REKLAMA TOP.gsm
, Android Kiano Tablety Testy

Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

267 odpowiedzi na “Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G”

  1. Paula pisze:

    Witam, mam kartę SIM z Orange, niestety internet się nie łączy:-( wyskakuje APN Orange, jest włączony a mimo to nie ma połączenia z internetem. Co mogę z tym zrobić?

    • unknown pisze:

      Orange ma dwa podstawowe APN’y internetowy i mms’owy, sprawdź czy wybrałeś prawidłowy lub skonfiguruj APN ręcznie od podstaw(zgodnie z informacjami od Orange). U mnie Orange działa, za to z Aero jest problem(działa w kratkę).

  2. Franko pisze:

    Ja czytałem

  3. naiwny pisze:

    Czy ktokolwiek przeczytał gwarancję dołączoną do tego sprzętu? Ale tak od początku do samego końca? A warto! I to PRZED zakupem 🙂

  4. david pisze:

    To tylko tak strasznie wygląda 🙂 w rzeczywistości szybko się łączy z internetem. Ja mam kartę z Playa.

  5. Wojtek pisze:

    widze że dużo roboty przy necie…hmmm poszukać czegoś innego ?

  6. Rudolf65 pisze:

    Witam

    Mam kartę SIM z Plusa i poradziłem sobie…choć trwało to wieki:(
    1. Wyłączyłem zabezpieczenie kodem PIN (włożyłem kartę do modemu i laptopa i wtedy była taka możliwość- jak jest w tablecie nie wiem)
    A teraz ustawienia :
    wchodzisz „w sieci komórkowe”, następnie
    zaznaczasz MODEM POWER i WŁĄCZ PRZESYŁ DANYCH- następnie
    klikasz na PUNKTY DOSTĘPOWE
    jeżeli masz tam czysto, klikasz w prawy górny róg ekranu(trzy kropeczki)
    klkasz na NOWY APN i wyświetla się EDYTUJ PUNKT DOSTĘPOWY i wtedy wpisujesz :

    Nazwa :Plus GSM
    APN: internet
    Proxy, Port, Nazwa użytkownika, Hasło, Serwer, MMSC, Proxy dla MMS- nie ustawiono
    MCC 260
    MNC 01
    Tryb uwierzytelnienia- brak ( koniecznie zaznaczyć BRAK)
    Typ APN default,supl (tak pisane)
    Protokół APN : IPv4
    Nośnik : nie określono
    Potem strzałka i powinno się zapisać i lecieć z automatu.
    UWAGA: nie doszedłem dlaczego ale po ponownej próbie wejścia program nie zapamiętuje „typu uwierzytelniania” i znowu muszę wpisywać BRAK, chociaż przy kolejnym razie dałem spokój, a i tak ruszyło i potem także?!.
    Ja ustawienia przepisałem z telefonu (mam internet mobilny na Androidzie) i okazało się, że to chwyciło
    Nie wiem tylko jak wyciągnąć na pulpit włączanie i wyłączanie transferu aby nie grzebać w ustawieniach.

  7. Marek pisze:

    Witam,
    tablet kupiłem 2 dni temu i wszystko działa ok, ale mam problem z żyroskopem. Chodzi mianowicie o to, że gdy chce grać w gry sterowane żyroskopem to ściąga mnie w jedną stronę i nie mogę nic zrobić. Zauważyłem, że tablet łapie równowagę dopiero, gdy trzymam go po skosie… Co w takim wypadku mogę zrobić? Czy da się to jakoś skalibrować z poziomu ustawień?

    • David pisze:

      Masz problem z żyroskopem tylko w grach? Możesz sobie zainstalować aplikację z GP , która kalibruje ekran. Nie pamiętam jak się nazywa. Wpisz kalibracja lub g-sensor.

      • Marek pisze:

        Nie wiem dokładnie czy tylko w grach, ale tam to zauważyłem. A mógłbyś mi podać nazwę tej aplikacji, bo za bardzo nie mogę nic takiego znaleźć a na różnych forach piszą o jakimś rootowaniu do starszego androida itp. Ja jestem trochę cienki jeżeli chodzi o używanie androida i nie za bardzo się w tym łapie… Z google play próbowałem aplikacji z-Device Test, ale tam nie mam dostępu do żyroskopu… Z góry dziękuje za pomoc.

  8. Wojtek pisze:

    Planuję kupić ten tablet i mam pytanie czy testował go ktoś na internecie z plusa ? czy będzie dobrze działać ?

    • Wojtek pisze:

      I jak to jest z grami facebookowymi typu. Farm Heroes Saga,Pet Rescoures Saga itp. niby mało wymagające gry ale czy będą działały ? Bo to mama lubi grać a jak zabieram gdzieś laptopa z domu na pare dni to wtedy zostanie jej tablet. i czy będzie mogła w te gry grać na nim ?

      • Asia pisze:

        Ja mam kartę Plusa i działa bardzo dobrze. Gry z FB działaja . Ja gram w Candy Crush . Jednak radzę zainstalować Mamie te gry ze sklepu Google. Wtedy wystarczy połączyć się z Facebookiem. Moim zdaniem tak jest dużo wygodniej:)

  9. Pilot21 pisze:

    No i niestety ale wychodzi na to że moja przygoda z firmą Kiano i jej tabletami zmierza ku końcowi, wczoraj zamieniłem swój wadliwy tablet na nowy, pierwsze ładowanie wykonałem zgodnie z zaleceniami instrukcji obsługi, trwało ono ponad 8 godzin. Po włączeniu i ponad godzinnym użytkowaniu miłe zaskoczenie tablet nie wyłącza się samoistnie jak poprzedni. Co mnie zaskoczyło ?? Po ładowaniu pokazuje 94% a nie 100% ale do rzeczy….bateria naładowana, a ja po godzinie i 20 minutach mam 1% 😮 a przeglądałem jedynie internet na wifi !! No i niestety ale nie mam zamiaru psuć sobie nerwów, dzisiaj albo jutro oddaję sprzęt do sklepu i zabieram pieniążki.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      najprawdopodobniej wystarczy zrobic reset i przywrócic ustawienia fabryczne. NIe jestem jednak specjalista od spraw technicznych, dlatego proszę podac mi na mail marketing@barelpoland.com
      nr telefonu albo zarejestrowac się w Kiano Assistance. Konsultant wytłumaczy jak przeprowadzic reset i pomoze w każdej innej kwestii. Pozdrawiam.

      • Pilot21 pisze:

        Czy chodzi Pani o wykonanie Hard-resetu ??? bo jeśli tak to na waszej stronie jest instrukcja jak to wykonać.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Tak , jak pisałam. Tak mi się wydaje, ale nie jestem ekspertem od spraw technicznych. Jesli poda Pan do siebie kontakt lub zarejestruje się Pan na Kiano Assistance to konsultant wszytsko Panu wyjaśni. Pozdrawiam.

  10. Pilot21 pisze:

    U mnie sprawa wygląda następująco: faktycznie jest jakaś felerna bateria że tablet wyłącza się po kilku minutach użytkowania, pojechałem do sklepu i we wtorek mam odebrać nową sztukę, inny egzemplarz, zobaczymy, mam nadzieję że okaże się sprawna bez wad. Generalnie tablet super, ale te wady które trafiają się w niektórych egzemplarzach zniechęcają…. :/

  11. DominikaBe pisze:

    Witam! Po obejrzeniu recenzji byłam gotowa kupić ten tablet, jednak Państwa komentarze zniechęciły mnie całkowicie…
    Jestem studentką, tablet potrzebny jest mi do pisania pracy i do korzystania na uczelni. Nie musi mieć wielu zaawansowanych opcji, chodzi mi o jego sprawność. Szukam sprzętu który na pewno musi mieć 10′,do 1000 i którego nie trzeba będzie co miesiąc oddawać do serwisu. Przynajmniej przez ten rok. Czy jest ktokolwiek w stanie mi coś doradzić? Bardzo proszę o pomoc!

    • Marta pisze:

      Ale ściemniasz 🙂 które te niby komentarze cie zniechęciły? Akurat Kiano Core 10.1 3G zbiera same pozytywne opinie.

      • Mariusz pisze:

        Ściemnia, nie ściemnia, poczytaj opinie na forach, to będziesz wiedziała coś więcej od użytkowników, a nie sponsorowaną papkę.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, Pani Dominiko,
      jezeli jest Pani zainteresowana Kiano Core 10.1 3G to prosze go zamówic bezposrednio u nas. To bardzo dobry sprzet,a kupując u nas ma Pani 10 dni na przetestowanie tabletu i ewentualny zwrot. Jeśli bedzie Pani potrzebowała wiecej informacji, prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

      • DominikaBe pisze:

        Marta, zniechęciły mnie komentarze odnośnie częstego lądowania sprzętu w serwisie…przyznam, że czeka mnie w tym roku pisanie magisterki, do tego praca, wyjazdy i chciałabym żeby tablet mnie nie zawiódł 🙂

        • Marta pisze:

          Komentarze o częstym lądowanie w serwisie chyba dotyczyły Kiano Pro 10 duala. Z tego co ja czytałam.

          • Mariusz pisze:

            Raczej na 100% dotyczyły Kiano Core 10.1 Dual 3G. Poczytaj fora internetowe i komentarze, to się dowiesz.

  12. wsciekły pisze:

    Mój tablet też gaśnie mimo pełnej baterii, poza tym plamy na matrycy, jest w serwisie już 3 tyg ,gwarancja 5 dni naprawy to fikcja,do serwisu nie można się dodzwonić ,trzeba wisieć godzinami na telefonie. Ostrzegam -to tanie chinskie badziewie !!!

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze Pana. Wszystkie tablety Core 10.1 3 G objete Kiano Assistance nie przebywają w naszym serwisie dłuzej niz 5 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymał Pan tabletu prosze zwrócic się do punktu/sklepu, w którym Pan oddawał tablet. Bardzo prosze tez o nr zgłoszneia i informację na marketing@barelpoland.com , gdzie oddawał Pan tablet do reklamacji. Tak, jak powiedziałam od momentu trafienia tabletu do nas max czas przebywania w serwisie to 5 dni roboczych. Pozdrawiam.

  13. pilot21 pisze:

    Witam, kupiłem przed dwoma godzinami ten tablet i odrazu problem :/
    Po włączeniu bateria pokazuje ok 65 % naładowania, po kilku minutach tablet sam się wyłącza i nie sposób go z powrotem włączyć, dopiero po podpięciu na kilka minut do ładowarki można go włączyć, bateria dalej pokazuje te 60 kilka % ale po kilku minutach znów sam się wyłącza :/ pomóżcie…. co robić ?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, Panie Pilcie 21
      prosze zarejestrowac się w Kiano Assiastence , Konsultant pomoże Panu w kazdej kwestii technicznej. Pozdrawiam.

  14. Franek pisze:

    Przed zakupem sporo czytałem o tym tablecie, ale po zakupie zrobił na mnie jeszcze większe wrażenie. W zamyśle tablet miał być alternatywą komputera na wyjazdach, dlatego szukałem tabletu z 3G. , który byłby kompatybilny z Aero 2. jednak laptop szybko poszedł w odstawkę – w domu tablet jest o wiele bardziej praktyczny: lżejszy, długo działa na baterii, szybszy, łatwiejsza obsługa i super ekran.

  15. Adrian pisze:

    W moim przypadku tablet sam sie wylaczal(posiadalem go 2h)a kolejne uruchomienie pokazywalo mi tylko ikonke bateri , zwrocilem do euro rtv agd , czekam na nowy … mam nadzieje ze trafilem poprostu na trefny egzemplarz , tablet naprawde wydaje sie jakosciowo dobry i dobrze lezy w dloni … gorzej z tym co ma pod maska jesli sam sie wylacza co kilka minut

  16. Kristoff pisze:

    Czemu miałby być zawodny? opinie o zawodności jak się okazywało były raczej spowodowane problemami z podłączeniem kart aero2 – nie wszyscy użytkownicy sobie z tym radzili. A co do zewnętrznego modemu to wydaje mi sie że nie byłoby problemy tylko trzebaby mieć opcke Modem Power OFF.

  17. pol pisze:

    Mam pytanie. Jesli wewnetrzny modem 3g jest zawodny (opinie są rózne) to czy do tabletu mozna podłaczyc modem zewnetrzny 3g- czy bedą się „gryzły” i np ten wewnętrzny bedzie utrudniał działanie zewnętrznego?

  18. David pisze:

    No to moim zdaniem padł ci soft :(. A jeżeli zarejestrowałeś się w Kiano Assistance to ci szybciutko sprawę załatwią.:)

    • Artur pisze:

      Tak, zarejestrowałem się w Kiano Assistance ale nie wiem czy rejestracja przebiegła pomyślnie ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji na maila.
      Poczekam do jutra i jeśli nadal nie otrzymam potwierdzenia to zadzwoni do nich.

  19. Filip pisze:

    Mam pytanie w jakim czasie powinna zejść bateria przy grze Fruit Ninja w tym Kiano z 3G. Jak na razie zauważyłem, że w ciągu 2 min schodzi 1% baterii. Nie wiem czy reklamować czy nie. Boje się, że jak oddam ten tablet do reklamacji to nie będę go miał przez miesiąc. Bardzo bym prosił o pomoc was, bo jak pisze do Serwisu Kiano to na żaden mail nikt nie odpowiada co jest niepokojące.

  20. Filip pisze:

    Ej mam pytanie. Też jestem posiadaczem tego Kiano z 3G i nie wiem czy wszystko gra z moją baterią, ponieważ wg. mnie bardzo szybko się rozładowuje, po ok. 2 min gry Fruit Ninja znika mi 1% baterii :/ Przy 8000 mAh jest to wg. mnie dziwne, bo mój kolega, który kupił sobie Prestigio Multipad Pro Duo 9.7 miał problem jak chciał rozładować baterie, a te tablety w zasadzie niczym się nie różnią oprócz tego że prestigio ma tylko 7200 mAh …

  21. David pisze:

    spróbuj trzymać „power” i „vol +” U mnie działa taka kombinacja.

    • Artur pisze:

      Niestety, zmuszony jestem po raz trzeci wysłać tablet do serwisu :-/
      Zrobiłem hard reset według Twojej wskazówki jednak tablet dalej „wisi” podczas ładowania systemu na napisie ANDROID :/

  22. Artur pisze:

    Ja mam problem bo nie po włączeniu i ładowaniu się systemu, system zatrzymuje się na napisie ANDROID i nic dalej się nie dzieje. Może pomoże HARD RESET ale nie wiem jak to wykonać i czy w ogóle jest to możliwe.

  23. Oskar pisze:

    Kupiłem tablet w piątek i chyba nie mam szczęścia… 🙁
    mimo baterii naładowanej na full przez noc tablet rozlacza się po minucie – dwóch i nie da się go uruchumomić bez podłączenia ładowarki. Dodatkowo modem 3g co chwila traci zasięg mimo ze laptop obok w tej samej sieci ma go cały czas na max. Zgłosilem do kiano assistance ale początek naszej znajomości z tabletem nie wroży nic dobrego 🙁

  24. Artur pisze:

    Jak wykonać w tym urządzeniu HARD RESET? Wciskałem przycisk power oraz jednocześnie reset ale ta kombinacja nie działa :/

  25. badbar10 pisze:

    Dzis rano rozmawialem z konsultantem i narazie czekam wciaz na maila, wiec nie moge powiedziec jeszcze nic Pani Gosiu

  26. usunspam pisze:

    Pani Gosiu jak jest w tym modelu z bad pixelami (nie świeci/świeci jedna barwa) – oczywiście chodzi mi o gwarancję?

    • TsUrT pisze:

      W dokumencie gwarancji jest zapis nastepujacej tresci (przepraszam za brak polskich znakow – klikam z telefonu):
      Gwarancji nie podlegaja nastepujace cechy wyswietlaczy LCD/TFT/CSTN/OLED – w wyswietlaczach mniejszych niz 4,5″ dopuszczalne jest wystapienie do 3 blednych pixeli (biale, czarne lub tzw. sub-pixele)
      Co oznacza w praktyce tak niejasny (jak mi sie wydaje) zapis w odniesieniu do naszego modelu?
      chyba dumy i flagowego modelu producenta

      • TsUrT pisze:

        Błędne pixele w Kiano Core 10.1 Dual 3G odpowiedź na maila z KIANO (brak tych zapisów w karcie gwarancyjnej):

        Norma błędnych pikseli:

        Typ 1- całkowicie bialy piksel : 2
        Typ 2- calkowicie czarny piksel : 2
        Typ 3- sub-piksel (czerwony, zielony, niebieski) : 4
        ————————————

        Czekam jeszcze na odpowiedź gdzie można znaleźć ten zapis kupując ten tablet w sklepie bo karta gwarancyjna nic o tym nie wspomina a w związku z powyższym zapisem z karty czy przypadkiem błędne badpixele dopuszcza się tylko dla wyświetlaczy o przekątnych poniżej 4,5″ – konkluzja dla wiekszych ekranów nie dopuszcza się badpixeli czyli wymina ekranu/tabletu dla każdego błędnie wyświetlanego pixela.

        Jakie jest wasze zdanie na ten temat. Może jest na forum jakiś prawnik?

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam,
          prosze Pana , działamy zgodnie z światowymi normami ISO.
          NORMA BŁĘDNYCH PIKSELI wg ISO jest własnie taka. Otrzymał ja Pan w mailu.
          Typ 1 – całkowicie biały piksel
          Typ 2 – całkowicie czarny piksel
          Typ 3 – sub-piksel (czerwony, zielony, niebieski lub jego brak).
          Typ 1:2
          typ 2:2
          typ 3:4
          Norma ISO 13406-2 a błędne piksele w panelach/ekranach LCD.

          Pozdrawiam.

  27. oreore pisze:

    W instrukcji jest napisane o lampce kontrolnej która gaśnie przy naładowaniu gdzie ma być ta lampka bo ja w ładowarce jej nie mam? I Kupiłem tablet 17 czerwca 2013 jak mogę sprawdzić czy jest to nowa wersja?

  28. badbar10 pisze:

    Pani Gosiu numer wyslany a odpowiedzi brak

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze o informację czy rozwiazania przeskazane telefonicznie i mailowo przez konsultanta Kiano Assistance pozwoliły rozwiac wszelkie watpliwości. Pozdrawiam

  29. piotr pisze:

    Miałem problem z tym tabletem, bo mi się zawieszał. Po pewnym czasie zauważyłem, że długo mi się uruchamiał. Okazało się że problemem były liczne aplikacje, które zaśmiecają tablet. Wziąłem te wszystkie aplikacje i przeniosłem je na kartę pamięci. Pomogło!

  30. David pisze:

    No przecież jest gwarancja door2door. Kurier przyjeżdża po tablet, Ty za to nie płacisz. tak było przynajmniej do tej pory. Daj znać jak będzie u Ciebie

  31. badbar10 pisze:

    O. Ile pamiętam kiedyś cos czytałem ze za wysylke płace ja. Chyba że coś się zmieniło w tym temacie

  32. David pisze:

    Skoro p Gosia pisze , żebyś wysłał do nich tablet, to po prostu wyślij i już. Nic cie to nie będzie kosztować przecież. Nawet na pocztę nie musisz iść 🙂

  33. badbar10 pisze:

    Pani Gosiu próbowałem się tam zalogowac ale odsyła mnie tylko do formularza rezerwacji

  34. Gosia-Kiano pisze:

    Prosze Pana, jak w każdej firmie mamy procedury. NIe wiem o czym dokładnie Pan pisze, ale jeśli serwis odrzucił reklamcję, to tylko ze względu na normy i procedury. Jeśli sytuacja jest wątpliwa, to zawsze ją rozpatrujemy na korzysc klienta. W przypadku eweidentnych uszkodzeń mechanicznych, nie pozostaje nam nic innego niż reklamacje odrzucic. Pozdrawiam.

  35. borubar pisze:

    No pikna ta nowa strona kiano, szkoda tylko, że tablety badziewne robią. Na nową stronę to dziadów stać, ale żeby mnie wymienić tablet jak matrycę szlag trafił, to już nie, bo niby moja wina. Zawsze najłatwiej zwalić winę na użytkownika i zasłaniać się idiotycznymi przepisami!!! ale spokojnie, więcej nie kupię już niczego z tym zjebanym logo.

  36. badbar10 pisze:

    Dominika moja córeczka ma 9 miesiecy, i interesuje ja wszystko co jest w zasiegu jej rąk a zwłaszcza piloty i tablet.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Panie Badbar, oczywiście postaramy się pomóc, jesli tylko nie ma uszkodzeń mechanicznych. Pozdrawiam.

      • badbar pisze:

        Pani Gosiu ale ja jestem pewny ze serwis odrzuci moja gwarancje poniwaz mam lekkie pekniecie na szybce i to juz jest wystarczajacy powod. Nie wazne ze chodzi o to ze cala matryca jest przesunieta przeciez wazne ze jest powod zeby odrzucic gwarancje 🙂 . A jesli sie myle to prosze aby pani moze zapytala kolegow z serwisu o moj przypadek. Pozdrawiam i dziekuje Badbar

  37. Dominika pisze:

    No to nie jest taka porażka znowu jak się okazuje. Skoro denerwującą cię funkcje można wyłączyć i Twoja córka z rąk go nie wypuszcza to znaczy , że dobrze się jej używa 🙂 A czy ktoś już się rejestrował w Kiano Assistance? P.S bardzo ładna nowa strona Kiano.pl 🙂

  38. badbar10 pisze:

    Całą matryca jest przesunieta, górną krawędź odstaje od ramki a dolna pod nią zachodzi to samo tyczy sie boków lewy odstaje a prawy zachodzi pod ramke przesunięcia to jakieś 2 mm.

  39. badbar10 pisze:

    a T-mobile działa ale trzeba mieć karte do neta jeszcze jak były wydawane przez Ere 🙂

  40. badbar10 pisze:

    ten tablet to w ogóle porażka, w moim jest przesunięta matryca a gdy bateria spada do poziomu mniejszego niż 50% to są problemy z podświetleniem ( strasznie ciemny a poniżej 10% to już nawet gaśnie i włącza się sama. Miałem go wysłać do serwisu ale moja córeczka uszczerbiła troszkę szybkę i pojawiło się pękniecie i pewnie mi nie uznają bo nie ważne matryca jest zjebana. Pisałem o tej matrycy jakieś 3 miesiące temu i miałem wysłać ale jak córeczka go dopadła 3 dni temu to teraz nie wiem czy jest sens a może pani Gosia mi powie czy wysyłać czy nie ???

    • Gosia-Kiano pisze:

      Prosze Pana, Tablet ma funkcję oszczedzania baterii, która się załącza gdy stan baterii jest poniżej 50%. Funkcję można wyłączyc. Prosze zarejestrowac się na Kiano Assistance, to poprowadzi Pana konsultant. Co do matrycy, to prócz informacji , ze jest zje… nic więcej Pan nie pisze, wiec trudno mi odpowiedziec. Prosze o szczegóły, to oczywiscie pomożemy. Prosze je przekazac konsultantowi z Kiano Assistance. Pozdrawiam.

  41. david pisze:

    można naładowac ale ładowarką o parametrach jak ta oryginalna z wyjście MicroUSB

  42. juniox pisze:

    witam
    jest możliwość ładowania baterii poprzez port USB, bo widzę, że to gniazdo od ładowania jest marnej jakości

  43. kotfotgot pisze:

    potwierdzam – internet T-Mobile nie działa na Kiano 10.1 3G Dual

  44. maciek pisze:

    Pani Gosiu, czy tablet obsluguje tunery dvb-t podlaczane do portu usb?

  45. Tom pisze:

    Bardzo wazna informacja dla uzytkowników T-Mobile. Tablet ten nie współpracuje z kartami SIM T-Mobile. To masakra, więc można liczyć tylko na aero2. Dziwne, że w recenzji o tym nikt nie wspomniał.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      temat jest znany, nie jest to jednak wina tabletu. Wiele kart T- mobile nie wspólpracuje z innymi modemami jak tylko tymi od T- mobile. Dotyczy to wszytkich sprzetów. Pytanie nalezy kierowac do informatyków T- moblie. Pozdrawiam

    • David pisze:

      Dlaczego tylko Aero2? ja mam kartę Plusa , ale sprawdzałem też Playa. Działały.

  46. Kasia pisze:

    Antutu często pokazuje błędne dane np, Antutu pokazal 1416 a SpyCPU pokazalo 1501 MHZ .
    Próbowalam obciążyc tablet na 100% i mi się nie udało. Przy obciążeniu 73%
    procesora używa 1,4 GHz zatem na prawie 30% zostawia sobie 0,2 GHz ale nie ma
    opcji obciążyc go na 100% zeby pokazal 1,6 GHz, przynajmniej mnie się nie udalo
    na 100% obciążyć.

  47. eryk pisze:

    Posiadam Kiano Fly 7 Dual po testach AnTuTu i CPU SPY stwierdzam że firma wprowadza w błąd na temat procesora u mnie taktowanie wynosi max 1416 MHz a w specyfikacji 1600 MHZ. rzetelność firmy skandaliczna.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      Panie Eryku,
      Wyniki z Benchmark Antutu proszę potraktować jako wynik przyblizony i
      poglądowy. Niestety tak jest, że bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
      nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia.

      Kolejna kwestia to to, że procesor działa w zakresie od minimum do maximum w
      zależności od zapotrzebowania na daną chwilę – w zalezności od potrzeby
      wykorzystania swoich zasobów.

      Zamontowany procesor w urządzeniu to procesor RK3066 Cortex A9 DualCore 1,6
      GHz, 400 MALI, który wg. specyfikacji producenta posiada 1,6GHz.

      Poniżej link do specyfikacji
      http://en.w…0xx_series

      RK3066 40 nm ARMv7-A Up to 1.6 GHz Dual-core ARM Cortex-A9 Mali-400 MP
      (Quad core, 250 MHz) DDR, DDR2, DDR3 support, up to 2 GB 2012

  48. david pisze:

    Ja zaryzykowałem zakup tego urządzenia w grudniu. Do tej pory działa bez zarzutu. Mam mnóstwo gier, aplikacji zainstalowanych a mimo to nie zauważyłem spowolnienia systemu. Modemu używam sporadycznie, z karta Plusa i nie było nigdy problemów z połączeniem.

  49. bartek pisze:

    To chyba dobrze , że możesz się bezpośrednio kontakować z Kiano , nie spotkałem do tej pory żadnej firmy , która oficjalnie udziela sie na forach czy na portalach. Moim zdaniem lepiej pisać maile , na które na pewno szybciej dostaniesz odpowiedź niż zadawac pytania tutaj i czekać na odpowiedź.

  50. 7 pisze:

    witam cos dużo tego proszę o kontakt na marketing@barelpoland.com na tych kilka komentarzy nie swiadczy to dobrze o tym urządzeniu a myslalem o zakupie , ale jednak nie zaryzykuje

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      chcemy aby nasi klienci mogli w przypadku każdego pytania zwrocic się bezpośrednio do nas.
      Pozdrawiam.

Leave a Reply


reklama