Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.
Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.
Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.
– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.
Źródło: Kiano
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…
Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…
Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…
W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…
Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…
Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
beznadzejna firma. na prawę czekam już 3 tygodnie i kurier nie zgłosił się. na telefon naciągają bo czekałem ponad 30 min. i nikt nie odebrał telefonu.
Gosia - Kiano, 22 gru 2013 :
Witam,
tablety z serii Elegance i Core.10.1 objęte są programem Kiano Assistance i pobyt tabletu w serwisie trwa max 5 dni ,
Przykro mi pani Gosiu ale wypisuje pani bzdury. Mój tablet (Core.10.13G)w ramach Kiano assistance był w naprawie 5 dni tylko za pierwszym razem. Za drugim już 26 dni ( i tu zwodzenie mnie, a w końcu informacja o $14 regulaminu tj. uzasadnionych wypadkach przedłużenia naprawy). Oczywiście wcześniej nie informowaliście mnie o tych "uzasadnionych "okolicznościach, a dokładnie w ogóle nie byłem informowany o postępie "prac". I trzecia naprawa trwa już 7 dni, i oczywiście nie mam informacji co z moim tabletem. A zatem- pomimo,że to pani praca- proszę nie robić z gęby d.....y, bo to żałosne. Fakty i jeszcze raz fakty przeczą temu co pani pisze.
Mam tablecik Kiano 7 cali,ale nie mogę korzystać ponieważ pękła mi szybka.Ile może kosztować wymiana szybki w serwisie?
Ogólnie jest tragedia z tą firmą, brak kontaktu, brak informacji. Moim zdaniem jako producent wgl nie są przygotowani.
1) Na produkcję seryjną bez wypuszczania bubli- przecież dostają informacje z rynku więc doskonale zdają sobie sprawę, iż produkt posiada wady i należy przygotować się na jego jak najszybszą naprawę.
2) Na kontakt z klientem w sprawie reklamacji- dla mnie ten producent. To porażka, każdemu ze znajomych odmówiłem zakup tego sprzętu.
Witam,
tablety z serii Elegance i Core.10.1 objęte są programem Kiano Assistance i pobyt tabletu w serwisie trwa max 5 dni , zawsze też może sie Pan zwrócić do konsultanta z pytaniem czy wątpliwoscią. Dłuższy serwis moze dotyczyć innych modeli i być spowodowany oczekiwaniem na części, o czym klient zawsze jest informowany. W razie pytań pozostaję do dyspozycji, marketing@barelpoland.com
Krzysiek Wasze problemy z serwisem jednak przebijam mój tablet jest w serwisie (120 dni )od 28 sierpnia 2013r, z małą przerwą ponieważ po wielu telefonach przysłali mi go po 2 miesiącach - sam nie wiem po co bo był nadal uszkodzony - kazali mi go odesłać i dalej czekać - chyba aż skończy się gwarancja jutro składam sprawę do sądu tak mi poleciła Państwowa Inspekcja Handlowa innego wyjścia nie widzę.
"Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc."
Żenada!!!!!! Nie polecam.... Mega wadliwy sprzęt!!! Na realizacje gwarancji czeka się ponad miesiąc bez żadnych informacji!!! Po raz kolejny po odbiorze z serwisu padł po kilku dniach!!! Od zakupu większość czasu spędza na gwarancji... Po co komuś bezużyteczny sprzęt?
Czytaj ze zrozumieniem. KIano assistance dot. Elegance i Core 10.1, a nie wszystkich modeli.
Mnie pomogli blyskawicznie. Jak masz pytanie to pisz do nich a nie smaruj na forum. Będzie szybciej, chyba ze wcale nie zalezy Ci na szybkim zalatwieniu sparwy , tylko upuszczeniu zółci.
Moja historia na razie ma szczęśliwe zakończenie mój Kiano Pro Dual po 1,5 miesiącu w serwisie został wymieniony na nowy jak na razie po tygodniu użytkowania jest wszystko ok. Działa nawet lepiej niż stary przed awarią chociaż z tamtego też byłem zadowolony. Także miejcie nadzieję na szczęśliwe zakończenie pozdrawiam
Większego g... i badziewia ze świecą szukać! Ludzie, kupujcie markowy sprzęt. Chytry dwa razy traci a z serwisem KIANO traci postokroć. TABLETY KIANO TO WIELKIE ROZCZAROWANIE! NIGDY WIĘCEJ!
Teraz moja historia serwisowa Kiano Pro Dual na początku wyglądało obiecująco 16 września rano zgłoszenie przez stronę www. Kurier na drugi dzień rano ( to plus) 19 września (czyli po 2 dniach ) sprzęt w serwisie ( nie jest źle ), ale na tym koniec plusów. Zgodnie z zapisem w gwarancji powinni mi odesłać tablet maksymalnie 9 października, ale tu niespodzianka. 1 października mail z informacją, że nie mają płyty głównej (!) i w związku z tym naprawa zostanie przedłużona do 30 dni kalendarzowych ( czyli 19 października). Ciekawy jestem jaką informację dostanę za 2 tygodnie czy odeślą tablet, czy znowu coś wymyślą aby przeciągnąć naprawę.Dam znać jak się sprawa zakończyła.
Witam wszystkich. Wydaje mi się że trafiłem w końcu w odpowiednie miejsce.
Dla tych którzy w obecnej chwili zastanawiają się nad zakupem tabletu marki kiano mam garść jak mi się zdaje pożytecznych informacji.
W skrócie postaram się przedstawić jak potrafi wyglądać procedura reklamacji ich przyszłego urządzenia:
1. 11-07-2013 zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy: zasięg WIFI urywa się po ok 3-4m router w tym samym pomieszczeniu (od nowości) + tablet nie ładuję się
2. 18-07-2013 urządzenie jest w serwisie
3. 31-07-2013 mój kontakt mailowy co się dzieje z tabletem. Okazuję się że nie ma części (płyta główna - czego dowiedziałem się otrzymując później kartę gwarancyjną z wpisem naprawy) czekamy....
4. 02-09-2013 ponowny kontakt mailowy z serwisem. Żądanie wymiany na nowe urządzenie (tak tak kiano zapewnia nas w gwarancji że wymieni nam urządzenie na nowe jeżeli w 30 dni nie zdoła go naprawić).
5. do 08-09-13 mój kontakt telefoniczny z serwisem. Ludzie tam nie ma z kim rozmawiać. Telefony odbierają dwie telefonistki które są w stanie udzielić dwuch informacji czy tablet dotarł do serwisu i czy już został naprawiony. Po za tymi informacjami nie są w stanie w niczym Wam pomóc.
6. 09-09-13 informacja mailowa z serwisu że zakończyli procedurę reklamacji i naprawili tablet o moim żądaniu wymiany na nowy ani słychu. Zaraz wyślą mi tablet i niebawem będę mógł się nim cieszyć.
7. 16-09-13 kolejny mój mail. Tablet dotarł z naprawioną płytą główną ale zasięg WIFI nadal jest co tu dużo mówić - żadny. Co ciekawe potencjometr pokazuję że mam jakiś zasięg tablęt łączy się z wifi ale nie jest w przeglądarka nie jest w stanie otworzyć żadnej strony. Konfiguracja czy powrót do ustawień fabrycznych nie dają nic. Otrzymując tablet z serwisu dałem sobie spokój z tą wymianą na nowy no ale teraz grzech było by nie spytać czemu otrzymałem naprawiony tablet.
8. 16-09-13 odpowiedź szybka i precyzyjna. Każde urządzenie w serwisie przed odesłaniem do klienta jest sprawdzane (przyśniło mi się pewnie). Zapewnienie że jak potwierdzą usterkę to wymenią na nowe urządzenie. Dodatkowo proszą o kolejny formularz reklamacyjny (nie zwykły mail). Jest nadzieja. Pani Martyna prosi o dopisek "dla Martyny - PILNE" obiecuję że sprawa zostanie potraktowana przez nią priorytetowo
9. 16-09-13 wypełniam wniosek poniedziałek (kurier podobno jest do 48h)
10. piątek (w końcu zabrali paczkę)
11. 24-09-13 w końcu serwis otrzymuję paczkę
12 około 26-09-13 dzwonie do Pani Martyny żeby ustalić co z moją priorytetowo załatwianą sprawą. Pani Martyna jest zakłopotana bo tydzień była na urlopie a w firmie maile kierowanie do niej docierają tylko do niej (nie ważne czy urlop choroba czy inne ustrojstwo BRAWO DLA SZEFOSTWA)
13. 30-09-13 Dzwonie Pytam co z moją wymianą. Otrzymuję odpowiedź że tablet jest w serwisie i nic więcej nie wiadomo. Co do wymiany na nowy o tym też decyduję serwis (bo zapisy w gwarancji to sobie można do kibelka wziąść ale nie do czytania - za małe litery). Ale moja sprawa jest dalej priorytetowa następnego dnia Pani Martyna dowie się co się dzieje z urządzeniem.
14 01-09-13 zasypiam myśląc o Pani Martynie
14 02-10-2013 jest mail od serwisu. HURA
serwis nie ustosunkował się do mojego żądania wymiany tabletu na nowy
serwis nie raczył obdażyć mnie jaką kolwiek normalną ludzką odpowiedzią
żadnych wyjaśnień, przeprosin, nic na poprawę swojego zszarganego wizerunku
"WYMIANA ANTENY WIFI, NOWY SOFT". KONIEC
W chwili obecnej pozostaję mi czekać na kuriera. Na jakąkolwiek kulturalną bądź nie wymianę zdań z pracownikami kiano nie mam już ochoty. Ciekawe w jakim stanie otrzymam urządzenie i czy spełniało ono będzie przyrzeczone przez importera funkcję.
Możliwe że podzielę się z Wami tymi rewelacjami już wkrótce.
W tej chwili mogę podziękować kiano tylko za jedno. Za naukę że czasem nie warto szczypać się na 30% rabatu w stosunku do markowego producenta bo markowy producent nie pozwoli sobie na coś takiego. Nie stac cię na najnowszego ASUSA to kup tego który schodzi z rynku. W kiano nie ma z kim rozmawiać. Odnosisz wrażenie że telefonistki to bezmózgie golemy których słownictwo oscyluję wokół kilku podstawowych zdań które wciskają każdemu klientowi. Rozmowa na temety inne niż standard jest nie możliwa - niemożliwy jest również kontakt z kimś kto potrafi powiedzieć coś więcej niż telefonistki.
Na koniec pozdrawiam wszystkich którzy doszli do końca tego wywodu.
Miałem nadzieje że uda się opisać wszystko na sucho i bez emocji. Zapewne nie wyszło to do końca. Mam nadzieje że nie macie mi tego za złe.
Ja ze swej strony polecam oddanie tego chłamu do sprzedawcy. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową. Sam czekam na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawce. Rzecznik konsumenta twierdzi ze muszą mi ją uwzględnić. Jeszce raz przestrzegam przed zakupem sprzętu sygnowanym nazwą kiano.
Też się nad tym zastanawiam, jak złożyć taką reklamację?
Mam dwa takie tablety od pół roku i jestem zadowolony. Solidnie wykonane, czysty obraz, Czasami jak to w Androidzie zdarzają się przycięcia, lagi
Podsumowując, jest to fajny tablet dla osób które szukają niedrogiego, dobrego tabletu.
Ja też byłem zadowolony jak działał i do samego tabletu ( Kiano Pro Dual) nie mam zastrzeżeń bo i jakość ekranu i prędkość mnie zadowala. Problem jest jak się popsuje i czas realizacji naprawy jest nie do przyjęcia bo czekanie po 1,5 miesiąca na naprawę to przegięcie.
Dla tych którzy nie lubią czytać esei powiem w skrócie że tablet wysłałem do serwisu 11-07-2013 otrzymałem go z powrotem około 13-09-13 (2 miesiące) tylko po to by za 3 dni zgłosić ponownie reklamację.
Firma naprawiła jedno, drugiego nie naprawiła a zepsuła trzecie. Firma twierdzi w gwarancji że jeżeli w 30 dni nie jest w stanie naprawić urządzenia to wymieni je Wam na nowe. Teraz już wiem że to pusty zapis.
W chwili obecnej czekam na dostawę z seriwsu naprawionego tabletu. za kilka dni postaram się Wam napisać czy tym razem działa (i jak).
No i dostałem tablet. Ile szedł i szedł już się nie będę rozpisywał. Wgrano nowy soft i wymieniono antenę.
Wnioski:
1. Strony się wczytują (soft+)
2. Zasięg minimalnie się poprawił. Ten realny bo na potencjometrze sygnału wifi na dole w pasku to wogóle jest bomba. Tylko że internet realnie chodzi jak jest 4/5 i 5/5 kresek - jak jest 1/ 2/5 3/5 nie chodzi:)
Tak czy inaczej dalej nie polecam. Głownie za serwis i to straszne wifi.
ciag dalszy nastąpił szybko...... Tabletem cieszyłem się 3 tygodnie. Przy nie nachalnym użytkowaniu (nie mam na to zbyt wiele czasu) znów padło wifi. Tym razem nie chodzi o nieakceptowalny zasięg ale o całkowity brak możliwości włączenia wifi. Tablet przywróciłem do ustawień fabrycznych aby wyeliminować szanse że coś skopsało się z softem. Moduł WIFI zdechł. Na marginesie ostatnio w serwisie wymienili mi antenę na nową (podobno). Ciekawe kiedy znowu przyjdzie mi coś tutaj napisać.