REKLAMA TP
środa, 13 marca 2013, Arkadiusz Marcjanek

Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G

Kiano Core 10.1 Dual 3G 04
Kiano Core 10.1 Dual 3G / fot. tabletManiaK.pl

0 odpowiedzi na “Kiano Core 10.1 Dual 3G 04”

  1. Dominika pisze:

    No to nie jest taka porażka znowu jak się okazuje. Skoro denerwującą cię funkcje można wyłączyć i Twoja córka z rąk go nie wypuszcza to znaczy , że dobrze się jej używa 🙂 A czy ktoś już się rejestrował w Kiano Assistance? P.S bardzo ładna nowa strona Kiano.pl 🙂

  2. badbar10 pisze:

    Dominika moja córeczka ma 9 miesiecy, i interesuje ja wszystko co jest w zasiegu jej rąk a zwłaszcza piloty i tablet.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Panie Badbar, oczywiście postaramy się pomóc, jesli tylko nie ma uszkodzeń mechanicznych. Pozdrawiam.

      • badbar pisze:

        Pani Gosiu ale ja jestem pewny ze serwis odrzuci moja gwarancje poniwaz mam lekkie pekniecie na szybce i to juz jest wystarczajacy powod. Nie wazne ze chodzi o to ze cala matryca jest przesunieta przeciez wazne ze jest powod zeby odrzucic gwarancje 🙂 . A jesli sie myle to prosze aby pani moze zapytala kolegow z serwisu o moj przypadek. Pozdrawiam i dziekuje Badbar

  3. borubar pisze:

    No pikna ta nowa strona kiano, szkoda tylko, że tablety badziewne robią. Na nową stronę to dziadów stać, ale żeby mnie wymienić tablet jak matrycę szlag trafił, to już nie, bo niby moja wina. Zawsze najłatwiej zwalić winę na użytkownika i zasłaniać się idiotycznymi przepisami!!! ale spokojnie, więcej nie kupię już niczego z tym zjebanym logo.

  4. Gosia-Kiano pisze:

    Prosze Pana, jak w każdej firmie mamy procedury. NIe wiem o czym dokładnie Pan pisze, ale jeśli serwis odrzucił reklamcję, to tylko ze względu na normy i procedury. Jeśli sytuacja jest wątpliwa, to zawsze ją rozpatrujemy na korzysc klienta. W przypadku eweidentnych uszkodzeń mechanicznych, nie pozostaje nam nic innego niż reklamacje odrzucic. Pozdrawiam.

  5. badbar10 pisze:

    Pani Gosiu próbowałem się tam zalogowac ale odsyła mnie tylko do formularza rezerwacji

  6. David pisze:

    Skoro p Gosia pisze , żebyś wysłał do nich tablet, to po prostu wyślij i już. Nic cie to nie będzie kosztować przecież. Nawet na pocztę nie musisz iść 🙂

  7. badbar10 pisze:

    O. Ile pamiętam kiedyś cos czytałem ze za wysylke płace ja. Chyba że coś się zmieniło w tym temacie

  8. David pisze:

    No przecież jest gwarancja door2door. Kurier przyjeżdża po tablet, Ty za to nie płacisz. tak było przynajmniej do tej pory. Daj znać jak będzie u Ciebie

  9. piotr pisze:

    Miałem problem z tym tabletem, bo mi się zawieszał. Po pewnym czasie zauważyłem, że długo mi się uruchamiał. Okazało się że problemem były liczne aplikacje, które zaśmiecają tablet. Wziąłem te wszystkie aplikacje i przeniosłem je na kartę pamięci. Pomogło!

  10. badbar10 pisze:

    Pani Gosiu numer wyslany a odpowiedzi brak

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze o informację czy rozwiazania przeskazane telefonicznie i mailowo przez konsultanta Kiano Assistance pozwoliły rozwiac wszelkie watpliwości. Pozdrawiam

  11. oreore pisze:

    W instrukcji jest napisane o lampce kontrolnej która gaśnie przy naładowaniu gdzie ma być ta lampka bo ja w ładowarce jej nie mam? I Kupiłem tablet 17 czerwca 2013 jak mogę sprawdzić czy jest to nowa wersja?

  12. usunspam pisze:

    Pani Gosiu jak jest w tym modelu z bad pixelami (nie świeci/świeci jedna barwa) – oczywiście chodzi mi o gwarancję?

    • TsUrT pisze:

      W dokumencie gwarancji jest zapis nastepujacej tresci (przepraszam za brak polskich znakow – klikam z telefonu):
      Gwarancji nie podlegaja nastepujace cechy wyswietlaczy LCD/TFT/CSTN/OLED – w wyswietlaczach mniejszych niz 4,5″ dopuszczalne jest wystapienie do 3 blednych pixeli (biale, czarne lub tzw. sub-pixele)
      Co oznacza w praktyce tak niejasny (jak mi sie wydaje) zapis w odniesieniu do naszego modelu?
      chyba dumy i flagowego modelu producenta

      • TsUrT pisze:

        Błędne pixele w Kiano Core 10.1 Dual 3G odpowiedź na maila z KIANO (brak tych zapisów w karcie gwarancyjnej):

        Norma błędnych pikseli:

        Typ 1- całkowicie bialy piksel : 2
        Typ 2- calkowicie czarny piksel : 2
        Typ 3- sub-piksel (czerwony, zielony, niebieski) : 4
        ————————————

        Czekam jeszcze na odpowiedź gdzie można znaleźć ten zapis kupując ten tablet w sklepie bo karta gwarancyjna nic o tym nie wspomina a w związku z powyższym zapisem z karty czy przypadkiem błędne badpixele dopuszcza się tylko dla wyświetlaczy o przekątnych poniżej 4,5″ – konkluzja dla wiekszych ekranów nie dopuszcza się badpixeli czyli wymina ekranu/tabletu dla każdego błędnie wyświetlanego pixela.

        Jakie jest wasze zdanie na ten temat. Może jest na forum jakiś prawnik?

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam,
          prosze Pana , działamy zgodnie z światowymi normami ISO.
          NORMA BŁĘDNYCH PIKSELI wg ISO jest własnie taka. Otrzymał ja Pan w mailu.
          Typ 1 – całkowicie biały piksel
          Typ 2 – całkowicie czarny piksel
          Typ 3 – sub-piksel (czerwony, zielony, niebieski lub jego brak).
          Typ 1:2
          typ 2:2
          typ 3:4
          Norma ISO 13406-2 a błędne piksele w panelach/ekranach LCD.

          Pozdrawiam.

  13. badbar10 pisze:

    Dzis rano rozmawialem z konsultantem i narazie czekam wciaz na maila, wiec nie moge powiedziec jeszcze nic Pani Gosiu

  14. Artur pisze:

    Jak wykonać w tym urządzeniu HARD RESET? Wciskałem przycisk power oraz jednocześnie reset ale ta kombinacja nie działa :/

  15. Oskar pisze:

    Kupiłem tablet w piątek i chyba nie mam szczęścia… 🙁
    mimo baterii naładowanej na full przez noc tablet rozlacza się po minucie – dwóch i nie da się go uruchumomić bez podłączenia ładowarki. Dodatkowo modem 3g co chwila traci zasięg mimo ze laptop obok w tej samej sieci ma go cały czas na max. Zgłosilem do kiano assistance ale początek naszej znajomości z tabletem nie wroży nic dobrego 🙁

  16. Artur pisze:

    Ja mam problem bo nie po włączeniu i ładowaniu się systemu, system zatrzymuje się na napisie ANDROID i nic dalej się nie dzieje. Może pomoże HARD RESET ale nie wiem jak to wykonać i czy w ogóle jest to możliwe.

  17. David pisze:

    spróbuj trzymać „power” i „vol +” U mnie działa taka kombinacja.

    • Artur pisze:

      Niestety, zmuszony jestem po raz trzeci wysłać tablet do serwisu :-/
      Zrobiłem hard reset według Twojej wskazówki jednak tablet dalej „wisi” podczas ładowania systemu na napisie ANDROID :/

  18. Filip pisze:

    Ej mam pytanie. Też jestem posiadaczem tego Kiano z 3G i nie wiem czy wszystko gra z moją baterią, ponieważ wg. mnie bardzo szybko się rozładowuje, po ok. 2 min gry Fruit Ninja znika mi 1% baterii :/ Przy 8000 mAh jest to wg. mnie dziwne, bo mój kolega, który kupił sobie Prestigio Multipad Pro Duo 9.7 miał problem jak chciał rozładować baterie, a te tablety w zasadzie niczym się nie różnią oprócz tego że prestigio ma tylko 7200 mAh …

  19. Filip pisze:

    Mam pytanie w jakim czasie powinna zejść bateria przy grze Fruit Ninja w tym Kiano z 3G. Jak na razie zauważyłem, że w ciągu 2 min schodzi 1% baterii. Nie wiem czy reklamować czy nie. Boje się, że jak oddam ten tablet do reklamacji to nie będę go miał przez miesiąc. Bardzo bym prosił o pomoc was, bo jak pisze do Serwisu Kiano to na żaden mail nikt nie odpowiada co jest niepokojące.

  20. David pisze:

    No to moim zdaniem padł ci soft :(. A jeżeli zarejestrowałeś się w Kiano Assistance to ci szybciutko sprawę załatwią.:)

    • Artur pisze:

      Tak, zarejestrowałem się w Kiano Assistance ale nie wiem czy rejestracja przebiegła pomyślnie ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji na maila.
      Poczekam do jutra i jeśli nadal nie otrzymam potwierdzenia to zadzwoni do nich.

  21. pol pisze:

    Mam pytanie. Jesli wewnetrzny modem 3g jest zawodny (opinie są rózne) to czy do tabletu mozna podłaczyc modem zewnetrzny 3g- czy bedą się „gryzły” i np ten wewnętrzny bedzie utrudniał działanie zewnętrznego?

  22. Kristoff pisze:

    Czemu miałby być zawodny? opinie o zawodności jak się okazywało były raczej spowodowane problemami z podłączeniem kart aero2 – nie wszyscy użytkownicy sobie z tym radzili. A co do zewnętrznego modemu to wydaje mi sie że nie byłoby problemy tylko trzebaby mieć opcke Modem Power OFF.

  23. Adrian pisze:

    W moim przypadku tablet sam sie wylaczal(posiadalem go 2h)a kolejne uruchomienie pokazywalo mi tylko ikonke bateri , zwrocilem do euro rtv agd , czekam na nowy … mam nadzieje ze trafilem poprostu na trefny egzemplarz , tablet naprawde wydaje sie jakosciowo dobry i dobrze lezy w dloni … gorzej z tym co ma pod maska jesli sam sie wylacza co kilka minut

  24. Franek pisze:

    Przed zakupem sporo czytałem o tym tablecie, ale po zakupie zrobił na mnie jeszcze większe wrażenie. W zamyśle tablet miał być alternatywą komputera na wyjazdach, dlatego szukałem tabletu z 3G. , który byłby kompatybilny z Aero 2. jednak laptop szybko poszedł w odstawkę – w domu tablet jest o wiele bardziej praktyczny: lżejszy, długo działa na baterii, szybszy, łatwiejsza obsługa i super ekran.

  25. pilot21 pisze:

    Witam, kupiłem przed dwoma godzinami ten tablet i odrazu problem :/
    Po włączeniu bateria pokazuje ok 65 % naładowania, po kilku minutach tablet sam się wyłącza i nie sposób go z powrotem włączyć, dopiero po podpięciu na kilka minut do ładowarki można go włączyć, bateria dalej pokazuje te 60 kilka % ale po kilku minutach znów sam się wyłącza :/ pomóżcie…. co robić ?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, Panie Pilcie 21
      prosze zarejestrowac się w Kiano Assiastence , Konsultant pomoże Panu w kazdej kwestii technicznej. Pozdrawiam.

  26. wsciekły pisze:

    Mój tablet też gaśnie mimo pełnej baterii, poza tym plamy na matrycy, jest w serwisie już 3 tyg ,gwarancja 5 dni naprawy to fikcja,do serwisu nie można się dodzwonić ,trzeba wisieć godzinami na telefonie. Ostrzegam -to tanie chinskie badziewie !!!

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze Pana. Wszystkie tablety Core 10.1 3 G objete Kiano Assistance nie przebywają w naszym serwisie dłuzej niz 5 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymał Pan tabletu prosze zwrócic się do punktu/sklepu, w którym Pan oddawał tablet. Bardzo prosze tez o nr zgłoszneia i informację na marketing@barelpoland.com , gdzie oddawał Pan tablet do reklamacji. Tak, jak powiedziałam od momentu trafienia tabletu do nas max czas przebywania w serwisie to 5 dni roboczych. Pozdrawiam.

  27. DominikaBe pisze:

    Witam! Po obejrzeniu recenzji byłam gotowa kupić ten tablet, jednak Państwa komentarze zniechęciły mnie całkowicie…
    Jestem studentką, tablet potrzebny jest mi do pisania pracy i do korzystania na uczelni. Nie musi mieć wielu zaawansowanych opcji, chodzi mi o jego sprawność. Szukam sprzętu który na pewno musi mieć 10′,do 1000 i którego nie trzeba będzie co miesiąc oddawać do serwisu. Przynajmniej przez ten rok. Czy jest ktokolwiek w stanie mi coś doradzić? Bardzo proszę o pomoc!

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, Pani Dominiko,
      jezeli jest Pani zainteresowana Kiano Core 10.1 3G to prosze go zamówic bezposrednio u nas. To bardzo dobry sprzet,a kupując u nas ma Pani 10 dni na przetestowanie tabletu i ewentualny zwrot. Jeśli bedzie Pani potrzebowała wiecej informacji, prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

      • DominikaBe pisze:

        Marta, zniechęciły mnie komentarze odnośnie częstego lądowania sprzętu w serwisie…przyznam, że czeka mnie w tym roku pisanie magisterki, do tego praca, wyjazdy i chciałabym żeby tablet mnie nie zawiódł 🙂

        • Marta pisze:

          Komentarze o częstym lądowanie w serwisie chyba dotyczyły Kiano Pro 10 duala. Z tego co ja czytałam.

          • Mariusz pisze:

            Raczej na 100% dotyczyły Kiano Core 10.1 Dual 3G. Poczytaj fora internetowe i komentarze, to się dowiesz.

    • Marta pisze:

      Ale ściemniasz 🙂 które te niby komentarze cie zniechęciły? Akurat Kiano Core 10.1 3G zbiera same pozytywne opinie.

      • Mariusz pisze:

        Ściemnia, nie ściemnia, poczytaj opinie na forach, to będziesz wiedziała coś więcej od użytkowników, a nie sponsorowaną papkę.

  28. Pilot21 pisze:

    U mnie sprawa wygląda następująco: faktycznie jest jakaś felerna bateria że tablet wyłącza się po kilku minutach użytkowania, pojechałem do sklepu i we wtorek mam odebrać nową sztukę, inny egzemplarz, zobaczymy, mam nadzieję że okaże się sprawna bez wad. Generalnie tablet super, ale te wady które trafiają się w niektórych egzemplarzach zniechęcają…. :/

  29. Pilot21 pisze:

    No i niestety ale wychodzi na to że moja przygoda z firmą Kiano i jej tabletami zmierza ku końcowi, wczoraj zamieniłem swój wadliwy tablet na nowy, pierwsze ładowanie wykonałem zgodnie z zaleceniami instrukcji obsługi, trwało ono ponad 8 godzin. Po włączeniu i ponad godzinnym użytkowaniu miłe zaskoczenie tablet nie wyłącza się samoistnie jak poprzedni. Co mnie zaskoczyło ?? Po ładowaniu pokazuje 94% a nie 100% ale do rzeczy….bateria naładowana, a ja po godzinie i 20 minutach mam 1% 😮 a przeglądałem jedynie internet na wifi !! No i niestety ale nie mam zamiaru psuć sobie nerwów, dzisiaj albo jutro oddaję sprzęt do sklepu i zabieram pieniążki.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      najprawdopodobniej wystarczy zrobic reset i przywrócic ustawienia fabryczne. NIe jestem jednak specjalista od spraw technicznych, dlatego proszę podac mi na mail marketing@barelpoland.com
      nr telefonu albo zarejestrowac się w Kiano Assistance. Konsultant wytłumaczy jak przeprowadzic reset i pomoze w każdej innej kwestii. Pozdrawiam.

      • Pilot21 pisze:

        Czy chodzi Pani o wykonanie Hard-resetu ??? bo jeśli tak to na waszej stronie jest instrukcja jak to wykonać.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Tak , jak pisałam. Tak mi się wydaje, ale nie jestem ekspertem od spraw technicznych. Jesli poda Pan do siebie kontakt lub zarejestruje się Pan na Kiano Assistance to konsultant wszytsko Panu wyjaśni. Pozdrawiam.

  30. Wojtek pisze:

    Planuję kupić ten tablet i mam pytanie czy testował go ktoś na internecie z plusa ? czy będzie dobrze działać ?

    • Wojtek pisze:

      I jak to jest z grami facebookowymi typu. Farm Heroes Saga,Pet Rescoures Saga itp. niby mało wymagające gry ale czy będą działały ? Bo to mama lubi grać a jak zabieram gdzieś laptopa z domu na pare dni to wtedy zostanie jej tablet. i czy będzie mogła w te gry grać na nim ?

      • Asia pisze:

        Ja mam kartę Plusa i działa bardzo dobrze. Gry z FB działaja . Ja gram w Candy Crush . Jednak radzę zainstalować Mamie te gry ze sklepu Google. Wtedy wystarczy połączyć się z Facebookiem. Moim zdaniem tak jest dużo wygodniej:)

  31. Marek pisze:

    Witam,
    tablet kupiłem 2 dni temu i wszystko działa ok, ale mam problem z żyroskopem. Chodzi mianowicie o to, że gdy chce grać w gry sterowane żyroskopem to ściąga mnie w jedną stronę i nie mogę nic zrobić. Zauważyłem, że tablet łapie równowagę dopiero, gdy trzymam go po skosie… Co w takim wypadku mogę zrobić? Czy da się to jakoś skalibrować z poziomu ustawień?

    • David pisze:

      Masz problem z żyroskopem tylko w grach? Możesz sobie zainstalować aplikację z GP , która kalibruje ekran. Nie pamiętam jak się nazywa. Wpisz kalibracja lub g-sensor.

      • Marek pisze:

        Nie wiem dokładnie czy tylko w grach, ale tam to zauważyłem. A mógłbyś mi podać nazwę tej aplikacji, bo za bardzo nie mogę nic takiego znaleźć a na różnych forach piszą o jakimś rootowaniu do starszego androida itp. Ja jestem trochę cienki jeżeli chodzi o używanie androida i nie za bardzo się w tym łapie… Z google play próbowałem aplikacji z-Device Test, ale tam nie mam dostępu do żyroskopu… Z góry dziękuje za pomoc.

  32. Rudolf65 pisze:

    Witam

    Mam kartę SIM z Plusa i poradziłem sobie…choć trwało to wieki:(
    1. Wyłączyłem zabezpieczenie kodem PIN (włożyłem kartę do modemu i laptopa i wtedy była taka możliwość- jak jest w tablecie nie wiem)
    A teraz ustawienia :
    wchodzisz „w sieci komórkowe”, następnie
    zaznaczasz MODEM POWER i WŁĄCZ PRZESYŁ DANYCH- następnie
    klikasz na PUNKTY DOSTĘPOWE
    jeżeli masz tam czysto, klikasz w prawy górny róg ekranu(trzy kropeczki)
    klkasz na NOWY APN i wyświetla się EDYTUJ PUNKT DOSTĘPOWY i wtedy wpisujesz :

    Nazwa :Plus GSM
    APN: internet
    Proxy, Port, Nazwa użytkownika, Hasło, Serwer, MMSC, Proxy dla MMS- nie ustawiono
    MCC 260
    MNC 01
    Tryb uwierzytelnienia- brak ( koniecznie zaznaczyć BRAK)
    Typ APN default,supl (tak pisane)
    Protokół APN : IPv4
    Nośnik : nie określono
    Potem strzałka i powinno się zapisać i lecieć z automatu.
    UWAGA: nie doszedłem dlaczego ale po ponownej próbie wejścia program nie zapamiętuje „typu uwierzytelniania” i znowu muszę wpisywać BRAK, chociaż przy kolejnym razie dałem spokój, a i tak ruszyło i potem także?!.
    Ja ustawienia przepisałem z telefonu (mam internet mobilny na Androidzie) i okazało się, że to chwyciło
    Nie wiem tylko jak wyciągnąć na pulpit włączanie i wyłączanie transferu aby nie grzebać w ustawieniach.

  33. Wojtek pisze:

    widze że dużo roboty przy necie…hmmm poszukać czegoś innego ?

  34. david pisze:

    To tylko tak strasznie wygląda 🙂 w rzeczywistości szybko się łączy z internetem. Ja mam kartę z Playa.

  35. naiwny pisze:

    Czy ktokolwiek przeczytał gwarancję dołączoną do tego sprzętu? Ale tak od początku do samego końca? A warto! I to PRZED zakupem 🙂

  36. Franko pisze:

    Ja czytałem

  37. Paula pisze:

    Witam, mam kartę SIM z Orange, niestety internet się nie łączy:-( wyskakuje APN Orange, jest włączony a mimo to nie ma połączenia z internetem. Co mogę z tym zrobić?

    • unknown pisze:

      Orange ma dwa podstawowe APN’y internetowy i mms’owy, sprawdź czy wybrałeś prawidłowy lub skonfiguruj APN ręcznie od podstaw(zgodnie z informacjami od Orange). U mnie Orange działa, za to z Aero jest problem(działa w kratkę).

  38. Załamany i wściekły pisze:

    Tablet kupiłem 15 lipca dla niepełnosprawnej córki – ale do dzisiaj nie może z niego korzystać. W sklepie twierdzili, że nie mają karty SIM i nie mogą sprawdzić działania internetu. W domu okazało sie, zenie działa ani z kartą PLUSA ani Aero2. Ustawienia zgodne z wytycznymi na stronie KIANO. Poza tym bateria nie dała się naładować na 100%. Natychmiastowa rejestracja w Asistance i wysyłka do serwisu. Nikt nie zadzonił, rzekomego aystenta również nie wskazano. Po kilkudniach powrót z informacją, iż wymieniono soft i tablet bardzo dobrze działa. Poza tym instrukcja jak krowie na rowie na temat konfiguracji. Niestety po włożeniu kart aro2 i Plusa nie udało sie połączyć z Internetem. Dlatego udalem się do Sklepu EuroAGD gdzie go zakupiono. Tam kilku pracowników bezskutecznie próbowło uruchomić internet na moich(trzech) kartach oraz własnych. Na moją prośbę sklep zrobił zapisek na odwrocie karty naprawy, która przyszła wraz z tabletem z serwisu.
    Kolejna rejestracja w asistance – kurier i wyjazd tabletu na wyciczkę. Żadnego telefonu z Kiano. Po 6-ciu dniach na pytanie mailowe co się dzieje. Odpowiedź, iż wysyłają po wymianie „układu ładowania”
    Na pytanie a co z internetem – kolejny mail z informacją, iż tablet sprawny.
    W dniu dzisiejszym kurier przywozi tablet – i jak myślicie.
    Oczywiście żadnej poprawy. Owszem złapie sieć ale tylko na chwilę – przy próbie wejścia na stronę zaraz zrywa połączenie.
    Nie jestem człowiekiem złośliwym ale moja cierpliwość ulega wyczerpaniu. O co tutaj chodzi – Pani Gosiu ???????????
    Tak, tak oczywiście znowu zarejestrowałem się (córkę MR) w Kiano Asistance.
    I co dalej????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Co mam jeszcze zrobić ??????

    Poradźcie Co mam zrobić

  39. Gaweł pisze:

    A może po prostu nie masz zasięgu w swoim miejscu zamieszkania? skoro odpisują , że pod wzgledem połączenia z siecią tablet jest sprawny? ja mam Kiano Core 10.1 3G od stycznia i nie miałem z nim żadnych problemów do tej pory. Ani z wydajnościa ani z połączeniem z Aero2.

    • unknown pisze:

      To jak wytłumaczysz fakt, że inne urządzenie, z tą samą kartą, w tym samym miejscu działa idealnie?

      • załamany i wściekły pisze:

        Kiano sąsiada jest z serii poniżej 18000 (mój powyżej) – trochę przesadziłem, że chodzi tak zupełnie bez zastrzeżeń

    • załamany i wściekły pisze:

      Zasięg pewny (miasto ok. 400 tys.), karty sprawne – kartę plusa wykorzystuję w laptopie.
      Poza tym – w tym samym miejscu sprawdzono działanie wszystkich trzech kart na tablecie sąsiada też Kiano dual core 3g (numer seryjny – poniżej 18000) – wszystkie działają bez zastrzeżeń

    • załamany i wściekły pisze:

      na ostatniej karcie formularza naprawy nr zgłoszenia ZGK-3836

  40. Artur pisze:

    Ja tez wysyłałem bo nie działa mi z Aero2 mimo prawidłowych ustawień.
    Odesłali i podobnie jak tobie napisali, że wszystko jest sprawne oraz dołączyli instrukcję.
    Oczywiście AERO2 jak nie działało tak nie działa. Tłumaczyłem tym „serwisantom”, że na karcie sim włożonej do modemu a modem podłączony do laptopa AERO2 dział bez problemu.
    Oni i tak swoje, robią barana z człowieka.
    ~~~ NIE POLECAM TEGO TABLETU BO TO SZMELC A SERWIS TO NIEPOROZUMIENIE !!! ~~~

  41. Załamany i wściekły pisze:

    Jest poniedziałek 12 sierpnia, minęło południe, żadnego kontaktu z serwisu kiano od piątku – gdy zarejestrowałem się poraz kolejny w Asistance!!!!!!!!!!!.
    Pani Gosiu – kogo dotyczy ta informacja na stronie Kinao.pl ???????
    „Kontakt z dedykowanym KONSULTANTEM. Klient po zarejestrowaniu się w panelu Kiano, otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie skonsultować się w każdej sprawie dotyczącej Elegance 9,7, Fly 9,7 Quad, Core 10.1 Dual 3G oraz Core 10.1 Dual tj. obsługi technicznej, sprawdzenie statusu reklamacji czy też po prostu rozmowy o produkcie”

    Po raz kolejny pytam – co dalej mam robić?????????????

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam Pana,
      nie otrzymałam od Pana na mail nr telefonu do kontaktu.
      Widzę, że tutaj Pan w niedziele podał nr zgłoszenia, jutro więc sprawdze nr telefonu i konsultant się z Panem skontaktuje. Oczywiscie sprawdzimy też jak to się stało, ze kontakt nie nastąpił wcześniej. Pozdrawiam.

  42. grzegorz pisze:

    Ja kupiłem moje kiano w media-expercie i też miałem problemy z ładowarką, 30dni był w serwisie!!! Naprawili niestety teraz po dwóch tygodniach ten sam problem powrócił,dałem go dziś znowu do naprawy i co znowu mam czekać 30dni????

  43. grisza68 pisze:

    Pomimo różnych komentarzy i podnoszonych problemów z tym modelem 3G zdecydowałem się jednak na zakup tego tabletu czekając, aż będzie dostępna nowa ulepszona partia .Po zakupie z nr. powyżej18000 okazało się, że moje obawy niestety potwierdziły się, a mianowicie na czym najbardziej mi zależało nie działa internet przez kartę SIM aero2 (poziom sygnału na laptopie wskazuje max). Po dwóch dniach oddałem go do serwisu Kiano z moją kartą aero2, gdzie wgrali nowego softa z dopiskiem sprawdzono działanie aero2. Nie wiem w jaki sposób serwis sprawdza działanie, skoro w ustawieniach punkt dostępu wpisali nazwę aero2 bez podania APN (powinno być darmowy). Dlatego podejrzewam, że serwis wgrywa nowego softa uważając problem za rozwiązany i nie sprawdzają (testują) czy usterka została wsunięta, co by wskazywało na dużą ilość reklamacji i dlatego do problemu podchodzą delikatnie mówiąc na ODWAL… Wysłałem powtórnie tablet do serwisu i liczę na cud, że może do trzech razy IM się uda. Tablet jest naprawdę porządnie wykonany i sprawia dobre wrażenie tylko dlaczego kupujący ma liczyć na łud szczęścia, że trafi na w pełni sprawny egzemplarz.

  44. Artur pisze:

    grisza68 jeśli w końcu Ci naprawią i będzie działało AERO2 to daj znać, a też wyślę jeszcze raz licząc na łud szczęści a:)

  45. rwanek pisze:

    Może pani niezwykle aktywna z kiano ustosunkuje się merytorycznie do konkretnych uwag i zarzutów http://foru…dex10.html

    Ciekawe czy sponsorowana redakcja przepuści mój komentarz…

    • qwerty pisze:

      a do czego się tu ustosunkowywać? Szukasz tabletu to tylko Sony, Samsung, Acer, Asus, Apple, a z tańszych konstrukcji tylko Plug i Huawei. Reszta? Agonia i męczarnia, ale za małą kasę.

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Jak widać przepuściła, a nawet pisała o tym przed Tobą, ale i tak przecież Ciebie to mało obejdzie. 😉

      • rwanek pisze:

        no i super ze przepuscila, a w linku do forum ktory podalem sa konkretne zarzuty dot. rodzaju ekranu, baterii, a nie tylko ogolnikowe „mozliwe problemy z aero2”.
        mozliwe ze kiano-gosia na urlopie ale cos dziwne ze do merytoryki nie chce sie odniesc i ma tylko oklepana formulke copy-paste, ktora niewiele wnosi do sprawy. sam kupilem ten tablet dla taty i teraz mam wiecej problemow niz pozytku z tego zakupu. tak tak, wiem, zarejestruj sie w kiano assistance…. co w praktyce (z opinii kilkunastu obektywnych osob) daje tyle co nic… ale dobrze, zarejestruje sie w kiano assistance, niech sobie poprawia wskazniki success service

        • unknown pisze:

          Nie ukrywam, że też czekam na wypowiedź Pani Gosi na forum, bo sprawa stanęła w miejscu, a ww. Pani nabrała wody w usta(a wątpliwości się namnożyło).

  46. mojito72 pisze:

    Byłem posiasaczem Kiano 10.1 dual 3G przez 24h. Niestety ne mogę powiedzieć o nim wiele dobrego. Od razu pojawił się kłopot z szalejącą matrycą i permanentne problemy z 3G. Tam gdzie smartfon MotorolaRAZRi łapał sieć i hulał bardzo dobrze, Kiano zrywało połączenie i nie radziło sobie z płynną współpracą z siecią.
    Generalnie wymiana go na tablet Lenovo, była najlepszą decyzją jaką podjąłem w sprawie tabletów. Wcześniej miałem PlayBooka i też nie spełniał wszystkuch oczekiwań. W Lenovo możliwość zapakowania dwóch kart SIM jest rewelacyjną opcją.

  47. Ania pisze:

    Witam,
    Kilka dni temu kupilam ten tablet. Wszystko chodzi ok tylko mam problem z polaczeniem internetowym. Mam karte orange biznes. Wpisuje ustawieniabz telefonu, tablet ich nie zapisuje i nie mam polaczenia z netem. W sklepie nie wiedzieli o cochodzi kazali dzwonic do kiano… czy macie jakis pomysl?

  48. mojito72 pisze:

    Aniu, moja rada jest tylko jedna – znajdź paragon i oddaj Kiano tam gdzie go kupiłaś. Po czym dołóż dwie stówy i kup na przykład coś z Lenovo.
    Ja tak zrobiłem i jestem szczęśliwy.

  49. załamany i wściekły pisze:

    Tablet kupiony 15 lipca – dzisiaj jest 6 września – nadal nie można z niego korzystać!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Deklaracje Pani „Gosia-Kiano” są warte tyle samo co ten tablet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Trzy razy !!!!!!! w serwisie – internetu dalej brak.
    W końcu oddałem do Euro AGD z żądaniem zwrotu pieniędzy ze względu na niezgodność towaru z umową.
    Niedługo miną dwa tygodnie – ciągle brak odpowiedzi – na stronie internetowej informacja, iż aktualnie tablet znajduje się w serwisie.???????
    Znowu w srwisie???? po co????? – to jakaś kpina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fak
    Bardzo żałuję, iż uległem pozytywnym komentarzom o tym sprzęcie, czy wystawili je faktycznie zadowoleni posiadacze??????????????

    Coś mi się wydaje , że trafne są ustalenia niektórych internautów, iż modem w tym tablecie nie pracuje w standardzie sieci Aero2 (HSPA+)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Karty SIM Aero2 służą w tym przypadku jedynie do połączenia z siecią Plus(roaming).

    „……modem 3G w Kiano Core 10.1 Dual 3G nie obsługuje standardów powyżej WCDMA(UMTS 384 kb/s………….Jeżeli nie chcesz mieć problemów z Aero2 i Kiano Core 10.1 Dual 3G, sprawdź jakiego rodzaju nadajniki są w twojej okolicy, jeżeli tylko HSDPA lub z jego przewagą, to urządzenie nie będzie prawidłowo działać, jeżeli są też obecne nadajniki Plusa z WCDMA, to wszystko powinno być OK”

    http://foru…ost2685508

    Może dlatego wszystko dobrze działa w Serwisie – czy nie jest to gdzieś w Kieleckiem?????

    Szkoda straconych nerwów i zawiedzionych nadziei córki!!!!!!!!!!!!!!

    Co dalej Pani Gosiu-Kiano????????????????????
    Co dalej EuroAGD??????????????????????

    Kiedy skończy się ta farsa??????????????????????????

    • kolega_wyzej_to_pajac pisze:

      ;( kieleckie było jakieś 15 lat temu.. ;( córeczce naturalnie najbardziej zależy na aero2 – prawda?

      Pytasz Euro co dalej? – zauważ że nie jesteś w sklepie tylko piszesz koment na portalu.. euro chyba Ci nie odpisze – ale mogę się mylić, chcesz chusteczkę? chlip chlip..

      • przyganiał pajac pajacowi pisze:

        Kogo reprezentujesz na tym forum i co chcesz przekazać innym o tym tablecie – że np. świetnie działa z aero2 – na czym faktycznie zależy wielu nabywcom – coś w tym dziwnego ????????????????

        • kolega_wyzej_to_pajac pisze:

          Nie zależy mi na przekazywaniu niczego, mam Core 3G, aero działa, na nadajniku plusa, mam do niego jakies 2-3 km, co do reprezentowania – piszę to we własnym imieniu i nie widze podstaw do reprezentowania kogo kolwiek.

          tylko śmieszy mnie ten płacz i wołanie w niebogłosy jak coś nie działa, przecież od tego jest punkt gdzie się kupiło urządzenie i serwis!, sam reklamowałem core 3g, bo padł mi soft, zadzwoniła jakaś kobieta z serwisu i powiedziała co i jak, zainstalowałem soft (oczywiście problem ze sterownikami) i działa. Jak na taką cene calkiem niezłe urządzenie, ciekawe ile jeszcze wytrzyma, sporo na nim działam a każda bateria ma przeciez jakis tam czas żywotności, ale jestem dobrej mysli.

  50. mojito72 pisze:

    Jak coś od razu nie działa prawidłowo, to się odnosi do sklepu i wymienia na nowe lub inne. Wyżej jest opis mojej story. Do dziś nie mogę wyjść z zachwytu nad 7″ od Lenovo. Dwie karty SIM to świetna opcja dla tych, którzy cenią sobie pewność bycia w zasięgu.


reklama