REKLAMA TP
, Tablety

Tablet w samochodzie – abstrakcja, czy przyszłość?

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

6 odpowiedzi na “Tablet w samochodzie – abstrakcja, czy przyszłość?”

  1. żadna nowość ... pisze:

    … wystarczy spojrzeć na zdjęcia wnętrza nowego Mercedes klasy A czy Range Rover Evoque.

  2. EhHh pisze:

    Przypominam że to blog o tabletach nie samochodach 😀 chodzi o to że ta wizja świetlanej przyszłości roztaczanej przez p. redaktora nie jest nowa i już pierwsze koncerny zaczęły ją wprowadzać 😛

  3. Siekierka pisze:

    Koncern Kii i Hyundaia ma 4 miejsce na świecie w wynikach sprzedaży – nie powiedziałbym więc, że im daleko. 🙂 Z czego sama KIA sprzedaje ponad 2kk aut – to mało? To są obecnie jedne z wiodących marek na rynku – widocznie nie masz wystarczającego pojęcia o motoryzacji.

    Już teraz urządzenia multimedialne w autach stylizowane są na tablety – więc pewnie zaczną je dawać w normalnej postaci.

    • Marcin Błocian pisze:

      Pod względem awaryjności jednak marce tej daleko do ideału;) A skąd ta informacja? Zarówno od sprawdzonego elektromechanika, jak i znajomego, który użytkuje kilkuletniego Cee’d:)

      Choć możliwe, że to wina po prostu wadliwych egzemplarzy. Akurat stereotypowa awaryjność danej marki nie zawsze ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości. Przykłady z życia wzięte?

      – Mondeo 2004 r. – zero rdzy, która rzekomo zjada drzwi w kilka lat,
      – Megane 2001 r. – 140 000 km przebiegu, zero poważniejszych awarii, brat nie wyobraża sobie zmiany na inne auto (choć mógłby spokojnie kupić „salonówkę”)

  4. EhHh pisze:

    Odkrywcze ;] samsung już na to wpadł:
    http://www….odach-kia/

    • Marcin Błocian pisze:

      Samsung tak. Ale pamiętaj, że KIA to nie jest wiodąca marka na rynku. Produkują dobre samochody, ale do pozycji General Motors, BMW, Mercedesa czy Volkswagena ciągle im daleko 🙂

      Jeszcze odnośnie modelu K9 – jak doskonale widać, jest to wierna kopia BMW serii 7;) Brak pomysłu na własną flagową limuzynę?:)

Leave a Reply


reklama