Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.
Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.
Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.
– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.
Źródło: Kiano
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…
Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…
Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…
W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…
Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…
Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Ogólnie polecam Kiano głównie ze względu na Kiano Assistance, czas realizacji dosyć szybki, bezproblemowy kontakt oraz obsługa bardzo rzeczowa. Skoro narzekacie na serwis Kiano poczytajcie o serwisie xkomu. Tam dopiero się dzieje.
To tyle jeśli chodzi o tablety Kiano i ich serwis. Przeczytałem wszystko "od dechy do dechy" Przeszła mi ochota na zakup, a nawet zainteresowanie tym g... No ale zawsze możecie się zgłosić do Pani Gosi - odpowiedź standartowa : Prosze o mail na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam. :)
Pisze Pan o modelu Kiano Core 10.1 dual , ja bym nie stawiał wszystkich modeli pod jedną kreską. Może ten model według Pana nie był zbyt udany, ale jego następcy to już inna bajka. Weźmy pod uwagę np modele Kiano z linii Elegance.
Witam
Wstęp: czy napisanie prawdy (popartej dowodami), czy zadanie kilku pytań (które pozostają bez odpowiedzi), jest tak bardzo złe, że należy o kimś pisać oszczerca, hejt, człowiek z konkurencji?Czy może wolicie Państwo, za każdym razem czytać „super” oceny, ludzi którzy rzeczywiście nie mieli lub nie mają danego urządzenia? Czy może wolicie Państwo, być „mamieni” opiniami pisanymi przez np. pracowników danej firmy? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię pozytywną, neutralną lub negatywną. Każdy ma prawo wyboru. Ja nigdzie nie napisałem, że firma Kiano i jej wszystkie produkty to samo zło. Opisałem tylko swoją historię dotyczącą napraw wykonanych przez serwis RG Media oraz informacji uzyskanych od Pani konsultant. Forum Android w dziale Kiano zawiera wiele ciekawych tematów i każdy może znaleźć tam coś dla siebie, a jeśli nie to założyć temat i opisać swój problem, poradę lub rozwiązanie problemu. Od tego jest właśnie forum. Pani Małgosia też tam pisze i jeszcze jej nikt nie zabronił wyrażać swoich poglądów. Pani Gosia – Kiano, napisała : „Jestesmy otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat
tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.” Dlatego pozwoliłem sobie na poniższy tekst, który jest z pewnością moim ostatnim pisanym tutaj a dotyczącym firmy Kiano. Tekst, który jasno pokazuje co firma Kiano powinna poprawić. W mojej opinii działanie serwisu. To tyle tytułem wstępu.
Szanowni Państwo.
Tablet kupiłem w lipcu 2013 (z nowej serii) po przeczytaniu kilku recenzji, testów, porównań na tym właśnie portalu. Zdecydowałem się, z tego względu, że w tamtym czasie był to tablet, który spełniał wszystkie moje oczekiwania, był rekomendowany, jako najlepszy pod względem wyposażenia i parametrów.
Czy teraz po kilku miesiącach użytkowania kupił bym go jeszcze raz? Nie. Dlaczego? Ze względu na dużą awaryjność. Ze względu na fatalny serwis. Ze względu na działanie układu 3G. Ze względu na wątpliwą współpracę tabletu z siecią Aero2.
Naprawa pierwsza.
Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.
Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.
W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.
Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.
Naprawa druga.
Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.
Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.
Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!
W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Małgosia – Kiano) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.
Naprawa trzecia.
Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!
Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.
Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.
Ocena serwisu: Niedostateczny.
Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.
Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.
Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów.
Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połaczenia.
Czwarta naprawa.
Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.
Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.
Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014
W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.
Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!
Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje. Dodam tylko, że zgodnie z zapisem gwarancji pkt.15 powinienem otrzymać nowy tablet. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Nie otrzymałem wyjaśnienia.
17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.
Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.
Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację, w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.
13 lutego dostaje wiadomość, że towar oczekuje na mnie w sklepie. Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.
Sklep uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.
Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.
14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.
Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.
Podsumowując: nigdy już nie kupię produktu firmy Kiano.
Państwo macie prawo wyboru. Życzę wszystkim aktualnym i przyszłym użytkownikom tabletów firmy Kiano zadowolenia z produktu i bezawaryjnego użytkowania.
Szanowni Państwo opinie zawarte w tym tekście są oparte na moich własnych doświadczeniach. Posiadam dowody: dokumentację, zdjęcia, korespondencję e mail. Dodam również, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z firmą Kiano lub innymi firmami. Zezwalam na zamieszczanie całej opinii lub jej fragmentów bez ingerencji w treść. Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszej opinii. Zainteresowanych zapraszam na forum android com pl , gdzie opisałem swoją historię bardziej szczegółowo w temacie „Kiano Assistance w praktyce (marketing a rzeczywistość). Post z 01 marca 2014 numer 85. Pozdrawiam.
Czy ta gwarancja objęty jest tez model Kiano Slim 8? Zakupiłem taki w euro AGD i okazuje się ze działa masakrycznie wolno (wolniej niż sprzęt o parametrach 1 GHz i 500 mb) dodatkowo praktycznie nie działa dotyk to jakaś porażka ......
Witam,
na stronie http://www.kiano.pl dostępna jest aktualizacja, która niweluje problem z dotykiem a również w zdecydowany sposób przyspiesza pracę tabletu. W razie pytań słuze pomocą, prosze pisac na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam.
Miałem podobnie.Wejdz na ich strone i pobierz aktualizacje.Po aktualizacji tablet działa bardzo dobrze.Cała aktualizacja trwa 2 min.
Witam. Ten tablet nie podlega usłudze Kiano Assistance.
Jaki przekręt człowieku ? Co za bzdury wupisujesz? ile dostałeś za ten komentarz?
Ja mam jak najgorsze doświadczenie z serwisem tablet Kiano 10,1 3G oddalem do sklepu 23.11.2013 i do dzisiaj nie moge uzyskac informacji co sie z nim dzieje.
Do serwisu po 40-50 min. dodzwoniłem sie tylko po to żeby usłyszeć że dzisiaj wysyłają a jest juz 3 tygodnie po i od nikogo informacji uzyskać nie mogę. jak odzyskac zwrot kasy bo już nie wierze .
tej "firmie" . 7 miesiecy użytkowania a obiecują 24 miesiące gwarancji i co olewaja.
pozdrawiam
I co 000000000000 informacji nikt nie chce odpowiedziec.
tak to """"KIANO" jeden wielki przekręt?
Pozdrawiam.
Moje wspomnienia związane z serwisem Kiano są bardzo pozytywne. Miałem problem z dotykiem. Całą sprawa trwała pięć dni. Tak jak zapewnia Kiano Assistance.
Jeszcze nie korzystałem z serwisu, nie było takiej potrzeby w ciągu pół roku posiadania Kiano Core 10.1 z 3G :)
Witam
Przypomnę tytuł tego artykułu: "Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych".
Mam nadzieje, że zarówno Pan Jacek i Pani Marta (jeśli nie, są pracownikami firmy Kiano), przed zadaniem swoich pytań zadali sobie trud i przeczytali wszystkie komentarze pod tym artykułem. Jeśli Państwo przeczytaliście te komentarze to nie powinno was dziwić moje pytanie. Tak jak pisałem wcześniej, jest wiele informacji od klientów, którzy pomimo tak wspaniałej usługi jaką jest "Kiano Assistance" w dalszym ciągu mają problem z wyegzekwowaniem swoich praw. Klienci, którzy się nie załapali na tą usługę, są w jeszcze gorszej sytuacji. Apel mój był prosty. Dlaczego Pani Gosia nie napisze prawdy: sprawdziliśmy Pani/Pana zgłoszenie, popełniliśmy błąd, przepraszamy. Przykład Pana Daniela 1234 w dalszym ciągu pozostał do dziś bez odpowiedzi - dlaczego, bo klient miał rację a firma się nie przyzna do "fatalnego" serwisu?. Takich informacji bez odpowiedzi jest wiele.Pani Gosia pisze jedynie swój standardowy tekst, wtedy kiedy problem jest "łatwy" do załatwienia a klient mało "upierdliwy". W momencie, kiedy trzeba zmierzyć się z trudnym problemem milczy. Szkoda. Czasami lepiej przyznać się do błędu, niż za wszelką cenę bronić mało profesjonalne zachowanie serwisu i wymyślać w ich obronie, coraz to nowsze "niesamowite" historię. Proszę poczytać opinie na temat serwisu:
“Kiano Assistance” w praktyce (marketing a rzeczywistość)"
"[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość"
forum: android com pl
Podsumowując
Każdy kij ma dwa końce, jedni są zadowoleni z usługi lecz są i tacy, którzy kilka razy w krótkim czasie musieli zmierzyć się z działalnością serwisu. I takim klientom należy się, wytłumaczenie i słowo przepraszamy.
Życzę wszystkim klientom firmy Kiano, długiego i szczęśliwego korzystania ze swoich urządzeń, oby nie musieli korzystać z serwisu.
Pozdrawiam