Tablet Apple’a w dalszym ciągu dominuje, ale okres świąteczny okazał się dla Apple’a dużo gorszy, niż przypuszczano. Nie chodzi o samą sprzedaż, ale o częstotliwość, z jaką przeglądamy sieć przy użyciu sprzętu innych producentów.
Chitika Insights opracowała intrygujące statystyki z niecałych czterech tygodni grudnia 2012 roku. W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie (bo niestety tylko te państwa wzięto pod uwagę) iPad zaliczył ponad siedmioprocentowy spadek. Nie sam z siebie, ale w bezpośrednim zestawieniu z konkurencyjnymi Fire’ami, Nexusami, Galaxy Tabami czy tabletami z Windowsem 8.
Wzięto tu pod uwagę wszystkie generacje iPada. Apple w dalszym ciągu ma się czym chwalić, bo nawet po zmniejszeniu rezultatów o 7.14 procent, wynik końcowy utrzymuje się w tej chwili na poziomie 78.9 procent. A to nie tylko przewaga, ale kompletne unicestwienie konkurencji w ruchu sieciowym.
Przeglądanie zasobów sieci na tabletach zauważalnie wzrosło po „okresie prezentowym”, co jest zresztą całkowicie zrozumiałe. Urządzenia były jednymi z chętniej kupowanych prezentów – wszelkie rekordy bił Kindle Fire podstawowej wersji.
Zaraz za nim uplasowały się Galaxy Taby w obydwu wersjach, kolejne miejsce zajął Google Nexus (zarówno siedmio-, jak i dziesięciocalowy). Badanie zostało przeprowadzone w dniach 1-27 grudnia.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…
Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…
Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…
W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…
Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…
Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Nie ma co się dziwić że popularnosc spada, jak na rynek wchodza inne tablety które kosztują duzo taniej. Moim zdaniem firma APPLE będzie spadać