Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.
Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.
Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.
– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.
Źródło: Kiano
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…
Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…
Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…
W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…
Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…
Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Ja również nie rozumiem wylewania żalu tutaj. Coś mi się dzieje z tabletem - kontaktuje się z serwisem . i tyle.
jak dorośniesz to zrozumiesz
Witam, piszę z pytaniem odnośnie Kiano dual pro 10. Posiadam go od maja 2013. Już od pierwszego uruchomienia tablet zawiesił się i zresetował. w zasadzie dzieję się to non stop. Pracuję na nim nieraz cały dzień i potrafi to zrobić nawet pare razy w ciągu godziny co już się staje nie do wytrzymania!! Nie oddałam go do tej pory na gwarancji, gdyż zakupiłam go przez operatora komórkowego, a dodatkowo pracuje na nim całymi dniami i jest mi niezbędny. Mimo, że cały czas kontroluje wydajność RAMu to na nic się to zdaje. Tablet robi co chce. Myślę, już nad zakupieniem czegoś NIEZAWODNEGO. Pracuje aktualnie na androidzie 4.1.1 i tu moje pytanie: czy są jakieś aktualizacje, które mogą rozwiązać raz na zawsze problem "zwiechy" i pozwoli mi zmień zdanie o firmie Kiano? Pozdrawiam
A czemu piszesz tutaj o tym? Od razu trzeba było pisać maila albo dzwonić na infolinie. Na pewno szybciej dostałabyś odpowiedź.
Witam.
Przeczytaj mój wpis z 21 stycznia i będziesz wiedział dlaczego.
Pozdrawiam.
Witam Pani Agnieszko,
prosze o mail na marketing@barelpoland.com
Postaram się pomóc ,
Pozdrawiam.
Witam Pani Gosiu, wyjaśniła się już sprawa Pana Tadeusza. Upłynęło już 10 dni. Po czyjej stronie był błąd: klienta, kuriera czy firmy Kiano?
Pozdrawiam
Ja bym przymknął oko na niektóre komentarze,pisane przez konkurencję Kiano. Wiem po sobie , że kontakt przez infolinię czy maila obyło się bez kłopotów. Szybko, miło i skutecznie :)
Długo szukałem dobrego tabletu, który spełniał by moje oczekiwania. Jest ich masa na rynku. W końcu wybór padł na Kiano, ze względu na wsparcie techniczne Kiano Assistance, nie znalazłem takiej usługi w ofertach innych producentów.
Witam.
Kiano Assistance światowo brzmi. Jeśli masz szczęście, trafiłeś na dobry egzemplarz jest szansa, że nie będziesz musiał skorzystać z tej usługi. Obyś nie musiał korzystać również z serwisu.
Jednak na wszelki wypadek proponuje zapoznać się z tymi tematami z forum android:
"Kiano Assistance" w praktyce (marketing a rzeczywistość)
oraz
[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość
Pozdrawiam
p.s
próbowałem wkleić odnośniki do tych stron lecz przenosiło mnie do panelu administracyjnego, może się więc zdarzyć, ze pojawi się tu kilka moich tak samo brzmiacych odpowiedzi. Z góry przepraszam za zamieszanie.
i jeszcze jedno pytanko dlaczego w moim tablecie slim tab8 mam androida 4.0 a nie 4.2 ? to jest bardzo ciekawe.
Witam.
Napisz jeszcze raz jaki masz problem. Pierwsza część twojej wypowiedzi "wylądowała" na samej górze komentarzy Ewentualnie od razu pisz do Pani Gosi - Kiano (adres e mail znajdziesz wyżej), na pewno Ci pomoże.
witam mam problem z kiano slim tab8 nie da sie sciagnac gier ani muzyki wyskakuje komunikat iz urzadzenie nie posiada androida lub upewnij sie czy urzadzenie posiada androida tablet ma miesiac i wcale praktycznie nie byl uzywany wlaczyla sie blokada ktorej nikt nie ustawial na wzor wiec tak naprawde nie wiem co mam robic.bo nie mam zadnego dojscia do niego prosze o pomoc.
Nigdy więcej Kiano. Uchowaj Boże przed Ich serwisem.
Piszę w tym miejscu - na początku forum - aby od razu każdy zobaczył z kim ma do czynienia.
Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później “piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.
KIANO pseudo polska firma. Brak możliwości naprawy sprzętu na gwarancji!
Podobnie jak "marian" coś zadziało się z matrycą w Kiano Slim Tab 8 3G i pękła. Sprzęt na gwarancji, więc ustalam z serwisem płatną naprawę gwarancyjną ( jako , że to uszkodzenie mogło być jedynie w wyniku interwencji mechanicznej) . Wysyłam sprzęt, który wraca po kilku dniach nie naprawiony ale z większym pęknięciem szyby. Serwis twierdzi, że nie ruszał tabletu bo nie mają części... więc mogę się pobujać na łodzi. Kolejne moje maile z pytaniem o dostępność części spowodowały, że otrzymałem zwrotne info o ich braku i niemożliwości naprawy po ich stronie - sic ! autoryzowanego serwisu. Zapłaciłem za bubel z pseudo firmy, który leży bezużytecznie od stycznia na półce. Otrzymałem maila na bazie którego firma Kiano gwarantuje mi brak utraty gwarancji jeśli naprawię sobie sprzęt poza ich serwisem. Na hurtowniach brak tej części od ubiegłego roku. Po stronie serwisu zero chęci pomocy Klientowi. Nigdy więcej Kiano!
Moje zapytania i komentarze na stronie firmy Kiano są skutecznie usuwane; zostają bez odpowiedzi. Sądząc po ilości komentarzy i sprzedawanych Kiano Slim Tab z pękniętą szybą jest to pewnie wada fabryczna. Brawo dla Kiano - który Klient wyłoży kasę na ekspertyzę za sprzęt wart w sklepie 400 zł?
Dobrze , że jest taka osoba jak Pani Gosia , gotowa odpowiedzieć na komentarze czytelników. Inne firmy milczą...
Szanowny Panie Łukaszu.
Ja też się cieszę, że firma Kiano pomimo swoich plusów i minusów bierze aktywny udział w tworzeniu swojego własnego wizerunku poprzez wypowiedzi Pani Gosi. Miło jest poczytać wypowiedzi przedstawiciela producenta, miło jest uzyskać pomoc (lepszą lub gorszą ale jednak jakąś pomoc). Problem pojawia się w momencie kiedy, trzeba zmierzyć się z trudnymi pytaniami i tutaj Pani Gosia - przy całym szacunku dla jej pracy - czasami milknie.
Pozdrawiam
Panie Jacku,
Niektóre pytania wymagają specjalistycznej wiedzy technicznej, a o taką musze zwrócic się do techników. staram się odpowiadać w miarę mozliwości jak najszybciej. Czesto tez, jak już wyzej pisałam, odpowiadamy bezpośrednio na zapytania mailowe i wtedy juz nie przytaczam tu odpowiedzi.Pozdrawiam.
Jacku chciało ci się czytać wszystkie posty i wyłapać te akurat dwa nicki? brak zajęcia chyba ... albo konkurencja
Szanowna Pani marto.
Przeczytanie kilkunastu postów pod tym artykułem nie jest wielkim problemem dla kogoś kto już posiada lub chce kupić dane urządzenie. Przecież w tym celu pisze się opinie. Sama Pani zabrała głos w tej sprawie ... czyżby brak zajęcia albo pracownik firmy Kiano? Dla Pani wiadomości nie jestem powiązany z żadnym producentem, dostawcą, sprzedawcą jestem zwykłym klientem.
Pozdrawiam
Przepraszam. Napisałem Pani imię z małej litery.
Pani Gosiu - Kiano to naprawdę wspaniale, że zainteresowała się Pani sprawą Pana Tadeusza. Ciekawe kto zawinił: Kiano, kurier a może klient ? Z ciekawością poczekam na pełne wyjaśnienie tej sprawy.Jednak mam do Pani inne pytanie. Dlaczego do tej pory nie odpowiedziała Pani na post z 8 stycznia b.r użytkownika o nicku "Jolka"? Dlaczego nie zajęła się Pani historią użytkownika o nicku "Daniel 1234" rozpoczętą 3 października 2013 roku i wielu, wielu innych piszących tutaj i na innych forach, portalach, gdzie również zabiera Pani głos? Czytam te Pani wpisy i mam dziwne wrażenie, że zabiera Pani głos tylko wtedy kiedy Pani jest wygodnie i z reguły wtedy wpisuje Pani swoją "magiczną" standardową formułkę, która w zależności od tematu brzmi mniej więcej tak:
"Prosze o mail na marketing@barelpoland.com" lub "W razie pytań pozostaję do dyspozycji, marketing@barelpoland.com".
Oczywiście są sprawy, w których zabiera Pani głos i próbuje Pani przekonywać wszystkich do swoich racji, wyliczając np. ile dni było urządzenie w serwisie. Wystarczy jednak przedstawić Pani konkretne argumenty, pytania, np. jak to jest, że tablet z serwisu wraca uszkodzony pomimo, że jest dział QC (sama Pani o nim pisała), który sprawdza wszystkie dokumenty obiegowe i działanie tabletu, i wtedy Pani milknie.
Trudne pytania i sprawy, tez wymagają wyjaśnień zarówno dla dobra klienta jak i dobrego imienia i renomy firmy, którą Pani reprezentuje. Powodzenia i więcej konsekwencji w wyjaśnianiu wszystkich spraw.
Pozdrawiam
Panie Jacku,
moja obecność na forum ma słuzyć Użytkownikom pomocą, stąd podaję bezpośredni mail, aby w razie pytań pisac bezpośrednio do mnie. Tak jest szybciej i jest pewnosc , ze wiadomośc dotrze. W zalezności od pytania czy problemu , przekazuję informację do odpowiedniego działu i już bezposrednio kontaktujemy się z Użytkownikiem. Nie opisuję później wszystkiego na forum, po załatwionej sprawie, Klienci/Użytkownicy często sami piszą albo i nie, problem został rozwiązany a ja nie chcę "zaśmiecać "forum dodatkowymi informacjami i opisem sprawy.
Podaje adres email , by każdy mógł się skontaktować.
Serdecznie Pozdrawiam.
Nikt nie odebrał tablota. To skandal już 3 tygodnie czekam. Zszystkie warunki i opakowanie przygotowane i nic i nic...
Aktualnie status zgłoszenia to : 5 - Prosimy o oczekiwanie na kuriera (24-48h)
Drogi Kliencie,
Prosimy o oczekiwanie na kuriera (24-48h) - dot. usługi Door-2-Door.
Jednocześnie prosimy Państwa o dobre zabezpieczenie sprzętu przygotowanego do wysyłki:
- tablet w oryginalnym opakowaniu
- opakowanie dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową lub innym materiałem zabezpieczającym
- całośc należy zapakowac w kartonowe pudełko
tak przygotowany tablet zostanie odebrany przez kuriera GLS od Państwa
W innym wypadku kurier może nie przyjąć od Państwa przesyłki lub powstałe uszkodzenia podczas transportu wynikłe ze złego zapakowania będą usuwane na koszt nadawcy.
Pozdrawiamy
Zespół Kiano
Zgłoszenie reklamacyjne : ZGK-18692
Zgłoszone dnia 7-01-2014 15:04
Dane zgłaszającego:
Tadeusz Żelaznowski
Nr seryjny 158575200003068
Panie Tadeuszu,
przekazałam sprawę do pilnego wyjaśnienia. Czy jest Pan pewien , że kuriera nie było , tzn był i Pana nie zastał? Bardzo prosze o takie informacje - bo dotyczą firmy kurierskiej - od nas "zamówienie" kuriera wychodzi automatycznie. Prosze oczekiwac na kontakt - od Kiano Asssistance, w razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
Pozdrawiam, sprawa na pewno zostanie wyjaśniona. Przepraszamy za niedogodności.