Tablet Apple’a w dalszym ciągu dominuje, ale okres świąteczny okazał się dla Apple’a dużo gorszy, niż przypuszczano. Nie chodzi o samą sprzedaż, ale o częstotliwość, z jaką przeglądamy sieć przy użyciu sprzętu innych producentów.
Chitika Insights opracowała intrygujące statystyki z niecałych czterech tygodni grudnia 2012 roku. W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie (bo niestety tylko te państwa wzięto pod uwagę) iPad zaliczył ponad siedmioprocentowy spadek. Nie sam z siebie, ale w bezpośrednim zestawieniu z konkurencyjnymi Fire’ami, Nexusami, Galaxy Tabami czy tabletami z Windowsem 8.
Wzięto tu pod uwagę wszystkie generacje iPada. Apple w dalszym ciągu ma się czym chwalić, bo nawet po zmniejszeniu rezultatów o 7.14 procent, wynik końcowy utrzymuje się w tej chwili na poziomie 78.9 procent. A to nie tylko przewaga, ale kompletne unicestwienie konkurencji w ruchu sieciowym.
Przeglądanie zasobów sieci na tabletach zauważalnie wzrosło po „okresie prezentowym”, co jest zresztą całkowicie zrozumiałe. Urządzenia były jednymi z chętniej kupowanych prezentów – wszelkie rekordy bił Kindle Fire podstawowej wersji.
Zaraz za nim uplasowały się Galaxy Taby w obydwu wersjach, kolejne miejsce zajął Google Nexus (zarówno siedmio-, jak i dziesięciocalowy). Badanie zostało przeprowadzone w dniach 1-27 grudnia.
Ceny iPad 3
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie ma co się dziwić że popularnosc spada, jak na rynek wchodza inne tablety które kosztują duzo taniej. Moim zdaniem firma APPLE będzie spadać