Overmax OV-DualDrive MAX to ciekawy tablet do samochodu. Został wyposażony w moduł GPS, a na pokładzie znajdziemy wgraną aplikację Be-On-Road. Producent zachwala wielofunkcyjność urządzenia. Jak się to ma do rzeczywistości? Sprawdzimy już niedługo, bowiem sprzęt zagościł w naszej redaKcji. Tymczasem zerknijmy do pudełka.
Aktualizacja: opublikowaliśmy już test Overmax OV-DualDrive MAX.
Specyfikacja techniczna
Budowa
|
Wymiary | 242 x 189 x 13 mm |
Waga | 638 g | |
Kolory | czarny | |
Ekran
|
Przekątna | 9,7″ |
Typ ekranu | LCD | dotykowy, pojemnościowy, obsługa multidotyku (10 punktów) |
Rozdzielczość | 1024 x 768 pikseli | |
Podzespoły
|
Procesor | 1,0 GHz |
Telechips TTC8923 | ||
GPU | Mali-400 MP1 | |
RAM | 1 GB DDR3 | |
Pamięć użytkowa | 8 GB | |
Nośniki | microSD | |
System
|
OS | Android 4.0 (ICS) |
Bateria
|
Typ | litowo-jonowa |
Pojemność | 6000 mAh | |
Aparat główny
|
Matryca | 5 Mpix |
Aparat przedni
|
Matryca | 0,3 Mpix |
Łączność
|
Modem 3G | nie |
WLAN | Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4GHz | |
Bluetooth | tak | |
USB | microUSB | |
GPS | tak | |
HDMI | tak | |
Pozostałe
|
Dodatki | Akcelerometr |
Złącze audio jack 3,5 mm | ||
G-sensor | ||
Tuner DVB-T | ||
Zestaw fabryczny | tablet | ładowarka sieciowa | kabel USB | przejściówka microUSB – USB | ładowarka samochodowa | uchwyt samochodowy |
Jak przystało na tablet do samochodu, wraz z urządzeniem otrzymujemy bogaty zestaw akcesoriów. W pudełku znajdziemy ładowarkę sieciową oraz samochodową, kabel połączeniowy USB (do transferu plików z i na dysk twardy komputera), przejściówkę ze standardu microUSB na pełnowymiarowe, żeńskie USB, a także kilkuczęściowy uchwyt samochodowy.
Overmax OV-DualDrive MAX wizualnie jest oszczędny. Projektanci zdecydowali się na ciemną kolorystykę i matowe wykończenia. Jedynym elementem kontrastującym jest srebrny pasek materiału przykrywający głośnik oraz tylny aparat. Konstrukcja sprawia wrażenie solidnej, dobrze spasowanej i charakteryzuje się zauważalną wagą. To rodzi pytanie – czy uchwyt samochodowy utrzyma ciężar przeszło 0,6 kilograma przez dłuższy okres czasu? Oczywiście sprawdzimy to, gdy tylko zabierzemy tablet wraz z wgraną mapą na jazdę testową.
To na razie tyle z pierwszych wrażeń „na gorąco”. Więcej informacji znajdziecie u nas niebawem. Tradycyjnie już, jeśli chcecie abyśmy podczas testów zwrócili na coś szczególną uwagę, koniecznie dajcie nam znać w komentarzach.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
mam ten tablet i od razu problem , aplikacja be on road nie odpowiada – czarny ekran z paskiem na dole , może ktoś wie co zrobić?
Kupiłem to caco ….i na początek nie jest źle. Dvb-t działa przyzwoicie, wi-fi, też, rozdzielczość na poziomie….ale zgrzyt nastąpił przy podłączeniu 3G. Kabelek jest, karta Aero2 jest i….jeden modem- nie widzi, drugi modem – nie widzi, trzeci modem -nie widzi, więc telefon do sklepu. Przysłali owszem listę modemów które powinny działać. Idę więc do sklepu, akurat tych nie mają, w drugim też nie mają, Sprzedawca tabletu się zachował i zobowiązał kupić odpowiedni modem. Tymczasem czekam.
Opublikowaliśmy już test:
http://www….drive-max/
Jak sprawują się wideorejestratory w tabletach?Czy ktoś je używał?Chciałbym kupić ale czy warto?Czy coś co jest do wszystkiego faktycznie jest do niczego!
Z pytań do testów to proszę o porównanie wydajnosci tego tabletu do tabletów z Rockchipie 3066 i Mali 400MP4
Druga sprawa to ten gps, czy łapie od ręki [podczas chodu pieszego czy wymaga jazdy autem by złapał zasięg
Beznadziejny CPU i GPU.
Czemu to nie jest na Rockchipie 3066 i Mali 400MP4?
Powyższe to już są podzespołu rynku low end i nic gorszego nie powinno mieć prawa wjazdu na rynek UE (żeby nie śmiecić złomem).
Czekam na tablet z GPS i TV w cenie do 600 zł , ale żeby przynajmniej miał Rockchip 3066 i Mali 400MP4.
Widać jeszcze poczekam póki złom się nie wyprzeda.
Google! Dawaj nowe nexusy bo czas przegonić szajs z rynku, dwa rdzenie powinno być minimum.
Jak z takim telewizorem na przedniej szybie jeździć samochodem?
Zasłania widoczność to cacko!