REKLAMA TP
, Android Kiano Tablety Testy

Testowaliśmy nową partię Kiano Core 10.1 Dual 3G – są zmiany na lepsze

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

282 odpowiedzi na “Testowaliśmy nową partię Kiano Core 10.1 Dual 3G – są zmiany na lepsze”

  1. Robert pisze:

    miałetm zamiar kupić ten tablet ale taka lawina problemów . . to może odesłać to/te tablety do chin.
    Pzdr. Rober

    • Kencho-1 pisze:

      @Robert: NIe zrażaj się tak od razu do tego tabletu. Sam tablet jest OK. Działa rewelacyjnie, ale jak trafisz na sztukę z wadą ( np. w postaci baterii, jak u mnie ) to serwis już nie jest OK, tylko żenujący. Napisałem im co mają zrobić ( usunąć plik z ustawieniami baterii ), A tutaj według zapisu na karcie gwarancyjnej i formularzu serwisu: Przeinstalowano system i wymieniono układ zasilający ( czyli zapewne ładowarkę 🙂 ). Po drugim ładowaniu przez kilka godzin do 100%, wyłączeniu i włączeniu pokazuje 43% naładowania. Czyli będę musiał jeszcze 3 razy go ładować żeby był faktycznie naładowany na 100% ?? Tablet jedzie na serwis poraz trzeci.

      • Gosia-Kiano pisze:

        Witam,
        Panie Kencho, czy mógłby Pan wysłac na marketing@barelpoland swój nr telefonu. Chciałabym osobiscie sprawdzic sprawę 🙂 Przekazę wszystkie Pana wskazówki do działu technicznego. Nurtują mnie pewne kwestie. Mam nadzieje, ze będzie Pan otwarty na kontakt:-) Pozdrawiam.

        • Kencho-1 pisze:

          Mail z moim nickiem w tytule wysłany na maila Marketing@barelpoland. Proszę dzwonić dzisiaj max do 15:00 bo o tej godzinie idę spać gdyż muszę iść do pracy o 23ciej !! jutro , w piątek i weekend można dzwonić o dowolnej porze. Pozdrawiam

          PS> Dla forumowiczów info> tablet został rozładowany z tych „43%” do 5% w ok 50 minut pod działającym sobie w tle Angry Birds ( tablet leży z otwartą planszą, a ja robię sobie obiad w kuchni obok :), podświetlenie 40%, WiFi OFF ). Właśnie się ładuje ponownie. Jak się naładuje ponownie i go tak przetestuję kilka razy to dam znać jakie są efekty. Może się uda jakoś łopatologicznie ułożyć ten plik z ustawieniami baterii.

          • Kencho-1 pisze:

            Coś mi wywaliło ten tekst kawałek wyżej ??

            PS. WOW> Ta ładowarka to lux torpeda > teraz z poziomu 5% po ok 40minutach naładował się do poziomu 62% 🙂 czyli za ok 30minut będzie pokazywał 100%. Nieźle ;] Czyli pewnie jak pokaże 100% to po wyłączeniu i włączeniu pokaże 17%. Jest lepiej niż było wcześniej, poprostu rewelacja. Pani Gosiu czekam na kontakt 🙂 Dzisiaj tak do 15tej lub go potestuję jutro i pojutrze to możemy pogadać w piątek popołudniu 🙂

        • unknown pisze:

          Witam, Pani Gosiu, odezwie się Pani do nas jeszcze na forum androida?

  2. David pisze:

    Szukaj w sklepach Euro. Tam na pewno znajdziesz.

  3. sssss pisze:

    Witam. Szukam tego tableta oczywiście z nowej partii w sklepach stacjonarnych (śląsk, gliwice, katowice i okolice :D). Czy kupował ktoś w tych rejonach? Albo wie gdzie można dostać?

  4. Rapi pisze:

    Gość zrobił to przy mnie ale był tak prędki że nie zdążyłem zareagować !!

  5. Rapi pisze:

    Jak na razie to serwis więcej jest w posiadaniu kiano niż ja. Mnie niestety folię zerwali w sklepie,bo ponoć mieli takie z uszkodzonymi ekranami i było to idealnie widać po usunięciu folii.
    Nic nie zdążyłem nakleić ,bo po dwóch dniach od zakupu tablet powędrował do serwisu 🙁

    • Kencho-1 pisze:

      Parodia. Zerwać folię by zobaczyć czy wyświetlacz jest uszkodzony. Jakiś idiota w tym sklepie. Może jeszcze sobie pogra w Angry Birds przez godzinę żeby sprawdzić czy tablet się nie wiesza i sprawdzi kilka razy czy tablet jest odporny na upadki z wysokości 1metra. Głupota łopatologiczna.

    • Kristoff pisze:

      Nie wiem czemu tak Was dziwi to odklejanie folii. Czasem sie zdarza , że wydaje się, że ryska jest na wyświetlaczu a po odklejeniu folii okazuje się , że była ona na folii.

    • Kencho-1 pisze:

      Wrócił do mnie tablet z serwisu. Jak wcześniej folia na ekranie była tylko porysowana, to teraz na jednym z narożników jest odklejona i powyginana tak że już się nie przyklei spowrotem. Czyli podejście: Nie moje to mam to w doopie !! Na razie muszę go naładować i przetestować bo widzę że soft został przeinstalowany ponownie i tablet jest rozładowany do ok 8%. Zobaczymy co będzie jak się naładuje. SERWISANCI, SZANUJCIE SPRZĘT KLIENTA !! Teraz jak będę chciał opylić ten tablet któremuś ze znajomych to będę musiał mu powiedzieć: Folię na ekranie musisz sobie wymienić bo w serwisie ją rozwalili na jednym z narożników. Jeżeli się okaże że tablet nadal ładuje się tylko do połowy to całkowicie zmienię podejście do firmy KIANO.

      • Rapi pisze:

        To ja się boję w jakim stanie wróci do mnie ,a może tylko jeden serwisant taki niechluj !! U mnie na pieczątce widnieje napis „serwisant 4 „

      • człowiek sqrwiel pisze:

        A folia czasami nie jest do zerwania przy pierwszym uruchomieniu? chyba że jestes nie wiem, adminem portalu skąpiec.pl i nawet z opakowań po jogurtach robisz doniczki.. chłopie to tylko folia.. jak nie masz na nową – profesjonalną to powiedz, ściepniemy się 🙂

    • Kencho-1 pisze:

      No i lipa. Serwis to ściema która ma zamydlić oczy klienta gadką: Serwis Kiano Assistance rozwiąże ten problem. Tablet ładował się ok 3,5h i pokazał stan 100% Naładowany. Coś mi tu nie gra. Odłączyłem ładowarkę, wyłączyłem tablet i włączyłem tablet. O proszę niespodzianka 17% naładowania !!! co jest grane ?? podłączyłem ładowarkę spowrotem i poczekam do nocy i jak wstanę do pracy ok 1:00 to sprawdzę jaki jest stan naładowania. Zobaczymy co będzie jak rozładuję jutro tablet po powrocie z pracy i znowu go naładuję. jak sytuacja znowu się powtórzy to będzie znaczyło że serwis w tej firmie nie potrafi sobie poradzić z naprawą tego tabletu !! Jeżeli tak będzie dalej to tablet leci na serwis poraz trzeci i jak nie dadzą rady go naprawić to mam prawo żądać wymiany na nowy model pozbawiony wad !! Takie są Polskie Prawa konsumenta. Jak na razie Od chwili zakupu nie mogę korzystać normalnie z tego urządzenia, a mam je prawie od dwóch miesięcy !! Żenada. Jeżeli mam podpowiedzieć serwisantowi jak naprawić ten tablet to proszę bardzo: 1. Wgraj zrootowany soft CyanogenMod dedykowany to tego tabletu lub do tabletu CUBE o identycznych parametrach. 2.Usuń stary plik z ustawieniami baterii ( np. jedną z aplikacji battery calibrator z marketu ), 3.Wgraj ponownie oryginalny soft Kiano. To wystarczy, ale nie wiem czemu ja mam to robić za was, skoro przez takie działanie stracę gwarancję ?? Od tego jest serwis, który nie potrafi sobie poradzić z naprawą tak prostego błędu. OK. Za ok dwa dni jak przetestuję tablet to na 99,9% wraca on do was na serwis. TANDETA.

    • Kencho-1 pisze:

      PS. WOW> Ta ładowarka to lux torpeda > teraz z poziomu 5% po ok 40minutach naładował się do poziomu 62% 🙂 czyli za ok 30minut będzie pokazywał 100%. Nieźle ;] Czyli pewnie jak pokaże 100% to po wyłączeniu i włączeniu pokaże 17%. Jest lepiej niż było wcześniej, poprostu rewelacja. Pani Gosiu czekam na kontakt 🙂 Dzisiaj tak do 15tej lub go potestuję jutro i pojutrze to możemy pogadać w piątek popołudniu 🙂

  6. Rapi pisze:

    Niestety mój też wrócił do serwisu, usterka nie została usunięta. Od serwisu dostałem bonus w postaci porysowanego ekranu!!!

    • Kencho-1 pisze:

      To samo co u mnie. Tablet wysłany na serwis z oryginalną folią na której nie było śladów używania ( ja dbam o swoje urządzenie ), a wrócił z porysowaną folią. Może serwisanci zamiast rysików lub palców używają śrubokrętów ?? jestem ciekaw jak będzie wyglądał po drugiej wizycie w serwisie. żenada.

      • Marta pisze:

        Ja pierdziele, Ty człowieku jakiś nawiedzony jesteś chyba? Robisz problem z porysowanej foliii? Napisz wniosek o przyklejenie nowej folii hehehe

  7. Pablo pisze:

    Kurcze ja naprawdę chciałem napisać dobry komentarz po recenzji, z którą się zapoznałem na tej stronie i nie tylko… ale niestety po przywróceniu ustawień fabrycznych problem nadal występuje. Tablet ładował się ponad 7 h i po odłączeniu ładowania to samo – w 5 minut ze 100% na 34% a po 30 minutach w internecie zupełnie wyłączył się przy wskazaniu 21% i włączyć się już nie chciał – zupełnie rozładowany. Czyli bateria wystarcza na jakieś 35 minut!!! I ca mam zrobić, zaryzykować inny egzemplarz czy dać sobie spokój???

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, Panie Pablo
      prosze się skontaktowac z Kiano Assistance, które dokładnie sprawdzi tablet i usunie ewentualną usterkę a w Pana przypoadku wyglada to na usterke softowa lub też wymienimy egzemplarz na nowy. Proszę byc spokojnym , reagujemy i działamy szybko. Pozdrawiam.

    • Kencho-1 pisze:

      Witam. @Pablo: Zgłoś to na „Kiano Assistance” bo widzę że masz taki problem jak u mnie. Przy sprawdzaniu go na serwisie, jak okaże się że to bateria, to niech od razu wywalą stary plik z ustawieniami baterii przypisany do softu. Mój sprzęt już wraca z serwisu po drugiej wizycie i zobaczymy jak będzie działał. W razie czego dam znać. PS> Ewentualnie możesz próbować go zwrócić do sklepu 🙂

  8. Szubinek pisze:

    ja akurat jestem zadowolony i trafiłem na dobry egzemplarz. Nie wiem jak to wygląda statystycznie w skali kraju ile się tych urządzeń np. w ciągu miesiąca sprzedaje i ile jest % j reklamacji w stosunku do sprzedanych egzemplarzy,Nie wiemy też do końca czy na forum wypowiadają się tylko niezadowoleni klienci a zadowoleni milczą….. Ale na te pytanie to raczej Pani Małgosia może odpowiedzieć jeżeli to nie jest tajemnica handlowa ile % mają zwrotów/ reklamacji. Tak jak pisałem wcześniej ja po 2 tyg użytkowaniu jestem zadowolony. Czaję się jeszcze za Kiano Elegance dla córki , ale jeszcze się zastanawiam

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      ciesze się ,ze jest Pan zadowolony z naszego tabletu. Jeśli chodzi o informacje , o które Pan pyta – to nie moge podac konkretnych danych Niezaleznie jednak co bym napisała i tak pewne osoby będa mnie krytykowac i atakowac. Prosze spróbowac samemu wywnioskowac ile sprzedajemy sprzętu skoro jesteśmy obecni we wszystkich sieciach, w sumie w okolo 1500 sklepach – marketach. jak równiez punkty operatorów, sa to punkty specjalistyczne , które dokładnie monitorują procent reklamacji. Gdyby procent reklamacji był nadnormatywny wspólpraca z nami nie byłaby kontynuowana. Bezawaryjnośc Core 10.1 z 3G jest punktem odniesienia dla wielu innych modeli. Jesteśmy dumni z jakosci tego tabletu. Pozdrawiam.

  9. Staszek pisze:

    Patrząc po ilości wpisów z problemami tego sprzętu chyba lepiej odpuścić sobie produkty Kiano.
    Nie mają chyba żadnej kontroli jakości i nie testują tego co zostało wyprodukowane.

    Szkoda, ale zdrowie (psychiczne) jest ważniejsze niż niewielka oszczędność pieniędzy w różnicy w cenie Kiano do markowych i porządnych tabletów.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,

      nasze produkty przechodza QC i to kilkustopniową. Ilośc komentarzy, pytań i wypowiedzi świadczy raczej o zainteresowaniu sprzętem. Moja obecnośc na forum, to przede wszystkim chec wysłuchania uzytkowników i pomocy w wyjaśnieniu wątpliwości. Jeśli ma Pan zatem jakies pyatnia , chętnie odpowiem. Prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

      • MaNgO pisze:

        Przez QC? Chyba przez WC! Reklame i marketing to macie dobry, ale urządzenia i serwis, sa jak to wasze QC = WC. Wspolpraca z portalami = przychylne recenzje, spamowanie for i systemow komentarzy multikontami = zamet w faktycznych opiniach o waszych urządzeniach. Żenada – charakterystyczny dla „Polaczków” sposób na biznes (Polaczki – to nie to samo co Polacy, proszę wszystkich, zeby się nie obrazali).

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam, bardzo prosze nas nie obrażac i ważyc słowa. Robimy wszystko, aby nasi klienci byli zadowoleni. Na forum jestem obecna by pomagac i odpowiadac a nie jak Pan zarzuca spamowac.

        • eryk pisze:

          W Polsce przedsiębiorcy nastawieni są na szybki i wysoki zysk przy niskich nakładach z własnej strony, dorabianie się 25 lat lub więcej to dla nich za długo. Jak tego dokonać: wydoić naiwnych. Takie właśnie wrażenie sprawia firma KIANO sprowadza tani niskiej jakości sprzęt(żeby go na odpowiedniej marży sprzedać) nie inwestuje w serwis (powinni zatrudnić informatyków którzy stworzą im odpowiednie oprogramowanie do ich produktów a nie tylko liczyć na serwisantów z lutownicą) jedynie w co inwestują to w panią Gosie która powtarza wiecznie to samo mimo że jej się tłumaczy że kontakt z serwisem był wielokrotny i nic to nie dało a tablet wrócił z podróży serwisowej(inaczej tej usługi jak wycieczka tabletu nazwać nie można).

          • Gosia-Kiano pisze:

            Witam,
            bardzo łatwo uderzac w producenta i go atakowac na forum. Już kilkukrotnie próbowałam prosic o kontakt lub nr zgłoszenia osoby , która zamiesciła tą wypowidź. Niestety ani tu ani na mail nie dostałam informacji.
            W regulaminie Kiano Assistance wyraźnie jest napisane , ze serwis trwa max.5 dni roboczych od momentu dotarcia do serwisu. Prosimy o nieliczenie tego terminu od momentu podniesiania słuchawki telefonicznej na infolinii. Tak więc patrzac na opis serwis trwał 5 dni roboczych.
            Jesli chodzi o zastrzezenia do aero to serwis sprawdza jego działanie i Aero2 działa bardzo dobrze. Mamy kilka przypadków , ze u kogoś wystapiły zakłocenia, w takim przypadku proponujemy aby nasz koordynator podjechał w miejsce gdzie występuje problem i tam sprawdził przez jeden dzień jak sytuacja wyglada. Równiez i tutaj proponowałam takie rozwiazanie, ale nikt nie chciał z niego skorzystac. Pozdrawiam.

          • unknown pisze:

            Jeżeli pisze Pani o wypowiedzi na forum android w dziale Kiano, to nie jest to prawda, otrzymała Pani wszystkie dane w 2 godz. od Pani prośby(tylko jednej). Wszyscy tam czekamy na Pani dalsze odpowiedzi. Pozdrawiam.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam,
          Panie MaNgo,
          kilukrotnie prosiłam Pana o podanie nr zgłoszenia, danych kontaktowych czy nr seryjnego tak abym mogla osobiście sprawdzic reklamację. Do tej pory nie podał Pan ani tu ani na mail marketing@barelpoland.com tych informacji. Chce Panu pomóc, ale Pan nie oczekuje chyba pomocy, bo skupia sie Pan jedynie na atakowaniu nas i robieniu czarnego PR. Jeszcze raz podtrzymuje propozycję – jeśli poda Pan nr zgłoszenia i chocby orientacyjnie ulice i miasto, gdzie Pan próbował połaczyc sie z Aero2 i jak Pan twierdzi nie udało się, podjedzie tam specjalnie dla Pana jeden z naszych koordynatorów i sprawdzi jak wygląda połączenie z tą siecią. Prosze tez o podanie danych i nr zgłoszenia reklamacyjnego na mail marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam.

          • Anti pisze:

            No właśnie, bardzo ciekawe, że nie nie chcesz podać numeru zgłoszenia. Nikt nie każe ci publicznie podawać danych osobowych. Widać , że Gosia – Kiano robi wszystko żeby ci pomóc a Tobie najwyraźniej bardziej zależy na obsmarowaniu firmy Kiano niż na naprawie tabletu ( jeżeli oczywiście posiadasz w realu to urządzenie).

  10. Pablo pisze:

    Sprzęt przyszedł wczoraj (6.08.2013)… i niestety nie jest dobrze… odpakowałem i pierwsze co sprawdziłem to nr seryjny – na szczęście nowa partia 103G 193.. (są 2 głośniki a nie 4) i to tyle szczęścia bo mam podobny problem jak Kencho-1. Po włączeni tablet miał jakieś 39% naładowania, pobawiłem się trochę, spadło do 15% i podłączyłem do ładowania. Poszedłem na plażę i jak wróciłem po ok. 6,5 h odpiąłem ładowanie przy w pełni naładowanej baterii. Ku mojemu zdziwieniu po około 15minutach w uśpieniu tablet wskazał 39%, wierzcie mi – nie byłem zachwycony… Zarejestrowałem się więc na Kiano Assistance i opisałem problem. Dziś zadzwoniła Pani, która poradziła przywrócić ustawienia fabryczne i ponownie naładować sprzęt (właśnie się ładuje jak to piszę) a jeśli to nie pomoże to wysłać do serwisu. Ale jak to nie pomoże to chyba sobie odpuszczę i po prostu zwrócę towar do Media Expert bo mam takie prawo – nie chce mi się bawić w serwis… Szkoda bo ogólnie sprawia dobre wrażenie ale coś z tymi bateriami musi być na rzeczy…

    • eryk pisze:

      w KIANO Fly 7 Dual wskazuje 4% baterii,podłączam zasilacz i wskakuje na 33% przy 8% do 54% po włączeniu gdy naładowany jest na 100% w ciągu 3 min zejdzie do 90%. Ja już się dawno przestałem przejmować się tymi 4% i gdy przy 4% jest informacja tablet rozładowany proszę podłączyć użytkuje dalej, dzięki temu zyskuje od 1-godz. do 1:30 godz. Inaczej to tablet by pracował na pełnej baterii do tych 4% jedną godzinę i trzydzieści minut a 2-godziny to byłby już nie lada wyczyn.

  11. Kencho-1 pisze:

    No cóż próbowałem, kombinowałem i nic. Tablet wrócił z serwisu z nową baterią, ale ze starym plikiem ustawień baterii. Po próbie wgrania softu który dostałem od serwisu kiano, zero efektu. Niezależnie od tego jak ładowałem ten tablet ( włączony lub wyłączony ) i dwoma różnymi ładowarkami, efekt zawsze ten sam: po chwili tablet pokazuje połowę naładowania baterii 🙁 Tablet niema Roota więc plik z ustawieniami baterii zostaje nawet po wgraniu czystego softu. Nie można skorzystać z aplikacji Battery Calibrator ( brak roota 🙁 ) aby wywalić ten stary plik. Hard Reset przyciskiem też nic nie daje. Odesłałem cały zestaw spowrotem do Kiano i czekam co oni zrobią z tym bublem. Tablet fajny, ale jak na razie nikomu ze znajomych bym go nie polecił. Co ciekawe po wgraniu na stary model softu z nowej serii problem z Google Market od razu zniknął 🙂 Czytając te wszystkie opinie miałbym spore obawy czy kupić ten tablet czy nie bo nie wiadomo na jaką sztukę się trafi i czy ładowarka padnie przy pierwszym ładowaniu, czy wytrzyma dłuższe działanie 🙂 Jak naprawią ten plik z ustawieniami baterii to może się okazać że będę miał najlepszą sztukę bo połączenie tabletu ze starej serii ( z lepszym ekranem ) i nowej baterii ( o trochę większej żywotności ) może go uczynić bardzo dobrą sztuką. No cóż pewnie jeszcze poczekam do końca tygodnia i w razie czego dam znać.

  12. Rapi pisze:

    Ja niedawno kupiłem,cieszyłem się 2 dni i do serwisu.Serwis wymienił : taśmę wyświetlacza , ładowarkę i baterię!!! Teraz czekam na kuriera! Liczyłem się że może tak być. Przy zakupie kiano
    bardzo duże znaczenie miała gwarancja door to door

  13. Olek pisze:

    Podziel się, podziel , bo ja jeszcze się waham . Każda opinia użytkownika ma znaczenie:)

    • Mariusz pisze:

      Poczytaj moje komentarze w tym wątku i konkurencyjne fora o androidzie, to będziesz wiedział więcej. Ja nie polecam, kupiłem i strasznie żałuję. Kupiłem głównie ze względu na Aero 2 i duży ekran, o ile ekran jest ok, o tyle Aero na tym tablecie to kompletna porażka, sporo użytkowników zgłasza też problemy z baterią i ładowaniem. Wersja bez 3G i niższej cenie może wypada lepiej. Jednak ta z 3G, jeszcze raz powtórzę, ODRADZAM.

      • Gosia-Kiano pisze:

        Panie Mariuszu, Core 10.1 3G nie ma problemów ani z bateria ani z ładowaniem. Jak juz pisałam jesli ma Pan kłopot z instalacją Aero2 to prosze o kontakt z konsultanet Kiano Assistance. Kilkukrotnie wychodziłam z propozycja wsparcia , pomocy i odpowiedzia na pytania , nadal chętnie pomoge, prosze o mail na marketing@barelpoland.com
        Jeszcze raz powtórzę, Core 10.1 3G to bardzo udany model, a Kiano Assistance rozwiązuje większośc wątpliwości dot. spraw technicznych. Pozdrawiam.

        • Mariusz pisze:

          Pani Małgorzato, Pani ignorancja mnie poraża, przecież napisałem trochę wyżej w dyskusji z Panią, że kontaktowałem się kilkukrotnie z Państwa serwisem i nie potrafiliście nic poradzić, mało tego, tablet był nawet u Państwa w serwisie i sytuacja nie została rozwiązana! Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Panie Mariuszu, nie ignoruję zadnych wpisów ani maili. Bardzo prosze o mail nr zgłoszenia w Kiano Assistance, a chetnie sprawdzę jak wygladał serwis i reklamacja. Pozdrawiam.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Panie Mariuszu, prosiłam o podanie nr seryjnego lub danych lub nr zgłoszenia. Chciałam osobiscie sprawdzic ten egzemplarz. Nie otrzymałam żadnych informacji ani tu ani na mail. W zwiazku z tym mam watpliwości czy wogóle jest Pan posiadaczem Core 10.1 3 G. Nadal proponuje pomoc i pozostaję do dyspozycji.

    • MaNgO pisze:

      Jezeli kupujesz z myslą o aero2 i 3g to zastanow sie dwa razy, bo bedziesz sobie plul w brode. Aha i jezeli chodzi o serwis, to oprocz swietnej reklamy, nic wiecej nie oferuje, takze jezeli sytuacja zmusic Cie do skorzystania z jego uslug, to nie nastawiaj sie na zbyt wiele(wiecej chyba sam zdzialasz).

      • Gosia-Kiano pisze:

        Zarowno 3g jak i Aero2 w Core 10.1 3G działaja bardzo dobrze, co zostało potwierdzone w testach. Nie wiem jakie ma Pan zastrzezenia do naszej obsługi Kiano Assistance , którym ten tablet jest objęty. Jeśłli ma Pan uwagi, to bardzo prosze o mail na marketing@barelpoland.com. Chętnie wysłuchamy , co jeszcze moglibyśmy udoskonalic. Na dzień dzisiejszy bardzo wielu klientów jest zadowolonych z kontaktu z dedykowanymi konsultantami, a wiele wątpliwosci udaje się rozwiazac drogą telefoniczną lub mailową. Pozdrawiam.

      • Gosia-Kiano pisze:

        Witam,

        jeżeli poda Pan chocby orientacje ulice i miasto, gdzie Pan próbował połaczyc sie z Aero2 i jak Pan twierdzi nie udało się, podjedzie tam specjalnie dla Pana jeden z naszych koordynatorów i sprawdzi jak wyglada połaczenie z tą siecią. Prosze tez o podanie danych i nr zgłoszenia reklamacyjnego na mail marketing@barelpoland.com

  14. Pablo pisze:

    Zamówiłam wczoraj w media expert za 749 zł, nie potrafili odpowiedzieć czy nowa wersja ale pewnie tak, jad dojdzie to podziele
    się wrażeniami.

  15. Dominika pisze:

    Sprawdź numery seryjne. Nowa partia ma nr seryjne KC103G 18001 wzwyż.

  16. Daniel pisze:

    Witam,
    Właśnie zakupiłem ten tablet. Jak sprawdzić z której partii jest, nowej czy starej ?

  17. Jajko pisze:

    a czy nie prościej by było zastosować ładowanie przez mini usb ???? Jak cywilizowani producenci? I jedno awaryjne gniazdo mniej… Co Pani na too Pani Gosih z Kiano?:-)

  18. YaR0 pisze:

    Nie rozumiem dlaczego użytkownik ma sam wgrywać soft i sprawdzać czy usterka ustąpiła czy nie. Od czego jest serwis i to całe buńczucznie nazwane „Kiano Assistance” ? Po to żeby wysłać soft mailem w dodatku nieaktualny?

    • Kencho-1 pisze:

      Nie chcę mi się czekać znowy tydzień czasu aż go zrobią więc wolę się tym zająć sam. Ale co prawda to prawda, Kiano Assistance się w moim przypadku nie popisało: Tablet z walniętą baterią ładującą się do ok połowy pojemności, wymiana baterii na nową i odsyłka do klienta 🙁 A gdzie tu nowy soft i nowy plik z ustawieniami baterii ?? Jeżeli chodzi o kontakt i pomoc z obsługą tabletu to jest to szybkie i bezproblemowe, ale to podejście serwisanckie trochę niezbyt profesjonalne.

    • Monika pisze:

      Jak ktoś wie jak się wgrywa soft to może sobie sam wgrywać , ja się nie znam na tym w ogóle więc wolałam wysłać. Wszystko trwało 3 dni. Także ja osobiście jestem zadowolona z Kiano Assistance.

  19. Kencho-1 pisze:

    Pani Gosiu coś ten serwis ( Marketing@Barelpoland.pl ) jest mało komunikatywny !! napisałem do nich w zeszły czwartek maila aby podesłali mi czysty soft bo tablet wrócił z serwisu z nowa baterią ale nikt nie był na tyle rozsądny żeby wgrać czysty soft i został na nim stary plik z ustawieniami baterii ( ładowanie do pełna: „naładowany”, po odłączeniu ładowarki po kilku sekundach ok 54-56% i znowu podłączenie ładowarki by doładować do pełna. Ile jeszcze mam czekać na kontakt i podesłanie softu ?? napisałem dzisiaj jeszcze na serwis@kiano.pl ale pewnie tam też nikt nie odpisuje na maile. Słabe podejście do klienta. Jak na tablet to działa w miarę ok, ale oprogramowanie niedopracowane ( nie działa sklep Play ), walnięta bateria, zdychające ładowarki. Dział marketingu z którym mamy się kontaktować nie odpowiada na maile, serwis robi wszystko na szybko aby tylko było zrobione bez fachowego podejścia do rzeczy. Coraz bardziej mi się to nie podoba i nie poleciłbym w tej chwili tego tabletu żadnemu znajomemu.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze Pana, odpisuje na maile na bieżąco i z pewnoscia nie przeoczyłabym maila od Pana. Byłam nawet zdziwiona, ze Pan nie napisał. Bardzo prosze o przesłanie maila raz jeszcze i sprwdzenie czy nie zatrzymała się w kopiach roboczych. Jeśłi Pan może w tresci dopisac swój nick czyli kencho-1 będzie mi łatwiej zidentyfikowac Pana. Jezeli dziś napisał Pan też do serwisu to z pewnoscią otrzyma Pan odpowiedź. Pozdrawiam.

  20. Nelka pisze:

    Dokładnie polecam Ci zrobić to samo. Ja miałam taką samą sytuację . Zarejestrowałam sie w Kiano Assistance. Konsultant oddzwownił następnego dnia i krok po kroku przeprowadził mnie przez procedurę uruchomienia karty Aero. Teraz wszystko działa.

  21. kboom pisze:

    Kupiłam ten tablet, z nowej serii i niby wszystko ok ale mam problem z skonigurowanie z kartą Aero2. Jak widziałam na poradnikach, od razu po włożeniu karty powinnam mieć zasięg, a mi nic się nie pojawia, nawet ikona ze nie mam zasięgu… Nie wiem co mam z tym zrobić ; /

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze zarejestrowac sie w Kiano Assistance. Konsultant dokładnie wytłumaczy jak skonfigurawac Aero2. Pozdrawiam.

  22. fanatik pisze:

    Ja również mam tablet z nowej serii. U mnie tablet działa OK, jednak mam kilka uwag do pracy na baterii i ładowania. Gdy wyłączę tablet w tryb uśpienia to nie wchodzi w tzw. Deep Sleep ( do zmierzenia za pomocą programu CPU Spy. Nie wiem czy to jest tylko moja przypadłość czy norma w oprogramowaniu 4.1.1 z 20130603. Druga sprawa dotyczy się ładowania, w moim przypadku trwa ono ponad 10-12 godzin. Nie wiem czy to kwestia ładowarki, gdyż pierwszej nie udało mi się sprawdzić, ponieważ uległa spaleniu po 2 godzinach pracy. Otrzymałem w ramach gwarancji drugą, jednak czas ładowania jest naprawdę długi, a tablet nawet przy braku aktywności samoczynnie się rozładowuje, bo nie przechodzi w tryb Deep Sleep – nawet po zresetowaniu do ustawień domyślnych – więc nie jest to sprawa zainstalowanych programów. Czy może ktoś posiadający nową wersję sprawdzić u siebie tryb pracy procesora w stanie uśpienia? U mnie jest w ciągłej pracy na częstotliwości 252 MHz.

    • Kencho-1 pisze:

      A ile ma niby mieć na „DeepSleep” ?? Jak wrócę z pracy to popatrze na ten CpuSpy i podam Ci wyniki jak to u mnie wygląda ( soft jest pewnie ten sam bo ta sama data, z tego co pamiętam 🙂 ). U mnie przy ostatniej „zabawie” w ładowanie: po ok 3h full, ale po odłączeniu ładowarki 56% po 7s pracy; potem następne 3h ładowania. Może spróbuj go rozładować do kilku % a potem naładuj i obadaj jak to wygląda pod tym programem „BatteryMix” o którym pisze @kamkru powyżej. Mozliwe że nowa ładowarka jest słabsza od starej by tak szybko nie padła 😉

  23. kamkru pisze:

    Co do mierzenia ładowarki to mógłbyś ewentualnie umieścić instrukcję pomiaru natężenia prądu miernikiem, bo z tego co się orientuje to natężenie mogę sprawdzić tylko pod obciążeniem, czyli inaczej mówiąc ładowarka musi być podpięta do tabletu i trzeba by było rozrywać kable i wpiąć się w ten obwód. Ewentualnie Amperaż ładowarki można obliczyć na podstawie programu do śledzenia baterii np BatteryMix. Co do podświetlenia ekranu i kolorów uważam, że model ze starej serii, który miałem w rękach lepiej sobie z tym radzi – żywsze kolory wydajniejsze podświetlenie

    • Kencho-1 pisze:

      Jak wrócę z pracy to poszukam w markecie tego „BatteryMix”, ale najpierw musze popracować nad tą baterią ( na razie po tym objawie nocnego rozładowania w trybie czuwania i starcie z poziomem naładowania 59% po 7s, naładowałem ponownie na „full” i po odłączeniu ładowarki znowu pojawiło się info że bateria jest na poziomie 56%, więc podłączyłem jeszcze raz ładowarkę i po kolejnych 3h miałem teoretyczne 100% ). Na razie ze 100% naładowanie spadło do 57% po ponad 6h w trybie czuwania. Dzięki za info o tym batterymix, jak ustabilizuję ten plik od akumulatorka to pobawię się w liczenie natężenia i zapodam wynik. PS. Mam starą serię i nie narzekam na kolory 🙂

  24. Kencho-1 pisze:

    U mnie tablet teraz ładuje się ok 5h ( wcześniej 3h 🙂 ). Spróbowałem zrobić reset przy pomocy przycisku z tyłu obudowy przy tablecie z baterią na 4% i naładowałem go przez noc. Teoretycznie powinno to zresetować ustawienie pliku z kalibracją baterii ( z tego co otrzymałem info od kumpla bo do Kiano jeszcze nie pisałem ). Zostawię go teraz w trybie czuwania z włączonym WiFi i idę do pracy. Zobaczymy co będzie jak wrócę z roboty ok.12tej. Co do ładowarki to warto ją sprawdzić miernikiem bo trafiają się walnięte ładowarki które dają tylko 1,2-1,5A zamiast 3A 🙂 Stąd wydłużony czas ładowania do 10h. Przydała by się jakaś aktualizacja oprogramowania bo na tym nie mogę kożystać bezpośrednio ze sklepu Google Play ( wywala jak tylko chcę coś zainstalować ) i mogę kożystać z „marketu” wyłącznie przez przeglądarkę Opera. Tablecik całkiem fajny, ładne kolory, dobre podświetlenie ekranu ( ja przez 90% czasu daję na minimum lub ok 30% ), wystarczająco szybki by sobie pograć w gierki i spokojnie przeglądac internet. Jak uda mi się tą baterię doprowadzić do stanu używalności to będzie OK, ale teraz widzę że po włączeniu ekranu stan baterii zmienił się na 56% po 17 minutach trybu: „Tablet nieaktywny” czyli lipa, puszczam maila po soft. Jak wgram to dam znać.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, prosze o rejestrację w kiano Assistance. Konsultant pomoże i wyjaśni wszystkie watpliwości. Pozdrawiam.

      • Kencho-1 pisze:

        Co mi pomoże konsultant ?? Już rozmawiałem z waszym serwisantem na temat niedopracowanego softu na którym nie mozna kożystać ze sklepu „Google Play” i niczego się ciekawego nie dowiedziałem ( to wina softu 4.1 który tak ma ). Jak zrobicie aktualizację do 4.2 i soft będzie OK to nie będzie wywalać ze sklepu. Wczoraj w nocy napisałem maila i nikt na niego nie w czwartek odpowiedział więc może dzisiaj jak wrócę z pracy to znajdę odpowiedź. Mam nadzieję że nie będę musiał czekać do poniedziałku bo tylko w weekend mam czas na zabawę. Pozdrawiam

  25. kamkru pisze:

    @Jaroslaw: Ciężko mi jakkolwiek ustosunkować co do działania tabletu „starego” i „nowego” ze względu na to, iż ten ze starej serii miałem okazje „testować” zaledwie przez jeden wieczór. Zostałem poproszony o kupno Kiano Core 10.1 3g dla brata mojej narzeczonej i tylko przez parę godzin miałem go w swoich rękach. Wszystkie różnice, które wymieniłem zaobserwowałem przy tym parogodzinnym porównaniu. Co do wydajności baterii nowej partii również nie jestem w stanie się wypowiedzieć ze względu na to, iż trafiłem na ładowarkę prawdopodobnie uszkodzoną, tzn. tablet ładuje od 20% do 100% w więcej niż 10 godzin…

  26. Jarosław pisze:

    @ kamkuru napisz czy działa lepiej niż tablet ze starej partii? Widzisz różnice np w długości pracy na baterii?

  27. Jarosław pisze:

    no ale działa lepiej niż tablet ze starej partii? Widzisz różnice np w długości pracy na baterii?

  28. kamkru pisze:

    Jako, że jest to artykuł o nowej partii to zamieszczam parę swoich spostrzeżeń o różnicach między „nowym”, a „starym” modelem. Miałem okazje porównać dzisiaj dwa egzemplarze -swój o numerach seryjnych powyżej 18001 oraz świeżo zakupiony z okolic serii ~14 500. Oczywiście przytoczone różnice mogą wynikać z cech „osobistych” urządzeń ponieważ z powtarzalnością wykonania bywa różnie w przypadku tej półki cenowej produktów, proszę dlatego też o potwierdzenie, bądź zanegowanie przez reprezentanta Kiano tych różnic.

    – tablet z nowej partii jest wyraźnie cięższy, szczególnie odczuwalne jest to po jego lewej stronie patrząc na ekran (bateria?)

    – tablet z nowej partii nie jest tak elastyczny jak tablet ze starej partii (nie jest tak elastyczny – nie wygina się przy krótszych bokach urządzenia)

    – kolory ekranu na starej partii są zdecydowanie bardziej żywe, wręcz przesadzone (dla jednych wada, dla innych zaleta), kolor biały na tablecie ze starej partii wchodzi w delikatną żółć, natomiast wszystkie kolory są zdecydowanie bardziej wyraziste, jaskrawe o wyższym kontraście niż ma to miejsce w nowych tabletach

    – „czysty” tablet ze starej partii osiągnął wyniki w ANTUTU niewiele powyżej 10 000pkt, natomiast „obinstalowany” tablet z nowej nieco ponad 10 900 pkt.

    – różnica jest również w buildzie softu oraz kernelu

    W związku z tym pytania to reprezentanta Kiano : czy tablet z nowej serii powinien być cięższy, o mniejszym kontraście i nasyceniu barw niż poprzednie modele?

    Opisane różnice są przeprowadzone „organoleptycznie” widoczne na pierwszy rzut oka.

  29. Kencho-1 pisze:

    Witam

    Czy ktoś z Kiano może podać link do czystego softu do Kiano Core 10.1 3G, bo oczywiście tablet wrócił z serwisu i działał pieknie ( łączny czas pracy w trybie czuwania z włączonym WiFi + trochę zabawy w necie to ponad 1dzień i 8h ) do czasu rozładowania baterii i podłączenia ładowarki. Po naładowaniu do pełna ( był podłączony ok 5h ) i godzinie zabawy w instalację oprogramowania i przegladanie netu, zostało 47% baterii !!!. Czyli żaden z mądrych pracowników KIANO nie był na tyle inteligentny by wraz z instalacją nowej baterii, wgrać od razu czysty soft bo na starym został plik z ustawieniami od tej zrąbanej baterii. Do doopy taka robota. Proszę o czysty soft to go sobie sam przeinstaluję ( już to robiłem na wcześniejszych tabletach jakie miałem, więc niech mi tylko żaden agent specjalnej troski z serwisu nie mówi że stracę gwarancję przez wgranie oryginalnego softu przez LiveSuit ). Jak nie mogę go wgrać samodzielnie to wysyłać kuriera. Masakra. Jak tak dalej pójdzie to wezmę Shiru Emperor i pindolę tą gwarancję „Kiano Assistance” bo głównie dlatego wziąłem ten tablet.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      Panie Kecho – 1
      prosze o mail z nr telefonu ma marketing@barelpoland.com Konsultant prześle Panu soft i wyjasni wszystkie wątpliwości. pozdrawiam.

      • mlodzian pisze:

        Ha, mi konsultant wysłał soft (bez instrukcji wgrywania) do Pro 10 Dual, twierdząc, że to rozwiąże wszelkie moje problemy z działaniem 3G, ładowaniem baterii i paroma innymi.

        Oczywiście soft znacznie starszy niż ten w tablecie. Co ciekawsze odpowiedzi na maile są nie częstsze niż raz na dobę i to oczywiście nie całkiem na temat.

        Po kolejnym dniu oczekiwania dostałem też instrukcje wgrywania softu i wyszło, że dotyczy ona innego tabletu.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Jeśli kontaktował się Pan z konsultanem z Kiano Assistance to takie zdarzenie nie mogło miec miejsca. Konsultant jest dedykowany do modelu Core 10.1 3G i nie ma dostępu do software’u innych modeli. To zupełnie inny dział. W razie pytań prosze o kontakt na marketing@barelpoland.com

  30. badylek pisze:

    do Pani KK – takiego maila ja od nich otrzymałem na początku zeszłego tygodnia:
    ” na obecną chwilę wszystkie urzadzenia zostały juz sprzedane.
    Spodziewamy sie kolejnej dostawy pod koniec lipca.
    Jeżeli będzie Pan zainteresowany zakupem bezpośrednio u nas proszę ponowić wiadomość około 25.07.2013. „

  31. kk pisze:

    ja również napisałam e-maila do Kiano bo chciałam zamówić właśnie ten tablet i już od dłuższego czasu nie dostaję odpowiedzi. Pani Gosiu, czy doczekam się jakiejś odpowiedzi …?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      dziekuję za zainteresowanie naszym tabletem. Na maile odpisuje na bieżąco, zazwyczaj max do dwóch dni. Raczej nie przeoczyłam Pana maila. Jezeli Pan moze prosze o powtóny mail, bo po nicku kk trudno mi rozszyfrowac to wskrzynce. Pozdrawiam.

      • kk pisze:

        To może już tutaj zapytam, o to co chce się dowiedzieć, będzie prościej. A mianowicie kiedy będzie można zamówić u Państwa tablet? Kiedy będzie znowu dostępny ?

  32. kboom pisze:

    A jak bylo z kosztami przesylki ?

  33. jopil pisze:

    Jak odróżnić tablet z nowej dostawy od tych ze starej ?

  34. Kacper D. pisze:

    Jeżeli wiadomość jest w folderze wysłane (gmail) to chyba została wysłana, nigdy nie miałem problemów z wysyłaniem mail z gmail’a…

  35. kboom pisze:

    A ile czekaliscie na przesylke tabletu ?

    • Stan pisze:

      Ja czekałem na przesyłkę dwa dni.Szukałem z wbudowanym modemem 3G dzięki któremu można korzystać z internetu wszędzie tam gdzie się znajdujemy. Miałem na oku Kiano Core z 3G juz od jakiegoś czasu, ale jak po tym ja ukazało się info nowej partii poczekałem i zamówiłem od razu jak się pojawił. Jeżeli ktoś szuka dobrego i niezawodnego sprzętu i chce go używać w podróży to wybór tego tabletu będzie jak najbardziej trafny.

  36. fanatik pisze:

    Kacper, sprawdź czy na pewno wiadomość została wysłana. Ja pisałem kilka razy i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź od wszystkich osób zamieszczonych w adresatach. Swój tablet otrzymałem w piątek, niestety po półtorej godziny ładowania uszkodzeniu uległ zasilacz i aktualnie czekam na nowy. Mam nadzieje, że kolejny będzie bezawaryjny. Sam tablet po kilku godzinach testowania oceniam bardzo pozytywnie. Połączenie nie było zrywane, obraz wyraźny, reakcja na dotyk również. Jedyny zawód to brak możliwości korzystania z tabletu przez weekend, gdyż ładowarka nie jest uniwersalna i nie da jej się zastąpić inną. Jeżeli nie wystąpią kolejne problemy sprzętowe to będę zadowolony z zakupu. Jeśli natomiast okaże się, że awarie to rzecz normalna to lepiej zainwestować w coś z wyższej półki. Na razie ciężko mi to ocenić, gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z Kiano.

  37. Stefan B. pisze:

    Też się załapałem na nową serię i niestety trafiłem na trefną sztuką w której aero2 niestety nie działą :/.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Panie Stefanie, prosze o kontakt z Kiano Assistance. Core 10.1 3G działa z Aero2 bardzo dobrze.
      Pozdrawiam.

      • mlodzian pisze:

        Jak działa skoro nie działa. Nowa seria… czasem pojawi się na moment i zaraz znika, oczywiście w innych urządzeniach sygnał jest maksymalny…. problemy potwierdzone też przez innych użytkowników np, na forum.android,pl.

        Objawy są mniej więcej takie:
        1. Przede wszystkim łączy się wyłącznie w roamingu plusa.
        2. kilka minut min brak połączenia (czasem więcej)
        3. po ok. 1 min pokuje się sieć i zasięg na max
        4. po kolejnej 1 min udało się nawiązać połączenie
        5. ok. 3 minut działa
        6. Koniec połączanie i cały proces powtarza się

        Dodatkowo, jak korzystam z wifi to dosyć często tablet pokazuje pełen zasięg sieci Aero, niestety znika on po wyłączeniu WiFi

        Testowałem też na Play, idealnie nie jest ale działa (co ciekawe w roamingu plusa na tym samym BTS, który także obsługuje Aero)

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam,
          pomożemy Panu i sprawdzimy ten egzemplarz. Jesteśmy po to by Panu pomóc,prosze się nie obawiac. Tablet Core 10.1 3G dziala z Aero2, wielekrotnie to sprawdzaliśmy. Jest to przypadek jednostkowy i sami chcielibyśmy sprawdzic jaki jest tego powód. Bardzo prosze o mail bezpośrednio do mnie na marketing@barelpoland.com lub zarejestrowanie się na w Kiano Assistance.
          Pozdrawiam.

        • Mariusz pisze:

          Potwierdzam problemy z Aero2.

          • Gosia- Kiano pisze:

            Panie Mariuszu , tablet Core 10.1 3G działa z Aero 2.
            Być moze problem jest w sieci, jesli ma Pan kłopot z połaczeniem proszę sie zarejestrowac w Kiano Assistance a konsultant krok po kroku poprowadzi Pana przez „instalację ” 🙂 Pozdrawiam.

          • Mariusz pisze:

            Pani Gosiu, dlaczego pod Pani poniższym komentarzem nie ma opcji „Odpowiedz”? Proszę mnie nie rozśmieszać, rozmawiałem z waszym serwisem kilkakrotnie i brak rezultatów. Z takim brakiem kompetencji jeszcze nigdy i nigdzie się nie spotkałem. Najwyższy czas zatrudnić techników, a nie telemarketerki z call center. Co do Aero 2 i tego tabletu wystarczy poczytać opinie na forach lub zapytać użytkowników, a nie słuchać waszej firmy. Strasznie żałuje, że kupiłem wasz sprzęt, był to chyba mój najgorszy zakup, a wszystko przez nierzetelne recenzje i waszą kampanię marketingową wprowadzającą ludzi w błąd.

          • Szymon Marcjanek pisze:

            @Mariusz: Brak opcji „odpowiedz” pod wspomnianym komentarzem wynika z ograniczeń ilości zagnieżdżonych postów na naszej stronie. W takich wypadkach niezbędne jest niestety odpowiadanie przez przycisk „odpowiedz” w komentarzu o jedno „piętro” wyższym. Pozdrawiam

        • Mariusz pisze:

          @młodzian nie daj sobie zrobić wody z mózgu, pewnie, że Aero nie działa. Poczytaj dokładnie komentarze na tej stronie, to od razu się połapiesz, że połowa napisana jest przez ludzi z Kiano. Serwis nie potrafi rozwiązać tego problemu(bo problem leży w niskiej jakości modemie lub antenach i konieczna by była jego/ich wymiana), wersja tabletu nie ma znaczenia. Poszukaj na forach o androidzie, są tematy, które dotyczą tego problemu.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Witam,
            Panie Mariuszu Aero 2 działa z Core 10.1 3G bardzo dobrze. Jeśłi ma Pan problem z jego instalacja, prosze sie zarejestrowac w Kiano Assistance a konsultant krok po kroku przeprowadzi Pana przez całą instalacje. Jeśli chodzi o obecnośc na forum, to jedyną osobą z naszej firmy jestem ja Gosia – Kiano – staram się byc pomocną.
            Core 10.1 3G to bardzo udany tablet, który cieszy się barzdo dobrymi opiniami użytkowników.
            W razie pytań prosze o mail na marketin@barelpoland.com
            Pozdrawiam.

          • Mariusz pisze:

            Czy Pani, Pani Małgosiu umie czytać? Przecież wyżej napisałem, cyt. „Serwis nie potrafi rozwiązać tego problemu”, tzn. że rozmawiałem z serwisem i to nie jednokrotnie. Lecicie z klientami równo, ale to się odbije na opinii o Waszej firmie. Możecie robić wodę z mózgu osobą, które nie miały styczności z tym modelem i są potencjalnymi nabywcami, ale Ci co go posiadają, zgodnie potwierdzają problemy z Aero i nieudolność serwisu w tej sprawie(+kilka innych np. bateria, ładowanie oraz parę mniej istotnych). Ci, którzy jeszcze mogą zwracają go w ramach niezgodności ze specyfikacją/ofertą handlową do sklepów w których go kupili. Taka jest prawda.

        • MaNgO pisze:

          U mnie tak sama sytuacja, aero2 – dramat! serwis nic nie pomogł! Nigdy wiecej nie chce slyszec o tej firmie(nie napisze nazwy zeby nie robic im reklamy, tfu).

  38. Kacper D. pisze:

    Ja pisałem 10 czerwca, 7 lipca i zero odpowiedzi….

  39. Piotrek pisze:

    Ja na szczęście się załapałem . Przesyłkę odebrałem wczoraj. Nie mam porównania do poprzednika ale mój egzemplarz działa bardzo dobrze. nic nie skrzypi, nie ugina się, matryca jest bardzo czuła – wystarczy delikatne muśnięcie, działa bardzo płynnie. Nie zerwał mi połączenia w ciągu kilku godzin zabawy ani razu przez wi-fi ani przez modem z Aero2.

  40. badylek pisze:

    Dzisiaj pisałem w sprawie zamówienia Core 10.1 3g i poinformowano mnie, iż wyprzedali wszystkie sztuki ;/

  41. Marcin pisze:

    Ja mam nadzieje , ze cena nie przekroczy 1000zł, bo czekam na niego z niecierpilwością 🙂

  42. badylek pisze:

    Pani Gosiu, czy cena za Kiano Elegance będzie poniżej 1000zł? Domyślam się, że to pilnie strzeżona informacja, ale może jakieś mały przeciek hmm?

  43. rafnice pisze:

    Pani Gosiu, kierując się Pani informacjami zdecydowałem się na zakup nowej wersji Kiano Core, zakupu dokonałem na euro.com.pl. Tablet dotarł dzisiaj, numery seryjne KC103G 14602, czyli stara wersja…. a miała być nowa…. jeszcze go nie otworzyłem a już nie jestem zadowolony, może mi Pani jakoś pomóc?

  44. YaR0 pisze:

    No i zaczęły się jaja. Tablet z nowej dostawy otrzymałem w środę. Rozładowałem go do końca wczoraj (czwartek). Po podłączeniu do ładowania: po 4 godzinach naładował się do 44%, po 7 godzinach naładował się do 77%, po 13 godzinach naładował się do 83%. Mam już poważne wątpliwości czy w ogóle jest w stanie się naładować do 100%. Tablet ładowałem przy wyłączonym urządzeniu i włączyłem go jedynie 3 razy aby odczytać wynik ładowania. Zobaczymy co napisze serwis. Dla porównania Samsung Galaxy Tab 10.1 z podobną baterią 7000mAh ładuje się 5 godzin. Generalnie to co można przeczytać o tabletach Kiano się potwierdza i chyba łatwo trafić na feralne egzemplarze. Niby zapewniają, że sprawdzają je przed wysyłką ale to chyba G**** prawda. Druga sprawa to żyroskop w tym urządzeniu. Działa nieprecyzyjnie lub wcale. Nie wiem czy to norma ale często ekran nie chce się obrócić i już. Mimo, że obracam tabletem z różną prędkością i w różne kierunki – nie reaguje. Do reszty nie mam większych uwag. Można by się czepiać jakości materiałów, wyposażenia itd.. ale za tą cene jest to akceptowalne.

    • Kencho-1 pisze:

      Właśnie czekam na powrót mojego z serwisu, gdzie ma być wymieniony akumulator na ten z nowej serii 😉 Jak będzie podobny efekt to idzie na Alle… i szukam czegoś innego. Coś dziwnie długo Ci się ładował ten tablet. Sprawdź miernikiem napięcia jakie idzie natężenie na tej ładowarce bo powinno być 2,1A a jak jest jakieś 0,7A to wszystko jasne 🙂

  45. Michal pisze:

    Ja jakoś czytam o Modecomie opinie i one mnie jakoś nie przekonują . Słabe wifi, marna jakość wykonania. Słaba wydajność.

  46. strazak45 pisze:

    Do Kencho-1 Dzięki za opinię jako użytkownik Modecomu9704, co ma większą i miarodajną wartość niż testy redakcyjne i inne porównania danych technicznych.Twoje uwagi potwierdzają się na inny forach i oceny przez kupujących. Na szczęście nie dokonałem wpłaty, a Twoja opinia rozwiała moje wątpliwości. Tylko co teraz wybrać z okazyjnych ofert o dobrej matrycy i modemie 3G na Areo2

    • Kencho-1 pisze:

      Do wyboru jest dużo produktów. Ja bym się nie sugerował zainstalowanym modemem 3G w tablecie bo to rozwiązanie jest bardzo prądożerne. najlepsza opcja to kupić sobie:1.Powerbank z napięciem wyjściowym 5V/1A, 2.mini router WiFi TP-Link TL-MR3020, 3.Modem 3G. Podłączyć to wszystko razem, skonfigurować i mamy mobilny punkt dostępowy do WiFi 🙂 Kumpel tak działa ze swoim netbookiem i pracuje to bezproblemowo. Ja czekam właśnie na kasę i też zamawiam Powerbank + TP-Linka 🙂 Dzięki takiemu rozwiązaniu będę mógł przeglądać internet na tym Kiano przez ok 5h. Jak dotrze z serwisu to zrobię kilka testów na nowej baterii i zapodam info jak się to sprawuje.

  47. strazak45 pisze:

    Pani Gosiu, od kiedy będzie dostępna wersja Elegance, i jaka jest ustalona cena za ten model?

  48. reiki pisze:

    Zatem będę drążył temat. Od jakiego nr. seryjnego tablety są ulepszone? W związku, że pisałem dwukrotnie na marketing@barelpoland.com i odpowiedź raz nie przyszła i raz przyszła po trzech dniach, proszę o odpowiedź TUTAJ, w komentarzach.
    Pozdrawiam.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, odpowiadajac na pytania o nowy Core 10.1 Dual 3G . Jest już dostępny w sklepach Avans, media Expert ,na stronie euro.com.pl a do końca tygodnia również w stacjonarnych sklepach Euro.

      Jak można rozróżnić „nowe” Cory? Otóż prosze zwrócic uwagę na nr seryjny .Nowa partia ma nr seryjne KC103G 18001 wzwyż. Nowe Core 10 .1 3G dostępne równiez bezpośrednio u nas 🙂

      W razie pytań pozostaje do dyspozycji: marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

      • Czosnek pisze:

        Dlaczego w dniu dzisiejszym na stronie euro oraz mediaexpert pojawila sie informacja, ze produkt jest niesdostepny w sklepie internetowym ?

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, na maile odpowiadam na bieżąco 🙂

  49. Heniek pisze:

    Witam wszystkich byłem zainteresowany kupnem kiano Core 3G po przeczytaniu tego forum oczywiście pewnie jak większość z was chciałem poczekać na nowszą wersie i oczywiście pisałem do Pani Gosi maila ok 8-dnie temu i do dzisiaj nie mam odpowiedzi ,a tu Pani pisze że takiej udzieli ciekawe? a co do sprzetu byłem w paru sklepach i fakt jest taki że większość z nich nie chciała się odpalić dziwne .I zgadzam się z REIKI że warto trochę dołożyć i kupić markowy sprzęt .Jeżeli się mylę to proszę mnie wyciągnąć z błednego myslenia . pozdrawiam

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,

      Panie Henku, odpowiadam na wszystkie maile, na bieżąco. Prosze sprawdzic czy mail nie pozostał w folderze „roboczym” i spróbowac mail ponownie, z pewnością odpowiem. pozdrawiam.

  50. reiki pisze:

    Nie miałem zamiaru nikogo obrażać.Jesli ktoś się poczuł, przepraszam. Nie jestem tez miłośnikiem Ipada, wręcz przeciwnie.
    Pani Gosiu jest Pani pomocna? Proszę zatem pomóc wiekszości tu zaglądających:
    JAK ODRÓŻNIĆ starszą i nowszą”ulepszoną” wersję?
    Odpowiadam za Panią bo oczywiście Pani na to pytanie nie jest wstanie odpowiedzeć bo NIE ma nowej wersji to jest czysty marketing.
    Pozdrawiam z całym szacunkiem.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, Panie Reiki
      w większości sklepów poprzednia wersja jest już wyprzedana.

      Jeśli chodzi o design będzie identyczny – zatem wzrokowo nie da się odróżnić „starej” od
      „nowej” wersji

      Jestesmy w stanie udzielic odpowiedzi zainteresowanemu Klientowi czy dany numer seryjny jest
      nowszym egzemplarzem.

      Tablet można zakupic równiez bezpośrednio u nas, gdzie dostępna jest tylko nowa wersja.

      Oczywiscie bez względu na datę zakupu wszystkie Core 10.1 3G objęte są usługą Kiano Assistance.

      W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

      Pozdrawiam.

Leave a Reply


reklama