środa, 26 czerwca 2013, Szymon Marcjanek
Test: PocketBook 623 Touch Lux. Czytnik, od którego się nie oderwiesz
0 odpowiedzi na “pocketbook-623-touch-lux-test-01046”
reklama
Mozliwe , że PB jest dobrze wykonany i funkcjonalny…ale czy np Kindle ( w niższej cenie) nie jest WYSTARCZAJĄCY do roli czytnika?
Fajny ten czytnik.moglabym go miec.
Szczerze polecam. Używam czytnika Pocketbook 623 touch lux od 2óch miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Świetny ekran w technologi e-Ink, nie męczące wzroku podświetlenie i długi czas pracy na baterii to największe zalety. Według mnie WiFi jest zbędne (jak ktoś chce korzystać z przeglądarki to polecam tablet a nie czytnik) chociaż działa i nie ma problemów z łączeniem się z siecią. Sporo wbudowanej pamięci z możliwością rozszerzenia poprzez kartę micro SD. Dobre wsparcie techniczne ze strony producenta, oprogrtamowanie uaktualniane nie ma żadnych problemów z instalacją. Ekrran nieco topornie reaguje na dotyk, ale jak wiadomo to nie jest tablet z multitouch. Przyciski pod ekrnem mozna skonfigurować według własnych potrzeb co jest niewątpliwie dodatkową zaletą. według mnie dobra alternatywa dl Kindle łatwiej dostepna w naszym kraju niż konkurencyjny czytnik.
Czytnik mam od 2 tygodni . Kupiłam go pod wpływem bardzo pozytywnych opinii , ale niestety mam problem z powiększaniem czcionki oraz utrzymaniem ustawień czytania po wyłączeniu i ponownym włączeniu . Przy większych czcionkach często się zawiesza średnio co 10stron . Być może te problemy znikną po wgraniu nowego softa . Jest to mój 2-gi czytnik (do torebki ) . W domu używam 10 calowego ONYXA więc mam porównanie . W stosunku do Onyxa PB jest mało stabilny i dużo wolniejszy , ale za to podświetlenie jest super i mapowanie klawiszy się sprawdza . Jeśli po wgraniu nowego oprogramowania nadal będzie się tak zawieszał to go wymienię na Onyx Angel. Jeśli ktoś miał takie problemy i je zlikwidował to proszę o wskazówki .
Eda,
ja mam touch luxa i nie mam żadnych problemów może go oddaj na gwarancji? albo może rzeczywiście nowy soft pomoże zresztą wyszedł niedawno i to z dropboxem! Ja tam troche żaluje ,ze kupilem touch luxa, nie dlatego,ze jest niefajny,bo jestem mega zadowolony,ale teraz wyszedl kolorowy http://www….-wrazenia/ i nie wiem czy nie jest lepszym rozwiązaniem
Po aktualizacji do oprogramowania 4.4 ze strony producenta, skonfigurowaniu sieci Wi-Fi i odpaleniu Dropboxa… UMIERA!
A konkretnie przyciski w menu głównym przestają na trwałe reagować. Urządzenie niby działa, do książek można się dostać okrężną drogą, ale ani aplikacje, ani jakiekolwiek ustawienia przestają być dostępne (te, do których wchodzi się z głównego menu).
Pomaga Downgrade do wersji 4.3 (i nic innego).
Po ponownym wgraniu 4.4 sytuacja się powtórzyła – zostaję przy sofcie 4.3. Zobaczymy co będzie dalej. Gdybym był „zwykłym użytkownikiem” Pocketbook już byłby w Empiku, jako niesprawny.
Witam. Mam pytanie, czy PB 623 highlight touch (sprzedawany tylko w empikach) jest taki sam jak PB623 touch lux. Mam na gwiazdkę dostać ebooka, lecz do wyboru mam mantę EBOOK04B oraz PB tego z empiku. Wiem, że manta jest słaba, więc na starcie odpada. Co do PB to sa tylko recenzje Touch lux.
Do: Szymon3004PL
Tak, to to samo. Różni się nadrukiem „Empik” z tyłu urządzenia i wgranym „brandowanym” (zawierającym loga i aplikacje Empiku) softem. Można wgrać soft ze strony producenta przeznaczony dla 623 Touch Lux (bez problemów i bez utraty gwarancji) i będą tożsame. Niestety nie jest to dobre urządzenie, choć może lepsze od Manty (nie znam jej) – oceniam po specyfikacji i nieudanej zabawie z PB 623 HT/TL (nadal mam PB).
Producent nadal nic nie zrobił z problemem wskazanym powyżej. Pracownik Emiku miał problem z przesłaniem do mnie kompletnej wiadomości e-mail z pytaniami od producenta (za 3 razem się udało). Trudno się więc dziwić, że nowy soft będzie dłuuuuuuugo powstawać. Oby faktycznie kiedyś powstał, aby Pocketbook faktycznie działał zgodnie ze specyfikacją.
Jakbym miał wybierać ponownie – kupiłbym Kindle Paperwhite. Zwyczajnie działa.
Mój właśnie przyszedł – dzisiaj przekonam się jak działa 🙂
Współczuję.
Zaktualizuj, włącz wi-fi, skonfiguruj Dropboxa. Jeśli menu nadal będzie działać – masz szczęście.
Jeśli nie – oddaj jak najszybciej korzystając z 10 dni na zwrot towaru zakupionego na odległość, gwarancji, rękojmi… byleby się pozbyć tego irytującego g!@#$
Porada z autopsji.
Dodawane mp3 z komputera nie są widoczne na ekranie w Music, i w związku z tym nie są odtwarzane. Co z tym trzeba zrobić?