Zamiast przedstawiania mocy obliczeniowej, pokazywania kolejnych aplikacji czy innych „ficzerów” swojego tabletu, Nokia poszła w inną stronę. Zupełnie inną stronę.
Jedni ten spot polubią, inni znienawidzą. Już w tej chwili na YouTube nie brakuje komentarzy określających nową kampanię Nokii jako gorszą od najgorszych, ale też – z drugiej strony – pojawiają się opinie klasyfikujące ją jako „najlepszą reklamę technologiczną wszechczasów”.
Spot zrealizowany został za sprawą brytyjskiego oddziału firmy, która za punkt honoru postawiła sobie przywrócenie do łask fryzury na „czeskiego piłkarza”. Nie, to nie żart.
Głównym hasłem promującym 2520 ma być For work. For play., czyli „do pracy, do zabawy”.
Tablet bazuje na 10,1-calowym ekranie o rozdzielczości Full HD i wysokiej jasności, 4-rdzeniowym procesorze Snapdragon 800, 2 GB pamięci RAM i 32 GB przestrzeni dyskowej.
Źródło: Nokia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świetne
Hmmm, to było dziwne.