REKLAMA TP
, Android Kiano Tablety Testy

Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

267 odpowiedzi na “Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G”

  1. Kornelia pisze:

    Kiano Core dual 3G to nadal fajny i myślę , że godny uwagi tablet. Nie wszystkie tablety wprowadzane na rynek wyposażone są w modemy 3G i do tego działającez Aero.

  2. Vinci pisze:

    Mój core dual 3G ma już poł roku , od początku używam karty Aero, działa super. Korzystałem również z pomocy konsultanta – duży plus za obsługę klienta.

  3. ff pisze:

    Kupiłem 2 takie tablety w pewnym odstępie czasu i póki co sprawują się bez zarzutu – działają płynnie, ale nie testowałem jeszcze aero2 – zamówiłem w końcu kartę i dam znać po jej sprawdzeniu. Moje egzemplarze kupiłem w lutym i marcu 2014 – są z nowej serii… Wcześniej miałem Goclevery i to urządzenie z pewnością lepiej mi odpowiada.
    Pozdrawiam

  4. Daniel pisze:

    No właśnie ci co piszą te poematy to chyba ludzie nie mający innego zajęcia tylko siedzą i klepią….pozdrawiam trolli z konkurencji Kiano

  5. Maciek pisze:

    do jerry i Marty (zapewne jednej i tej samej osoby) – „kiciki” to możesz sobie „żenić” ale komu innemu.
    Jacek opisał swoją sytuację niemalże minuta po minucie i wszystko podparł dowodami. Że jak któryś z kianowskich trolli zauważył – to epopeja? OK – ale skoro ktoś jest tak rozgoryczony bublem i wk…ny, to nie ma się co dziwić. Nikomu z konkurencji chcący obrzydzic DOSKONAŁE produkty Kiano nie chciałoby się pisać właśnie takiej „epopei” – wystarczy pomyśleć. Tak samo jak przed zakupem wspomnianego tabletu. Powiem szczerze : po tych komentarzach nie chciałbym go za darmo ! Pani Gosia pomaga? Przeczytajcie jej wszystkie wypowiedzi – sprowadzają się do jednego:
    „proszę podac mi na mail marketing@barelpoland.com” – niczym katarynka. Serwis i usługa „drzwi-drzwi w przeciągu 3-5 dni, to kpina, więc temat Kiano uważam za zamknięty 😉

    • karol pisze:

      masz 100% racji.. patrz mój przypadek…..pozdrawiam!

      • Mateusz pisze:

        kolejne 100 % racji, nawet nie chce mi się opisywać problemu. Niemniej wielki producent i dystrybutor w Krakowie,na ulicy Kalwaryjskiej 69 pozamykany na cztery spusty.
        To nie trolle, to real!
        Nigdy więcej Kiano!!!

  6. karol pisze:

    Miałem to badziewie owszem obudówka nie powiem całkiem przyzwoita…..ale to jedyna zaleta tego pseudo tabletu niestety….w orginalnym pudełku prosto z fabryki zakupiony na całe szczęście w sklepie internetowym okazał się być po wypakowaniu i pierwszym włączeniu po prostu nie w pełni sprawny!!!!!!!!!!Aha i ładowarka którą włożyłem do gniazdka ziała łukiem elektrycznym jak spawarka!Całe to kiano i ich produkty to lipa dla naiwnych klientów!!Na szczęście oddałem to gówno do sklepu przed upływem 10 dni bez podania przyczyny!OSTRZEGAM NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU!!!!!!!!!!!!Jeśli nie chcecie mieć kłopotów.!!!!!!!!!!!

    • jerry pisze:

      oj Karol, Karol… ziejesz jak smok wawelski – widac Cie tu i tam, nick taki , nick sraki..czyżby płatne zajęcie od konkurencji?? oj klamczuszku , nieladnie!

      • karol pisze:

        człowieku żadne pisanie dla konkurencji..dzisiaj dostałem imeila od sklepu internetowego w którym to poinformowano mnie o zwrocie gotówki na moje konto bankowe już we wtorek za to badziewie które przypominam po wypakowaniu z pudełka JAKO NOWE URZĄDZENIE NIE DZIAŁAŁO TAK JAK POWINNO…..NIE TRAFIŁ BY CIEBIE SZLAK NA MIEJSCU W TAKIEJ SYTUACJI ŻE WYDAJESZ PRAWIE SIEDEM STÓW A TEN PRODUKT NIE DZIAŁA JAK POWINNO ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM….do tego propozycja z serwisu po rejestracji i kontakcie telefonicznym sprowadza się do tego że przyjedzie kurier i odbierze nowy tablet nie używany nawet 10 minut do naprawy…..TO KPINA W ŻYWE OCZY KLIENTA KTÓRY ZAUFAŁ TEJ FIRMIE…..OMIJAJCIE PRODUKTY TEJ FIRMY SZEROKIM ŁUKIEM…..ja we wtorek zamawiam tablet sony xperia z1 z LTE 4G…ceny pospadały bo już za rogiem czai się najnowszy Z2…dołoże około 8lub 9 stów do zwrotu za kiano core i będę spał spokojnie bo wiem że rano tablet będzie działał zgodnie z tym do czego jest przeznaczony i tyle w tym temacie….już tu na pewno nie wróce bo nie będzie po co….PRECZ Z KIANO!!!!!!!!Trzymajcie się ciepło i poręczy!!!!!!!!!!

    • Marta pisze:

      o piękny troll nam się trafił

  7. Lisek pisze:

    Pisze Pan tylko o jednym modelu Kiano Core 10.1 . Nie stawiałbym wszystkich modeli pod jedną kreską. Następcy tego modelu mają bardzo dobre recenzje i opinie. Wystarczy spojrzeć na Linię Kiano Elegance.

  8. Jacek pisze:

    Witam
    Wstęp: czy napisanie prawdy (popartej dowodami), czy zadanie kilku pytań (które pozostają bez odpowiedzi), jest tak bardzo złe, że należy o kimś pisać oszczerca, hejt, człowiek z konkurencji?Czy może wolicie Państwo, za każdym razem czytać „super” oceny, ludzi którzy rzeczywiście nie mieli lub nie mają danego urządzenia? Czy może wolicie Państwo, być „mamieni” opiniami pisanymi przez np. pracowników danej firmy? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię pozytywną, neutralną lub negatywną. Każdy ma prawo wyboru. Ja nigdzie nie napisałem, że firma Kiano i jej wszystkie produkty to samo zło. Opisałem tylko swoją historię dotyczącą napraw wykonanych przez serwis RG Media oraz informacji uzyskanych od Pani konsultant. Forum Android w dziale Kiano zawiera wiele ciekawych tematów i każdy może znaleźć tam coś dla siebie, a jeśli nie to założyć temat i opisać swój problem, poradę lub rozwiązanie problemu. Od tego jest właśnie forum. Pani Małgosia też tam pisze i jeszcze jej nikt nie zabronił wyrażać swoich poglądów. Pani Gosia – Kiano, napisała : „Jestesmy otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat
    tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.” Dlatego pozwoliłem sobie na poniższy tekst, który jest z pewnością moim ostatnim pisanym tutaj a dotyczącym firmy Kiano. Tekst, który jasno pokazuje co firma Kiano powinna poprawić. W mojej opinii działanie serwisu. To tyle tytułem wstępu.
    Szanowni Państwo.
    Tablet kupiłem w lipcu 2013 (z nowej serii) po przeczytaniu kilku recenzji, testów, porównań na tym właśnie portalu. Zdecydowałem się, z tego względu, że w tamtym czasie był to tablet, który spełniał wszystkie moje oczekiwania, był rekomendowany, jako najlepszy pod względem wyposażenia i parametrów.
    Czy teraz po kilku miesiącach użytkowania kupił bym go jeszcze raz? Nie. Dlaczego? Ze względu na dużą awaryjność. Ze względu na fatalny serwis. Ze względu na działanie układu 3G. Ze względu na wątpliwą współpracę tabletu z siecią Aero2.
    Naprawa pierwsza.
    Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.
    Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.
    Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.
    Naprawa druga.
    Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!
    W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Gosia) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.
    Naprawa trzecia.
    Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.
    Ocena serwisu: Niedostateczny.
    Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.
    Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.
    Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów.
    Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połączenia choć od nadajnika dzieli mnie 400 metrów.
    Czwarta naprawa.
    Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.
    Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.
    Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje. Dodam tylko, że zgodnie z zapisem gwarancji pkt.15 powinienem otrzymać nowy tablet. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Nie otrzymałem wyjaśnienia.
    17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.
    Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.
    Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację, w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.
    13 lutego dostaje wiadomość, że towar oczekuje na mnie w sklepie. Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.
    „Sklep” uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.
    Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.
    14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.
    Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.

    Podsumowując: nigdy już nie kupię produktu firmy Kiano.
    Państwo macie prawo wyboru. Życzę wszystkim aktualnym i przyszłym użytkownikom tabletów firmy Kiano zadowolenia z produktu i bezawaryjnego użytkowania.

    Szanowni Państwo opinie zawarte w tym tekście są oparte na moich własnych doświadczeniach. Posiadam dowody: dokumentację, zdjęcia, korespondencję e mail. Dodam również, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z firmą Kiano lub innymi firmami. Zezwalam na zamieszczanie całej opinii lub jej fragmentów bez ingerencji w treść. Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszej opinii. Zainteresowanych zapraszam na forum android com pl , gdzie opisałem swoją historię bardziej szczegółowo w temacie „Kiano Assistance w praktyce (marketing a rzeczywistość). Post z 01 marca 2014 numer 85. Pozdrawiam.

    • jerry pisze:

      Człowieku mam nadzieję że Ci dobrze płaca. Nikt normalny nie siedzi na wszystkich forach i na każdym topicu nie opisuje swojej pozal się boze „histerii”. I każdy normalny forumowicz oceni Cie wlasnie tak – hejter , oplacany przez konkurencje. Nie masz juz Kiano ? zajebiscie, skoro sie z tego cieszysz.. A teraz wychwalaj to swoje lenovo czy to tam Ci kupili a nie zasypuj forum durnymi wynurzeniami. A juz to twoje oswiadczenie , ze mozna cie cytowac? hehe, a kto by cie chcial cytowac? co Ty Mickiewicz jestes? Matko, jak trzeba byc zakompleksionym. A moze leki sie skonczyly? Bądź zdrów!

  9. Ksawery pisze:

    Jacku czytałem forum o którym piszesz i zauważ ,że wypowiada się tam w sumie jeden człowiek, który nie wiem jaki cel ma w oczernianiu firmy Kiano. Informacje tam zawarte są bezużyteczne .

  10. Lucas Spinner pisze:

    Pani Gosiu, gdzie do jasnej Anieli w gwarancji, instrukcji, na pudełku jest informacja o dopuszczalenej ilosci wadliwych pikseli? zgodnie z ustawą:

    Art. 3. 1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. W szczególności należy podać: nazwę towaru, określenie producenta lub importera, znak zgodności wymagany przez odrębne przepisy, informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz, stosownie do rodzaju towaru, określenie jego energochłonności, a także inne dane wskazane w odrębnych przepisach.

    2. Informacje, o których mowa w ust. 1, powinny znajdować się na towarze konsumpcyjnym lub być z nim trwale połączone, w przypadku gdy towar jest sprzedawany w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży towaru informację, która może zostać ograniczona do nazwy towaru i jego głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera.

    Rozumiem że w związku z tym mam sprawę zgłosić do UOKiKu? Bo dosyłanie takiej informacji klientowi PO fakcie stwierdzenia wady podpada pod paragraf.

  11. Filip pisze:

    Jacku pokaż mi jakąś inną firmę z której jest ktoś taki jak Pani Gosia.Widać , że się naprawdę starają i nie zostawiają klienta samemu sobie.

    • Jacek pisze:

      Witam. Starają się tylko efektów nie widać. Zapraszam na forum android com pl . Jest tam kilka ciekawych tematów poruszających temat serwisu i firmy Kiano. Pozdrawiam

  12. anna pisze:

    dziś kupiłam ten tablet i mam problem, bo nie działa mi wifi… sieć jest niezabezpieczona, w domu kilka sprzętów jest na wifi i działają bez zarzutu, a teblet ciągle się rozłącza, nie znajduje sieci, albo pozostaje poza zasiegiem, i generalknie nie moze się połączyć z ruterem, jakis pomysł, co zrobić z tym fantem?

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Parafrazując pewne modne ostatnio zdanie: „Sorry, ale takie jest Kiano”. 😉
      Poważnie odpisując (przypuszczam, że nie jest Ci do śmiechu), mam 3 propozycje:
      1. Szybko do sklepu i spróbuj oddać, w ostateczności wymienić na inny, może się uda.
      2. Napisz do Pani Gosi – Kiano (adres znajdziesz wyżej) i poproś o pomoc, może Pani Gosia zna jakieś ustawienia lub programy do ustawień.
      3. Nie czekając na Panią Gosię od razu rejestruj się na Kiano Assistance i wyślij tablet do serwisu. Jest szansa, że za półtora tygodnia wróci. Pamiętaj jednak, że serwis to nie przelewki. Poszukaj i poczytaj opinie innych zanim wyślesz.
      Pozdrawiam

    • Gosia - Kiano pisze:

      Pani Anno,
      prosze o mail do mnie na marketing@barelpoland.com lub rejestrację w Kiano Assistance i opisanie problemu, Oczywiście pomozemy, myślę – choć nie jestem ekspertem od spraw technicznych, ze w tej kwestii mozemy pomóc nawet „zdalnie”. Pozdrawiam.

  13. krzysiek pisze:

    czy można do tego tabletu podłączyć jednocześnie klawiaturę i myszkę (podobno jest tylko jedno usb i nie wiem czy na roździelaczu będzie działać)?

  14. Anetka pisze:

    Może coś z głośniczkiem masz? Najlepiej zarejestruj się w Kiano Assistance i będziesz wszystko wiedział 🙂

  15. Maciej Walczak pisze:

    W sluchawkach mam dzwiek a bez sluchawek niem oco chodzi

  16. Gosia - Kiano pisze:

    Witam, na naszej stronie dostępna jest już aktualizacja dla tabletu Kiano Core 10.1 3G
    http://kian…izacja.pdf
    Przed wykonaniem aktualizacji proszę o wykonanie backupu, zawsze jest to dobre rozwiązanie, ponieważ w przypadku crashu, nic nie tracimy 🙂 Pozdrawiam.

  17. klaudiaapp pisze:

    Kupilam ten tablet lecz zaraz po zakupie pojawila mi sie taka plamka na wyswietlaczu.. Ona nie jest duza lecz widoczna.. Wyglada tak jak podczas zawilgotnienia lub tezmocniejszego nacisku , ale nie doszlo do zadnych z tych czynnosci. Co to moze byc? Od czego? I jak sie tego pozbyc?

  18. Gilgamesh pisze:

    Używam tego tabletu od sierpnia 2013. Jak na moje potrzeby jest świetny. Bateria trzyma w miarę rozsądnie. Modem działa stabilnie. Tablet działa płynnie, nie zacina się. Po prostu bajka.

  19. David pisze:

    Co tzn zżera ci baterię? ile ci trzyma?

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Pytanie z innej beczki. Piszesz wyżej:
      „David, 5 gru 2013 :
      Na tablecie Kiano Core 3G, czy Elagance z 3g AERO DZIAŁA! słuchajcie tych , którzy rzeczywiście użytkują te urządzenia.”
      Zadałem pod tą twoją wypowiedzią pytanie, które pozwolę sobie powtórzyć:
      „Proszę o więcej szczegółów skoro twierdzisz, że Aero2 działa na Kiano Core 10.1 Dual 3G.
      Jakie ustawienia? Jaka nazwa operatora wyświetla ci się w pozycji “sieć” i co pokazuje się w pozycji “typ sieci komórkowej”?”
      Czy mógłbyś na nie odpowiedzieć?
      Pozdrawiam

      • David pisze:

        Sorry, że dopiero teraz, ale dawno tu nie zaglądałem. Nazwa, sieć Aero, , apn darmowy . Modem on i działa.

        • Jacek pisze:

          Ok. Dzięki ale odpowiedziałeś na pierwsze pytanie a drugie?

          • David pisze:

            Jeszcze raz : nazwe daje Aero2, apn – darmowy, ncc 260, mnc 17, a cała reszta nie wybrano, nieustawione. właczony przesył danych i dane w roamingu. Mam nadzieję , że tym razem wszystko już wiesz. Pozdr

        • Jacek pisze:

          Powtórzę jeszcze raz drugie pytanie:
          Jaka nazwa operatora wyświetla ci się w pozycji “sieć” i co pokazuje się w pozycji “typ sieci komórkowej”?”

  20. Bezimienna pisze:

    Co robić tablet po prostu zżera mi baterię.

  21. Czarek pisze:

    Ten tablet to dobry wybór. Pod względem jakości wykonania, ekran, bateria WI-FI, 3G (działa z Aero) naprawdę na wysokim poziomie! Użytkuję ten tablet od kilku miesięcy i nie żałuję zakupu .

  22. Tomek pisze:

    Posiadam kiano core dual 3G ok 4 miesięcy nr19348 Absolutnie nie sprawia on żadnych problemów Dobra jakość wykonania zwłaszcza spasowanie i sztywność,obraz ok,kwestie ładowania także w porządku bateria ładnie trzyma modem3G stabilny ale musi być dobry sygnał.Ogólnie nie mam negatywnych uwag Jak tak dalej będzie to drugi też kupię Kiano dla syna.Piszę to po przeczytaniu opinii na forum o usterkach tego sprzętu i coś mi się zdaje że faktycznie to zadowoleni po prostu nie piszą i wydaje mi się że oceny tego modelu nie są w istocie reprezentatywne

  23. Artur pisze:

    Co robić? Musisz się pogodzić z tym faktem :/

  24. zigi6001 pisze:

    Witam wszystkich mi nie działa aero 2!!!!!!!!! niby wszytko robie tak jak ma byc no i caly czas wyskakuje brak polaczenia
    Pomóżcie co zrobic

  25. Wiktor pisze:

    Ja mam Kiano Core Dual 3G od prawie roku. Uważam , że tablet ma bardzo dobre parametry, ja nie mam z nim żadnych problemów. 3G działa ( mam kartę Playa) Ciekawe czemu tylko niezadowoleni z Kaino piszą opinię a ci zadowoleni milczą .

    • karol pisze:

      Bo takich prawie nie ma..to jest firma założona w kawalerce wuja Edka na IV piętrze bloku i przyosiedlowym klubie gdzie mieści tak zwany serwis…! A swoje buble 3G robią w chinach…małymi chińskimi rączkami.. i tyle w tym temacie!

  26. Jolka pisze:

    Posiadam ten tablet od lipca 2013r. W listopadzie pojechał do serwisu gdzie wymieniono panel dotykowy(nie reagował na przyciski funkcyjne,generował przypadkowe wciśnięcia na ekranie dotykowym (kilka-kilkanaście kliknięć w przeciągu kilku sekund) i wtedy odpalały się przypadkowe aplikacje, otwierały przypadkowe strony-chaos na ekranie. Po upływie tygodnia od naprawy pojechał z powrotem z powodu pionowych szarych pasków na ekranie..i jest tam do dnia dzisiejszego. Pięciodniowy okres naprawy w systemnie Kiano assistance to jedna wielka lipa. Serwis potrzebował aż 6-ciu dni aby zdiagnozowac usterkę- o czym poinformowali mnie po kolejnym mailu- i nastepnych -nie wiemi ilu dni- aby dokonac naprawy (wymienic baterię). Działalnośc marketingowa, odbiór w systemie door to door to tylko mydlenie oczu, bo faktycznie serwis nie daje sobie rady.
    Sam tablet ma bardzo słabą baterię, którą nie wiedzieć czemu trzeba ładować 7-8 godzin i dość słabe głośniki. Do tego na pewno wyjdą inne usterki w trakcie użytkowania. Z powyższych powodów i miernego serwisu odradzam zakup.

  27. maciek pisze:

    Pani Gosiu jestem zainteresowany kupnem tego tabletu w wersji bez 3g i mam pytanie ponieważ pod innym artykułem przeczytałem , że do sklepów trafiła nowa partia z ulepszoną baterią i moje pytanie brzmi : czy wersja bez 3g też dostała nową partię ?

  28. Sergiej pisze:

    Kupiłem Kiano Core dual 3G dwa miesiące temu i jestem bardzo zadowolony z tego tabletu. Doskonale sprawdza się w codziennym użytkowaniu, zarówno do przeglądania stron, sprawdzania poczty jak i do gier. Ekran o bardzo dobrej rozdzielczości i nasyceniu barw, działa płynnie i bezproblemowo. Z WiFi korzystam na bieżąco i nie zauważyłem żadnych problemów z łącznością. Tak samo jak modem 3G (mam kartę Aero).

    • zigi6001 pisze:

      a jakie ustawienia wpisywałeś? te co są na oficjalnej stronie? to nie kumam bo mi nie chce sie polaczyc z netem

  29. jacek pisze:

    lichy ten sprzęt, modem 3G to porażka (działa idzie zmusić do współpracy z sieciami komercyjnym, średnio stabilnie, z aero 2 nie poradziłem sobie, serwis proponuje samodzielną wymianę „oprogromwania/sterowników” z jakiś stron internetowych mających „uzdrowić” syruację) , sprzęt niewarty swojej ceny, dla wątpiących najlepiej nabyć drogą wysyłkową u wiarygodnego sprzedawcy, przysługuje prawo do zwrotu, mnie się udało skutecznie zwrócić, między innymi opinia portalu tabletniak.pl skłoniła mnie do zakupu, jakbym miał wydać w miarę pozytywną recenzję o tym urządzeniu ze wstydu bym się spalił

    • Karol pisze:

      mi się udało to gówno zwrócić na zasadzie 10 dni zwrot…..szajs już fabrycznie był niesprawny…test powyżej jest sponsorowany wiadomo przez kogo…teraz mam normalny markowy tablet i śmiga bez zarzutu sony xperia Z.Pozdrawiam

  30. David pisze:

    Na tablecie Kiano Core 3G, czy Elagance z 3g AERO DZIAŁA! słuchajcie tych , którzy rzeczywiście użytkują te urządzenia.

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Proszę o więcej szczegółów skoro twierdzisz, że Aero2 działa na Kiano Core 10.1 Dual 3G.
      Jakie ustawienia? Jaka nazwa operatora wyświetla ci się w pozycji „sieć” i co pokazuje się w pozycji „typ sieci komórkowej”?
      Pozdrawiam

  31. Artur pisze:

    wszystkim działa?? kurcze to dziadostwo które również oddałbym za 500zł z wykupioną dodatkową gwarancja. Dziadostwo i tyle
    AERO2 NIE DZIAŁA NA TYM CZYMŚ CO KTOŚ NAZYWA TABLETEM.

  32. Miki pisze:

    wszystkim, tylko nie 95% osób wyżej, hehehe

  33. Bieniaa pisze:

    Ludzie nie kupujcie tego szmelcu aero 2 na tym urządzeniu to kpina serwis 5 dni to kpina.
    Mój kiano shit pierwszy raz serwis 2-tygodnie spalona ładowarka brak aero2 .Ładowarka wymieniona bateria też- aero nie działa, drugi raz w serwisie 26 dni brak aero i bateria trzyma ponad godzine-wymienili baterie aero nie działa tablet złożony żałośnie (nie przylega szyba do obudowy)dodatkowo w opisie stanu opisali ze porysowany na calej powierzchni co jest nie prawdą ogólnie oddał bym go za pół ceny bo tyle jest moim zdaniem warte to gówno.

    • xxx pisze:

      Ciekawe to co piszesz , wszystkim działa Aero tylko nie Tobie. Może na Twojej wsi Aero nie ma zasięgu hehehe

  34. tmuc pisze:

    gosia-kiano to jakaś lipa napisałem do niej z chęcią zakupu tableta a ona nawet nie odpisała bujaj się pseudo wróżko

  35. Golab pisze:

    Buahahahaha. Normalnie przebrnąłem dziś przez dziesiątki stron o tym tablecie. Jeszcze nie zauważyliście, że ta telemarketerka z tej firmy podszywa się pod innych komentujących? Polecam użyć opcji wyszukaj w przeglądarce i poczytać wszystkie wpisy użytkownika „David” na tej stronie. ŻENADA. Dziwie się tylko ludziom, że nie pójdą do jakiegoś rzecznika praw konsumenta, bo nie może być tak, że ten chłam więcej czasu spędza w warsztacie Pana Edzia, dumnie zwanym serwisem, niż w użyciu. Jeszcze jedno, za taki komentarz to jak ten: „kolega_wyzej_to_pajac, 9 wrz 2013 :;( kieleckie było jakieś 15 lat temu.. ;( córeczce naturalnie najbardziej zależy na aero2 – prawda?Pytasz Euro co dalej? – zauważ że nie jesteś w sklepie tylko piszesz koment na portalu.. euro chyba Ci nie odpisze – ale mogę się mylić, chcesz chusteczkę? chlip chlip.. ” to tej telemarketerce bym nogi z dupy powyrywał, bo co do tego że to ona pisała nie ma żadnej wątpliwości

  36. Tomasz pisze:

    Tabletom KIANO mówimy stanowcze NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE!!! A serwis KIANO powinien naprawiać klocki LEGO a nie elektornikę! ŻENADA!

    • Marta pisze:

      Na jakiej podstawie trollu tak sądzisz? jakie miałeś/masz modele firmy Kiano?

      • qwerty pisze:

        akurat nie trzeba być wieloletnim użytkownikiem wielu modeli tej firmy aby zorientować się że jest to identyczny szajs jak Ainol i GoClever. Po prostu ten sam chiński szrot w innej obudowie. Sprzęt tylko markowy.

  37. wojtas pisze:

    Witam. jestem posiadaczem kiano dualcore 3g od 2 dni. pierwsze wrazenia pozytywne. Jednak sa tez mankamenty. Podswietlony prawy gorny rog matrycy widac na ciemnych tlach. Druga rzecz to ciekawostka po wejsciu na strone allegro przez wyszukiwarke google zalaczona na pilpicie tablet po 3sekundach restartuje sie. To bardzo dziwne bo jak wejde normalnie w ikone internet i dalej przez google allegro to wszystko ok. Czy ktos ma tak u siebie?

    • Karolina pisze:

      Używam Kiano Core od miesiąca i tak nie mam, ale na tablecie zawsze włącza pełną wersje allegro, nie mobilną. Co do podświetlenia matrycy to mam w jednym rogu ale widać to dopiero na czarnym tle. W niczym jednak to nie przeszkadza. A teraz dokupiłam etui Kiano Fashion z klawiaturą. Przydatny gadżet. polecam

  38. mojito72 pisze:

    Jak coś od razu nie działa prawidłowo, to się odnosi do sklepu i wymienia na nowe lub inne. Wyżej jest opis mojej story. Do dziś nie mogę wyjść z zachwytu nad 7″ od Lenovo. Dwie karty SIM to świetna opcja dla tych, którzy cenią sobie pewność bycia w zasięgu.

  39. załamany i wściekły pisze:

    Tablet kupiony 15 lipca – dzisiaj jest 6 września – nadal nie można z niego korzystać!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Deklaracje Pani „Gosia-Kiano” są warte tyle samo co ten tablet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Trzy razy !!!!!!! w serwisie – internetu dalej brak.
    W końcu oddałem do Euro AGD z żądaniem zwrotu pieniędzy ze względu na niezgodność towaru z umową.
    Niedługo miną dwa tygodnie – ciągle brak odpowiedzi – na stronie internetowej informacja, iż aktualnie tablet znajduje się w serwisie.???????
    Znowu w srwisie???? po co????? – to jakaś kpina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fak
    Bardzo żałuję, iż uległem pozytywnym komentarzom o tym sprzęcie, czy wystawili je faktycznie zadowoleni posiadacze??????????????

    Coś mi się wydaje , że trafne są ustalenia niektórych internautów, iż modem w tym tablecie nie pracuje w standardzie sieci Aero2 (HSPA+)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Karty SIM Aero2 służą w tym przypadku jedynie do połączenia z siecią Plus(roaming).

    „……modem 3G w Kiano Core 10.1 Dual 3G nie obsługuje standardów powyżej WCDMA(UMTS 384 kb/s………….Jeżeli nie chcesz mieć problemów z Aero2 i Kiano Core 10.1 Dual 3G, sprawdź jakiego rodzaju nadajniki są w twojej okolicy, jeżeli tylko HSDPA lub z jego przewagą, to urządzenie nie będzie prawidłowo działać, jeżeli są też obecne nadajniki Plusa z WCDMA, to wszystko powinno być OK”

    http://foru…ost2685508

    Może dlatego wszystko dobrze działa w Serwisie – czy nie jest to gdzieś w Kieleckiem?????

    Szkoda straconych nerwów i zawiedzionych nadziei córki!!!!!!!!!!!!!!

    Co dalej Pani Gosiu-Kiano????????????????????
    Co dalej EuroAGD??????????????????????

    Kiedy skończy się ta farsa??????????????????????????

    • kolega_wyzej_to_pajac pisze:

      ;( kieleckie było jakieś 15 lat temu.. ;( córeczce naturalnie najbardziej zależy na aero2 – prawda?

      Pytasz Euro co dalej? – zauważ że nie jesteś w sklepie tylko piszesz koment na portalu.. euro chyba Ci nie odpisze – ale mogę się mylić, chcesz chusteczkę? chlip chlip..

      • przyganiał pajac pajacowi pisze:

        Kogo reprezentujesz na tym forum i co chcesz przekazać innym o tym tablecie – że np. świetnie działa z aero2 – na czym faktycznie zależy wielu nabywcom – coś w tym dziwnego ????????????????

        • kolega_wyzej_to_pajac pisze:

          Nie zależy mi na przekazywaniu niczego, mam Core 3G, aero działa, na nadajniku plusa, mam do niego jakies 2-3 km, co do reprezentowania – piszę to we własnym imieniu i nie widze podstaw do reprezentowania kogo kolwiek.

          tylko śmieszy mnie ten płacz i wołanie w niebogłosy jak coś nie działa, przecież od tego jest punkt gdzie się kupiło urządzenie i serwis!, sam reklamowałem core 3g, bo padł mi soft, zadzwoniła jakaś kobieta z serwisu i powiedziała co i jak, zainstalowałem soft (oczywiście problem ze sterownikami) i działa. Jak na taką cene calkiem niezłe urządzenie, ciekawe ile jeszcze wytrzyma, sporo na nim działam a każda bateria ma przeciez jakis tam czas żywotności, ale jestem dobrej mysli.

  40. mojito72 pisze:

    Aniu, moja rada jest tylko jedna – znajdź paragon i oddaj Kiano tam gdzie go kupiłaś. Po czym dołóż dwie stówy i kup na przykład coś z Lenovo.
    Ja tak zrobiłem i jestem szczęśliwy.

  41. Ania pisze:

    Witam,
    Kilka dni temu kupilam ten tablet. Wszystko chodzi ok tylko mam problem z polaczeniem internetowym. Mam karte orange biznes. Wpisuje ustawieniabz telefonu, tablet ich nie zapisuje i nie mam polaczenia z netem. W sklepie nie wiedzieli o cochodzi kazali dzwonic do kiano… czy macie jakis pomysl?

  42. mojito72 pisze:

    Byłem posiasaczem Kiano 10.1 dual 3G przez 24h. Niestety ne mogę powiedzieć o nim wiele dobrego. Od razu pojawił się kłopot z szalejącą matrycą i permanentne problemy z 3G. Tam gdzie smartfon MotorolaRAZRi łapał sieć i hulał bardzo dobrze, Kiano zrywało połączenie i nie radziło sobie z płynną współpracą z siecią.
    Generalnie wymiana go na tablet Lenovo, była najlepszą decyzją jaką podjąłem w sprawie tabletów. Wcześniej miałem PlayBooka i też nie spełniał wszystkuch oczekiwań. W Lenovo możliwość zapakowania dwóch kart SIM jest rewelacyjną opcją.

  43. rwanek pisze:

    Może pani niezwykle aktywna z kiano ustosunkuje się merytorycznie do konkretnych uwag i zarzutów http://foru…dex10.html

    Ciekawe czy sponsorowana redakcja przepuści mój komentarz…

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Jak widać przepuściła, a nawet pisała o tym przed Tobą, ale i tak przecież Ciebie to mało obejdzie. 😉

      • rwanek pisze:

        no i super ze przepuscila, a w linku do forum ktory podalem sa konkretne zarzuty dot. rodzaju ekranu, baterii, a nie tylko ogolnikowe „mozliwe problemy z aero2”.
        mozliwe ze kiano-gosia na urlopie ale cos dziwne ze do merytoryki nie chce sie odniesc i ma tylko oklepana formulke copy-paste, ktora niewiele wnosi do sprawy. sam kupilem ten tablet dla taty i teraz mam wiecej problemow niz pozytku z tego zakupu. tak tak, wiem, zarejestruj sie w kiano assistance…. co w praktyce (z opinii kilkunastu obektywnych osob) daje tyle co nic… ale dobrze, zarejestruje sie w kiano assistance, niech sobie poprawia wskazniki success service

        • unknown pisze:

          Nie ukrywam, że też czekam na wypowiedź Pani Gosi na forum, bo sprawa stanęła w miejscu, a ww. Pani nabrała wody w usta(a wątpliwości się namnożyło).

    • qwerty pisze:

      a do czego się tu ustosunkowywać? Szukasz tabletu to tylko Sony, Samsung, Acer, Asus, Apple, a z tańszych konstrukcji tylko Plug i Huawei. Reszta? Agonia i męczarnia, ale za małą kasę.

  44. Artur pisze:

    grisza68 jeśli w końcu Ci naprawią i będzie działało AERO2 to daj znać, a też wyślę jeszcze raz licząc na łud szczęści a:)

  45. grisza68 pisze:

    Pomimo różnych komentarzy i podnoszonych problemów z tym modelem 3G zdecydowałem się jednak na zakup tego tabletu czekając, aż będzie dostępna nowa ulepszona partia .Po zakupie z nr. powyżej18000 okazało się, że moje obawy niestety potwierdziły się, a mianowicie na czym najbardziej mi zależało nie działa internet przez kartę SIM aero2 (poziom sygnału na laptopie wskazuje max). Po dwóch dniach oddałem go do serwisu Kiano z moją kartą aero2, gdzie wgrali nowego softa z dopiskiem sprawdzono działanie aero2. Nie wiem w jaki sposób serwis sprawdza działanie, skoro w ustawieniach punkt dostępu wpisali nazwę aero2 bez podania APN (powinno być darmowy). Dlatego podejrzewam, że serwis wgrywa nowego softa uważając problem za rozwiązany i nie sprawdzają (testują) czy usterka została wsunięta, co by wskazywało na dużą ilość reklamacji i dlatego do problemu podchodzą delikatnie mówiąc na ODWAL… Wysłałem powtórnie tablet do serwisu i liczę na cud, że może do trzech razy IM się uda. Tablet jest naprawdę porządnie wykonany i sprawia dobre wrażenie tylko dlaczego kupujący ma liczyć na łud szczęścia, że trafi na w pełni sprawny egzemplarz.

  46. grzegorz pisze:

    Ja kupiłem moje kiano w media-expercie i też miałem problemy z ładowarką, 30dni był w serwisie!!! Naprawili niestety teraz po dwóch tygodniach ten sam problem powrócił,dałem go dziś znowu do naprawy i co znowu mam czekać 30dni????

  47. Załamany i wściekły pisze:

    Jest poniedziałek 12 sierpnia, minęło południe, żadnego kontaktu z serwisu kiano od piątku – gdy zarejestrowałem się poraz kolejny w Asistance!!!!!!!!!!!.
    Pani Gosiu – kogo dotyczy ta informacja na stronie Kinao.pl ???????
    „Kontakt z dedykowanym KONSULTANTEM. Klient po zarejestrowaniu się w panelu Kiano, otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie skonsultować się w każdej sprawie dotyczącej Elegance 9,7, Fly 9,7 Quad, Core 10.1 Dual 3G oraz Core 10.1 Dual tj. obsługi technicznej, sprawdzenie statusu reklamacji czy też po prostu rozmowy o produkcie”

    Po raz kolejny pytam – co dalej mam robić?????????????

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam Pana,
      nie otrzymałam od Pana na mail nr telefonu do kontaktu.
      Widzę, że tutaj Pan w niedziele podał nr zgłoszenia, jutro więc sprawdze nr telefonu i konsultant się z Panem skontaktuje. Oczywiscie sprawdzimy też jak to się stało, ze kontakt nie nastąpił wcześniej. Pozdrawiam.

  48. Artur pisze:

    Ja tez wysyłałem bo nie działa mi z Aero2 mimo prawidłowych ustawień.
    Odesłali i podobnie jak tobie napisali, że wszystko jest sprawne oraz dołączyli instrukcję.
    Oczywiście AERO2 jak nie działało tak nie działa. Tłumaczyłem tym „serwisantom”, że na karcie sim włożonej do modemu a modem podłączony do laptopa AERO2 dział bez problemu.
    Oni i tak swoje, robią barana z człowieka.
    ~~~ NIE POLECAM TEGO TABLETU BO TO SZMELC A SERWIS TO NIEPOROZUMIENIE !!! ~~~

  49. Gaweł pisze:

    A może po prostu nie masz zasięgu w swoim miejscu zamieszkania? skoro odpisują , że pod wzgledem połączenia z siecią tablet jest sprawny? ja mam Kiano Core 10.1 3G od stycznia i nie miałem z nim żadnych problemów do tej pory. Ani z wydajnościa ani z połączeniem z Aero2.

    • załamany i wściekły pisze:

      na ostatniej karcie formularza naprawy nr zgłoszenia ZGK-3836

    • załamany i wściekły pisze:

      Zasięg pewny (miasto ok. 400 tys.), karty sprawne – kartę plusa wykorzystuję w laptopie.
      Poza tym – w tym samym miejscu sprawdzono działanie wszystkich trzech kart na tablecie sąsiada też Kiano dual core 3g (numer seryjny – poniżej 18000) – wszystkie działają bez zastrzeżeń

    • unknown pisze:

      To jak wytłumaczysz fakt, że inne urządzenie, z tą samą kartą, w tym samym miejscu działa idealnie?

      • załamany i wściekły pisze:

        Kiano sąsiada jest z serii poniżej 18000 (mój powyżej) – trochę przesadziłem, że chodzi tak zupełnie bez zastrzeżeń

  50. Załamany i wściekły pisze:

    Tablet kupiłem 15 lipca dla niepełnosprawnej córki – ale do dzisiaj nie może z niego korzystać. W sklepie twierdzili, że nie mają karty SIM i nie mogą sprawdzić działania internetu. W domu okazało sie, zenie działa ani z kartą PLUSA ani Aero2. Ustawienia zgodne z wytycznymi na stronie KIANO. Poza tym bateria nie dała się naładować na 100%. Natychmiastowa rejestracja w Asistance i wysyłka do serwisu. Nikt nie zadzonił, rzekomego aystenta również nie wskazano. Po kilkudniach powrót z informacją, iż wymieniono soft i tablet bardzo dobrze działa. Poza tym instrukcja jak krowie na rowie na temat konfiguracji. Niestety po włożeniu kart aro2 i Plusa nie udało sie połączyć z Internetem. Dlatego udalem się do Sklepu EuroAGD gdzie go zakupiono. Tam kilku pracowników bezskutecznie próbowło uruchomić internet na moich(trzech) kartach oraz własnych. Na moją prośbę sklep zrobił zapisek na odwrocie karty naprawy, która przyszła wraz z tabletem z serwisu.
    Kolejna rejestracja w asistance – kurier i wyjazd tabletu na wyciczkę. Żadnego telefonu z Kiano. Po 6-ciu dniach na pytanie mailowe co się dzieje. Odpowiedź, iż wysyłają po wymianie „układu ładowania”
    Na pytanie a co z internetem – kolejny mail z informacją, iż tablet sprawny.
    W dniu dzisiejszym kurier przywozi tablet – i jak myślicie.
    Oczywiście żadnej poprawy. Owszem złapie sieć ale tylko na chwilę – przy próbie wejścia na stronę zaraz zrywa połączenie.
    Nie jestem człowiekiem złośliwym ale moja cierpliwość ulega wyczerpaniu. O co tutaj chodzi – Pani Gosiu ???????????
    Tak, tak oczywiście znowu zarejestrowałem się (córkę MR) w Kiano Asistance.
    I co dalej????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Co mam jeszcze zrobić ??????

    Poradźcie Co mam zrobić

Leave a Reply


reklama