych, ale niekiedy to nie wystarcza. Wtedy trzeba wysłać do serwisu, gdzie problem jest naprawiany, ale zdarzały się przypadki, że klienci po kilka razy wysyłali Lenovo Miix 2.
Ponoć Lenovo przygotowała aktualizację sterownika graficznego, który miał rozwiązać problem, lecz nic takiego się nie stało. Ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
źródło: news.softpedia.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
pomaga aktualizacja biosu, a wejście do biosu jest przez przytrzymanie power i volume up
Warto by w artykule zaznaczyć chodzi o Miix2 10″ czy Miix2 8″
U mnie to samo. Wyłącza się dotyk. Pomaga restart ale na krótko. @Lenovo próbuje się wymiksować od wszelkich napraw i stwierdzają, że usterka nie jest fabryczna. Czy redakcja może zapytać o oficjalne stanowisko Lenovo w tej sprawie? Może warto pomóc użytkownikom?
mam ten sam problem, bateria spada poniżej 30% i zaczyna się dziać.. nie łaczy dok, nie działa klawisz blokady, bateria pokazuje „podłączony, nie ładuje” cztery razy był w naprawie, po aktualizacji, ktorej nie uniknęłam- wszystko wracało. Odsyłają twierdząc, że po prostu się rozładował, będę starać się o zwrot pieniędzy, nie wiem co z tego wyniknie.
Też ten problem
Odinstaluj cały ten g*** soft od Lenovo do rozpoznania twarzy i inne 'polepszacze'. Czysty Windows 8.1 działa bardzo stabilnie (pomijając fakt ze czasami po restarcie nie odpala ekran dotykowy i trzeba restartować urządzenie HID z Device Manager’a)
Ja zainstalowałem Windows 10 v10074, trochę trzeba się namęczyć ze sterownikami ale działa stabilnie
Jeśli nie działa dotykowy ekran to trzeba zatrzymać i uruchomić urządzenie HID – jedno na liście pojawi się z żółtym ostrzeżeniem.
ja juz nie mam sily do tego gów… miesiac go mialem potem ponad miesiac w serwisie, glosnik nie dzialal, system dzialal jak chcial. po naprawie dzialal tydzien, caly czas aktualizcje sie instalowaly, caly czas chodzi jak zamulony. teraz znowu jest problem. podstawka/klawiatura nie dziala, nie mozna nic napisac. ON ZYJE WLASNYM ZYCIEM
Udało mi się uzyskać takie informacje w helpdesku ( miesiąc temu jeszcze nie wiedzieli o istnieniu problemu 🙂 ) To jest wersja lenovo: Problem bierze się stad, że windows robi aktualizacje systemu ( zlą aktualizacje ). Nie należy robić aktualizacji wniosek nasówa się sa
Aby wykonać twardy reset należy przytrzymać przycisk włącznika co najmniej przez 64 sekundy. Podczas trzymania urządzenie musi być odłączone od źródła prądu oraz od klawiatury.
Następnie należy zainstalować sterowniki.
Instalacja chipsetu : http://down…se09ww.exe
Instalacja sterownika graficznego Intel HD Graphics : http://www….id=dc_iduu (Automatically – > Old drivers)
Instalacja LEM : http://down…m10151.exe
Instalacja Bay-Trail-T : http://down…bd17ww.exe
Wyłączenie oszczędzania energii w urządzeniach HID i VHID w menedżerze urządzeń.
Mi z kolei pierwszy tydzień jako tako działał ( jako tako ponieważ dotyk nie kontaktował zawsze, łapał z opóźnieniem, stacja dokująca raz działała raz nie 80%-20%). Pewnego razu po prostu się zawiesił czarny ekran, w żaden sposób nie dało się odpalić. Telefoniczny helpdesk lenovo nie był w stanie mi pomóc – uznał, że trzeba oddać na gwarancje. W międzyczasie udało mi się go odpalić metodą, podłączenia myszki pod port usb Jednak usterka powróciła, i trick z myszką też nie pomógł. Oddałem go do serwisu, trzymali dokładnie miesiąc. Serwis uznał, że wina była oprogramowania, wgrał „nowe” ( wg.mnie to samo ) oprogramowanie i tablet po 1 dniu użytkowania znowu się zawiesił ( czarny ekran ). Teraz dylemat co zrobić?! Oddam znowu do serwisu, Ci zrobią to samo i mediaexpert umyje rączki, bo przecież jest naprawiony.Babka w mediaexpert twierdzi, że jeżeli serwis przyzna ( a nie przyzna bo lenovo udaje, że nie ma problemu), że tablet jest nie do naprawienia do kase oddają. Ma ktoś konstruktywny pomysł co w takiej sytuacji zrobić ? stasiakr@interia.pl
dołączam się do Rost’a ponieważ po jednym dniu ten ultrabook przestał mi łapać klawiaturę więc wymienili mi na nowy… w którym to samo się dzieje… nie wspomnę już o problemach z włączaniem….
dzien po zakupie juz wracalem spowrotem do sklepu wylaczyl sie i zero reakcji. wymienili mi na nowy ale okazalo sie ze z nastepnym dzieje sie to samo wiec spowrotem do sklepu ale pech taki ze zaczol dzialac olsnieni i wyszlem na glupka . za dwa dni to samo. mam dwa dni lenowo i kaza mi wysylac do serwisu paranoja odlozylem go na jakis czas i po wlaczeniu dzialal dwa tygodnie kolejne objawy brak dzwieku, nie dziala klawiatura w ikonce bateri jest ze jest podlaczony ale nie laduje gdzie kabel nie jest zalaczony a po podlaczeniu zero reakcji, przycisk z boku nie reaguje na przyciskniecie wiec nie idzie go zablokowac. podsumowanie to cos robi z czlowieka glupka dziala kiedy chce i jak chce i kosztuje nie malo strata pieniedzy
podpisuje się pod tym w 100%
Szkoda że nie da się sprawdzić na innym systemie, czy też występuje ten efekt.
chodzi o Miix 2 10.1′
heh chyba złe zdjęcie daliście :] także cofam mój powyższy komentarz.
Dell V8P lepszy pod każdym względem.