REKLAMA TOP.gsm
, Android Artykuły GOCLEVER Tablety

Aktualizacja: Problemy z Goclever Tab A971 – mamy już pierwsze rozwiązanie!

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

363 odpowiedzi na “Aktualizacja: Problemy z Goclever Tab A971 – mamy już pierwsze rozwiązanie!”

  1. bogiman pisze:

    Witam
    Proszę o pomoc. Uszkodziłem ekran w GC Insigni 5x i od kwietnia nie mogę posłać sprzętu do naprawy bo nie mają części zamiennych. Pogodziłem się z faktem, iż w ramach gwarancji mi tego nie naprawią i będę musiał zabulić 300zł. Ale jak to zrobić jak w serwisie nie mają części. Czy firma ma jakieś obowiązki w tym zakresie czy mogą się na klienta wypiąć?

  2. użytkownik pisze:

    6. Wskaźnik baterii nie pokazuje rzeczywistej wartości.

  3. użytkownik pisze:

    1. Ekran lekko odchodzi od obudowy.
    2. Bardzo mocno grzeje bateria.
    3. Trzeszczy, miga i samoczynnie klika jak ma niższy poziom baterii.
    4. Czasem się zacina i sam przez to wyłącza.
    5. Z karty SD znikają wszystkie dane.

  4. dfffdfdfd pisze:

    Mam rowniez ten problem z wriowaniem ekranu, czyli samoistnie wszystko sie wlacz przeskakuje itp. Nie da sie nic zrobic.

  5. Marcin pisze:

    Mam pytanie kupiłem w orange internet mobilny niestety ten modem nie pracuje z moim tabletem goclever r104 , czy może mi ktoś pomóc

  6. m. pisze:

    kars – w przypadku tak dlugiego przetrzymywania w serwisie masz prawo do zwrotu pieniedzy jakie zaplaciles. jesli faktycnie przez 3 miesiace trzymaja to o miesiac za dlugo. ustawowo jest to 30 dni + 30 na ewentualne sprowadzenie czesci gdy beda konieczne.

  7. Ania pisze:

    Witam, mam problem z tabletem GC R104. Dokładnie polega on na tym, że używane aplikacje np. przeglądarki, gry, odtwarzacze muzyki, filmów itp. same się „cofają” tzn. wracają do poprzedniej strony. Nic nie dusze, nie dotykam. Potrafi się to dziać nawet jak tylko leży. Nie wiem, czym jest to spowodowane. Jest to bardzo uciążliwe… W Internecie znalazłam informacje, że jeśli chodzi o przeglądarki to u ustawieniach należy przestawić opcję z telefonu na tablet (żeby przy ruszaniu na bloki strony nie przesuwały się tak jak to jest w telefonach) – zrobiłam tak i średnio pomogło. Wersja androida to 4.1.1. Czy ktoś ma podobne problemy? Proszę o pomoc 🙂

  8. kars pisze:

    Ratunku, co robić, ten cholerny tablet jest w serwisie od 28 grudnia 2012 r. zero kontaktu z nimi?

  9. Ws pisze:

    @elmer Możesz przyblizyc temat z CWM recovery mode ? ponieważ cykliczne ładowanie nie naprawiło bat, troche pomogło ale nadal dziwnie pokazuje stan bat.

    • elmer pisze:

      Niestety opisany przeze mnie sposób nie zawsze działa. Wczoraj próbowałem z niego skorzystać i wskazania poziomu baterii się nie zmieniły. Ratunek znalazłem na forum.android,com.pl. Jeden z użytkowników A971 poradził aby wyłączyć tablet za pomocą przycisku – wg jego porady należy go trzymać wciśniętego minutę lub dwie. Wg moich obserwacji wystarczy trzymać go tak długo aż tablet wyłączy się a następnie znowu się włączy. W moim przypadku spowodowało to naprawienie wskaźnika baterii….
      To zresztą kolejny przypadek gdy to rozwiązanie pomaga. Tak samo naprawia się problem „baterii z wykrzyknikiem” występujący czasami po instalacji CM,a na A971.
      Polecam spróbować.

      • Xenon pisze:

        Elmer – dzieki za pomoc. U mnie zadzialalo i bateria nareszcie pokazuje wlasciwy poziom.

        • ONYX pisze:

          Wreszcie po 6 miesiacach walki odzyskałem pieniadze od Komputronika za A971 kończąć tym samym przykrą przygodę z f-mą Goclever – No more ! Pzdr.

  10. elmer pisze:

    Moim zdaniem również problem z miganiem przy 50% i więcej procent to tak naprawdę problem z niepoprawnie działającym wskaźnikiem poziomu naładowania baterii. U mnie jest tak że czasami wskaźnik pokazuje np. 72% a ekran zaczyna migać i żyć własnym życiem. Po chwili tablet w ogóle się wyłącza – i trzeba go podłączyć do ładowarki aby w ogóle coś zrobić. Najciekawsze jest to, że nawet po całonocnym ładowaniu wskaźnik pokazuje np. tylko 80%.
    Ja w tej sytuacji używam zawsze CWM recovery mode. Czyszczę statystyki użycia baterii i wskaźnik zaczyna pokazywać poprawnie – a miganie wraca znowu przy kilkunastu procentach. Jakiś czas mam spokój a potem zabawę trzeba powtórzyć 🙂
    Wstyd że tyle miesięcy po premierze ciągle nie udało się Go Cleverowi rozwiązać tego problemu. Ale wiadomo – ważniejsze jest wpychanie na rynek kolejnych modeli….

  11. Ws pisze:

    Chyba znalazłem roziwązanie ze złym stanem bat.
    Problem z własnym życiem tableta który wpisywał i robił co chiał zauwazyłem ze występuje tylko na niskim stanie bat Ale po pewnym czasie zaczeło się to pojawiac na 50% lub więcej % bat. Jak wyłaczyłem tablet i podpiełem ładowarke wtedy zaczynało ladowac ze stanu 0%.
    Po analizie wielu wątków z róznych miejsc podjełem próbe systematycznych cyklów ladownaia i rozładowania.
    Ładowanie (tylko na wyłaczonym tablecie i tylko po przez złacze USB) do 100% pózniej rozładowanie (puszczałem film na loop az do padnięcia) ponowne uruchomienie i zabawa az do kompletnego rozładowania. Kolejny cykl naładownaia do 100% urochomienie urzadzenia i reset w ustawieniach – kopia i kasowanie danych.
    Ponowny drenaz bat do kompletnego zera i w kółko cykle. Jestem już po 4-tym cyklu i stan bateri zaczyna pokazywąc dobrze. Niestety problem swirowania nadal wsytępuje przy niskim stanie, ale znaczniej rzadziej. musze doprowadzić bat do stanu krytycznego żeby problem wystapił.

  12. MarcinZd pisze:

    Sprawa tyczy się innego tabletu ale też firmy GOCLEVER. 12 lutego kurier odebrał mojego tableta bo wysłałem na gwarancje po tygodniu użytkowania. Jutro minie tydzień od wysłania a na stronie interentowej to śledzenia statusu, jak wie pojawiło od nadania nr RMA nadal jest status „Zlecenie przyjęte do realizacji”. Od godzinny dzwonie do serwisu by dowiedzieć się czy tablet w ogóle doszedł i nikt nie odbiera. Czy ktoś co już wysyłał do nich na reklamacje wypowie się czy miał podobną wytuacje, ile czakał i czy status się zmieniał?

  13. zuk pisze:

    Jeśli chodzi o baterię z wykrzyknikiem to mam to samo ale można to poprawić – po podłączeniu do usb z zasilaczem trzymam dłuuuuugo przycisk power – nawet ponad 30 sekund. I tablet zaskakuje.
    Mam inny problem – macie dostep do sklepu google play? Wyczytałem, że to generlnie problem dla goclevera i dla niektorych modeli są poprawki. Ja mam CM9 i nie wiem czy jaśli będzie poprawka to mogę ja wgrać

  14. ONYX pisze:

    Witam ponownie. Jeżeli chodzi o zgloszoną przez mnie niezgodność towaru z umową – chodzi o ” tablet” A971 to Szanowny Pan derektor z komputronika nie uwzględnił mojego roszczenia bo złapał mnie za stwierdzenie że zgłosiłem towar za niezgodny z umową ponad 2 miesiące od stwierdzenia tej niezgodności (datę wziąłem z sufitu), a w zwiazku z czym moje uprawnienie wygasło. Dla mnie logiczne wydawało się być, że najpierw korzystam z serwisu gwarancyjnego i jak dwukrotnie nic to nie daje to stwierdzam że tablet nie potrafią naprwaić i nie nadaje on się do użytku. Komputronik jednak stoi widać na stanowsiku, że jak coś komuś nie pasuje to nie naprawiać, nie wysyłać tylko odstępować od umowy bo jak serwis chapnie sprzęt na 2 x po miesiąc to już się pozbawimy praw. Szanowny Pan dyrektor w kolejnej korespondenci (notabene wszystko wysyłane kurierem i koszty tej wymiany pogladów i koszty wysyłania urzadzenia do naprawy 2 x przekroczyły nie tylko marże firmy Komputronik ale i pewnie koszt produkcji tego syfu w Chinach) podtrzymał swoje zdanie – musiał zadziałać jak maszyna, nie ma u niego miejsca na logiczne myślenie, ale pocieszył że jako firma zwrócą do goclevera o wymianę na nowy jako że jestem tym szczęśliwcem ktory kupił u nich. Federacja konsumentów w Krakowie do której wysłałem maila z opisem i prośbą o pomoc milczała 2 tygodnie, a kiedy nawiedziłem ich „biuro” – jedna wystraszona młodzinka to mi powiedziano, że na ich oficjalnej stronie jest zły adres e-mail i wszystkie prośby i zapytania idą w kosmos (oczywiście ku uciesze). Nieważne, na nowo podany e-mail wysłałem i też nie odpowiedzieli nawet abym ich pocłaował w d…ę. Następnie wysłałem dokumenty do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta i ten odpowiedział, że generalnie rozpoczałem procedurę gwarancyjną to już amba zeżarła i muszę się przemordować chcoć jak to prawnicy nic do końca nic „na pewno” – też wyrazili zdzieiwnie tokiem rozumowania szefa komputronika. No nic, poszedłem odebrać A971 do Komputronika w Bonarce po dzięki bogu ponad 3 miesiąch od zgłoszenia, miły sprzedawca powiedział że już dawno musiał mnie powidamiać sms-em (notabene fajna forma powiadomienia, osobiście z nienznaych numerów idzie mi wszystko do kosza jako spam). Przy odbiorze okazało się że Goclevera stać było jedynie na wymianę płyty (notabene kogo stać na takie serwisy przy takich chińskim chłamie). Pewnie dezycję o wyrzuceniu syfu do kosza i przekazaniu klientowi syfu bez wad aby się odpier…. musi podejmować sam Mao Tse Tung. Nie powiem działało toto ładnie przez jeden dzień, ale pomimo że nic nie isntalowałem, aby nie zaburzać mojego dobrego pojmowania tego sprzętu na nowo baja bongo zaczeło się od nowa. Prędkość netu jak na poczatku lat 90 przy łączeniu prze modem max. 256kb.sek i to wieczne wieszanie się, nie tylko w necie ale i przy porusznaiu się między aplikacjami, w ustawieniach itp. I to ciągle wyskakujące wqrwiające powiadomienie „Aplikacja nie odpowiada – czekaj/zakończ” Patrzyłem również w innych sieciach otwartych, również na hot – spocie w Bonarce bo może coś u mnie jest nie tak, ale skąd, wszędzie to samo. O migotaniu ekranu poniżej 50% baterii i przy duchu poniżej 35% nawet nie wspomianam, bo to bym jakoś przebolał i zrzucił na kark tak „tanio” zakupionego sprzętu (prawie 900 z naciąganiem na ubezpieczenie i dodatkami). Pozbawiony wszelkich praw i złudzeń oddałem po raz 4-ty sprzet do naprawy i jeszcze pokazałem jak się na tym pracuje Panu z Komputronika – ale co on może, nawet jak udre ryja to nic to nie da, bo jak widać kupujący nie ma żadnych praw, tyle co do gwarancji. Zapowiadam odrazu – może to ktoś czyta z Komputroniak lub Golcevera. Ja sobie w swojej głowie już ten sprzet wykreśliłem z użytkowania. Ja mam Bonarkę po drodze do domu. Ja będę ten sprzęt wysyłał za Waszym pośrednictwem w nieskończoność, bo pamietajmy że gwarancja (chyba) przedłuża mi się o czas napraw. Koszty jakie zostaną poniesione na wożenie tego niech po stukroć przekroczą koszty tego tableta. Doprowadzę tę sprawę do końca za pośrednictwem skąpych ale jednak rozwiązań mi przysługujących. Nie mam zamiaru nikogo wyręczać, nic nie będę instalował na własną rekę, żadne CM9, CM10 ani żaden inny system pozbawiający mnie gwarancji. Pozdro. Do następnego odcinka.

  15. Gregori pisze:

    Udało mi się tego CM10 wrzucić na mojego taba, ale nie działa on zabardzo płynnie. Tzn do momentu jak zainstaluję „compatibility i910” to jest spoko zarówno scrollowanie jak i cała reszta (podpinam zewn. klawiature+mysz bo ekran nie działa), po zainstalowaniu tego dodatku, który nomenomen sprawia że ekran zaczyna działać to wszystko dostaje niezłej zamuły, animacje nie są już takie płynne jak bez tego, a procek praktycznie cały czas jedzie na 100%. Ale fakt jest faktem, że internet działa na CM10 sprawniej.

  16. Blarzey pisze:

    kupiłem 3 miesiące temu model 971 i żałuję do dziś. od 2 tygodni pisze maile i próbuję dodzwonić się do serwisu (abonent ma wył telefon lub poza zasięgiem),na maile też żadnych odpowiedzi. Podejrzewam że serwis w ogóle nie istnieje. Tablet robi co chce gdy bateria jest poniżej 40%, internet mam 15MB a działa jak 256kB, ekran miga, wszystko się wiesza a bateria wskazuje co ma ochotę. Czytałem że na to pomaga zainstalowanie tego nowego softu z ich strony ale mój nr seryjny jest niezgodny (za nowy) dla tego softwaru- może ktoś coś poradzi?

    • Kowicz pisze:

      Tak jak już pisałem wcześniej… kupiłem używkę A971 i miałem te same objawy.
      Zaktualizowałem więc soft do CM10, zresetowalem baterię (czy jak to tam się nazywa) i wszystko zaczęło pięknie działać.
      Polecam wykonać to samo a problemy powinny zniknąć.

      Pozdro
      Kowicz

  17. adi24-78 pisze:

    U mnie tez nie mozna obslugiwac Tabletu jak jest słaba bateria
    Jak dotkne ekran to on szaleje

  18. Pedro pisze:

    Ja długo opierałem się przed instalacją CM9, zrobiłem to w końcu i tablet dostał kopa, ale to co robi CM10 to już w ogóle masakra 😀 Polecam CM10, instalacja jest banalna (dla każdego!), a sprzęt śmiga aż miło!

    • Gregori pisze:

      A możesz podać z oficjalnej strony cyanogenmod.org, którego CM wgrywałeś (wersja stable, RC, Nightly build)? oraz z której instrukcji wgrywania tego MOD-a korzystałeś (na takiej dla opornych z chęcią bym się oparł 🙂 )?

  19. KRIS pisze:

    Już zaczyna mi na nerwy działać ten tablet, po aktualizacji nie zauważyłem poprawy, dalej występuje migotanie wyświetlacza oraz wariowanie, przechodzenie między kartami, klikanie losowych elementów. Reset nic nie pomaga, dopiero jak się podłączy do ładowania to jest lepiej. Internet na tablecie działa bardzo wolno, trochę się to poprawiło jak zainstalowałem Chrom’a, ale i tak jest to jakaś masakra w porównaniu do innych urządzeń.

  20. Melisa pisze:

    Kupiłam tableta goclever tab r83 i internet z play (huawei e173)
    Co mam zrobić żeby działał mi internet?

  21. angelika pisze:

    mam ten tablet od 3 miesiecy i… nay poczatku bylo wszzystko ok prze pierwsZy miesiac naladowana bateria wytrzymywala bardzo dlugo i po nizej 10% bateri dalej wszystko dobre funkcjonowalo potem zaczely sie jaja najpierw bateria schodzila do 30% i tablet zaczynal świrowac i nie mozna bylo z niego kozystac dopiero po podlaczeniu ladowarki normalnie dzialal…potem zaczelo sie tak dziac przy 50% bateri a teraz przy 60-70% tablet swiruje i nic nieda sie zrobic wszystko sie samo naciska przesuwa co mam z tym zrobic??

  22. Marika pisze:

    Tablet GoClever R74 . Wyłączyłam go i pojawiły sie przerywane linie i tego nie da sie włączyć ani wyłączyć nie wiem co robić czy dać do naprawy czy da sie to samemu jakoś naptawić prosze pusać z góry dzięki

  23. rafiru pisze:

    Pierwszy raz z problemem, może sporadycznie używam tego urządzenia? Zniknął pasek zadań. Jak go przywrócić?

  24. luke pisze:

    Witam.jako uzytkownik tabletu GC a971, mialem identyczny problem z wyswietlaczem. Czyli migotanie ekranu oraz samoczynne uruchamianie sie aplikacji przy poziomie ponizej 50%. Czytalem rozne fora i opinie. Na tej podstawie skorzystalem z podpowiedzi o wyprobowaniu programu do kalibracji baterii. sa dostepne w Google play. zainstalowalem, zrobilem dokladnie tak jak zalecal program do kalibracji i… pskutkowalo. nie mam migotania ani samostetowania ekranem przy niskim poziomie baterii. na ranie testowalem przy jednym rozladowaniu tabletu. mam nadzieje ze problem zniknal forever. Z obserwacji jednak zauwazylem ze przy niskim poziomie bateria szybko sie rozladowuje :zaczynając od 35%.Jednak lepsze to niz swirowanie tabletu. gdyby jednak ktos mial pomysl na usprawnienie dzialania baterii w a 971, prosze o komentarz.

  25. juri58 pisze:

    panowie reklamowac az do skutku mnie pomógł Pan Mariusz Krzyzanski z serwisu Goclevwer jedyny facet który pomaga

  26. pedro pisze:

    Mam to samo 🙁 probowalem juz wielu kombinacji aby go odpalic ale nie reaguje… Wgralem mu soft pobrany ze strony GC ale dalej to samo – czerwony wykrzyknik… Orientuje się ktoś czy da się go jeszcze jakoś uratować?

  27. Darek pisze:

    Witam, posiadam tablet Goclever A971 dotychczas działał bez problemu, aż do wczoraj a mianowicie dzieciaki grały w gierki na baterii prawie do końca i podłączyły do ładowania rano nie idzie uruchomić na ekranie pojawia się ikona baterii z wykrzyknikiem w środku na przycisk Reset nie reaguje

  28. PETRO pisze:

    Tablet A 971 po drugiej naprawie serwis wymienił płytę główną oraz baterie, która trzyma jak u przedmówcy do 2%. Nie ma problemu z migotaniem ekranu oraz samoistnym wyłączaniem urządzenia. Wszystko jest w najlepszym porządku.

    • Gregori pisze:

      Mi teraz zaczyna świrować w momencie gdy bateria pokazuje 75% !! Generalnie bateria trzyma długo ale źle wyświetla stan naładowania. Ile czasu bujałeś się w sumie z serwisem i czy jest jakaś złota metoda na to by pchnąć serwis do szybszej naprawy?

      • PETRO pisze:

        Naprawy sprzętu trwały dwa razy po 30 dni, po pierwszej naprawie napisałem maila do serwisu o konkretnej roszczeniowej treści, a także wykonałem telefon domagając się rozmowy z serwisem (wymiany tabletu, płyty głównej lub zwrotu kasy). Jak napisałem w poprzednim poście tablet jest nie do poznania, wszystkie funkcje pracują szybko oczywiście jak na urządzenie o tych parametrach.

  29. minolta2 pisze:

    witam tablet A971 po trzeciej naprawie wymienili płytę główną oraz baterie i trzyma do 2% bateria woła przy 15% by podłączyć ładowarkę tablet przed naprawą trzymał 35%teraz jest dobrze tylko modem raz łapie sygnał a raz nie przy Aero2 modem to Huawei E173u2 moze ktos coś poradzi co mam zrobic

  30. blanek pisze:

    A ktos moze ma doświadczenie z modelem GOCLEVER TAB M703G
    No łazi za mna ten tablet, ale nie ma to tez jak poznanie opini użytkowników.
    dzieki z góry

  31. Menes pisze:

    Dawno tu nie zaglądałem i widzę ,że jak było tak jest… też po naprawie wymieniona baterie itd a kicha jest dalej… Chciałbym zwrot kasy ale kupiłem na allegro i nie wiem czy mogę do tego sklepu się zrócić co gość który mi odsprzedał kupował. (chociaż na gwarancji jeszcze jest) Spróbuje może tego CM 10 jak mówicie ale zielony bardzo jestem w tym temacie. Pzdr..

  32. Cenio pisze:

    Posiadam tablet GoClever R973. Probelm jest następujący: Nie ma możliwości przenoszenia danych z USB (pendrive) na dodatkową kartę SD. Korzystam z Explorea w którym nie można ani stworzyć nowego foldery, ani też wykasować.W tablecie jest android 4.1.1.

  33. Marcinos pisze:

    Paweleczek, u mnie g-sensor nie dziala, do tego musialem wylaczyc go we wszystkich mozliwych opcjach,poniewaz zarl procesor na 100%,ale powiem szczerze ze nie jest mi on potrzebny, wrecz irytowalo mnie autoobracanie 🙂 Po paru dniach, stwierdzam, ze tablet dziala teraz idealnie

  34. Kowicz pisze:

    Ja kupiłem używkę gdzie był najnowszy soft GC. Niestety przy 35% zaczął wariować i się wyłączył… załamka 🙂
    Poczytałem więc na necie i wrzuciłem CM10… teraz rozładowuje się do 0%, nic nie wariuje, jedynie poniżej 5% ekran delikatnie pulsuje przy obciążeniu. G-sensor normalnie działa i przy ładowaniu nic nie świruje jak to miało miejsce wcześniej. Do tego CM10 bardzo fajnie działa i dzięki niemu przestałem żałować zakupu 🙂

  35. paweleczek pisze:

    Marcinos, a działa ci g-sensor na cm9 i cm10? u mnie nie działał a na orginalnym systemie wszystko ok

  36. Marcinos pisze:

    Ja poradzilem sobie z problemami, otoz dotyk juz nie szaleje i tablet rozladowuje sie normalnie do konca 🙂 A co zrobilem? Wgralem najpierw nieoficjalne oprogramowanie CM9, ale strasznie zamulilo tablet. Nie wiem czemu tak sie stalo, wiec od razu wgralem CM10, teraz dziala ekstra. Do tego jak ktos poczyta dokladnie w necie, jest mozliwosc szybkiego powrotu do oryginalnego oprogramowania GC,gdyby cos… Polecam, nie trzeba od razu wywalac tableta za okno,a juz mialem to zrobic.

  37. ONYX pisze:

    Zwróciłem dziś to g…o do Komputronika, wypełniłem dokumentację z żądaniem zwrotu kasy na zasadzie odstąpienia od umowy z uwagi na niezgodność towaru z umową, mają dać odpowiedź. Napiszę co i jak. Nie zapytałem tylko i nie wiem jaki oni mają ustawowo czas na odpowiedź.

  38. Marcinos pisze:

    Ja wlasnie dzis otrzymalem tablet. Niestety przy okolo 46% szaleje dotyk i zaraz po tym urzadzenie sie wylacza. Teraz tablet podlaczony jest do ladowania i mozna normalnie z niego korzystac, natomiast bardzo dlugo sie laduje. Juz chyba 3 godziny minely i mam dopiero 80%. Wgranie nowego softu nic nie dalo z tym dotykiem. Myslicie, ze GC kiedys poprawi ten blad?? Czy najlepiej szybko pozbyc sie tego urzadzenia?

  39. Xenon pisze:

    Taka dostalem informacje zwrotna na email z UOKIK, dokad napisalem o moim problemie z GClever:
    „Jeśli towar jest reklamowany na gwarancji, to treść karty gwarancyjnej przesądza czy można i ewentualnie na jakich zasadach żądać zwrotu gotówki. Natomiast, oprócz gwarancji towar można reklamować do sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową (ten rodzaj odpowiedzialności zastąpił odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi). Wówczas najpierw może Pan zażądać wymiany na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli wymiana będzie niemożliwa albo sprzedawca nie załatwi reklamacji w odpowiednim terminie, będzie można odstąpić od umowy na podstawie art. 8 ust. 4 wspomnianej ustawy.”

    • Paweł pisze:

      I jak tak wlasnie odstapilem po probie dokonania naprawy przez serwis GC.Wymienili bateria bo ladowala sie tylko do 40%, podkleili rog LCD – tak pieknie ze wylazil klej na goraco na wierzch, a co do wadliwej, prawdopodobnie tasmy LCD – serwis w ogole sie nie odniosl tzn w pelni ja zignorowal 🙂 Oczywiscie przy ladowaniu tablet jak sie grzal na maksa wczesniej tak i po naprawie tez. W sklepie jak to zobaczyli to posmiali sie, i od reki rozpatrzyli z niezgodnosci z umowa.
      Tym razem kupilem zupelnie cos innego, minimalnie drozej a to dlatego ze tablet ktory mialem dostac u sprzedawcy w zamian (nowy oczywiscie), jak myslicie, jakie mial przypadlosci ?:) Oczywiscie, juz odlazacy naroznik i nagrzewanie przy ladowaniu (mniej niz poprzednik ale niewiele mniej).
      Ja tez firmie serdecznie podziekuje. I tak naprawde nie tyle za wadliwy ezemplarz/egzemplarze bo to sie moze zdarzyc ale za niesamowity wprost serwis.

  40. mati pisze:

    ja również kupiłem tableta GC A971.I mam tą samą wadę co wszyscy przy poziomie 15% baterii ekran wariuje po dotknięciu ekranu.Również nagrzewa się z prawej strony.Wszystko było by super ale ostatnio grałem i mi się rozładował i wyłączył a więc podłączyłem ładowarkę i chciałem włączyć ale pokazuję się ten napis przy włączaniu i dalej się nie uruchamia.

  41. ONYX pisze:

    Zibi daj znać co z tym UOKiK, do mnie tablet wrócił z 2-giej miesięcznej naprawy i do niczego się nie nadaje. Sprawdzałem go też w innych sieciach Wifi żeby mieć pewność, przy ładowaniu strony zawiesza się ze 3 razy, potem jescze z 8 x przy przeglądaniu strony. Dla mnie to bezużyteczne gówno. Jutro jadę do Komputronika wepcham to sprzedawcy do gardła.

  42. Polokowski pisze:

    Mój tablet również wrócił z serwisu i wymienili w nim baterię. Na szczęście nie mam żadnych problemów przy niskim stanie baterii, ale podczas ładowania wciąż występują problemy z multidotykiem. Czyli problem nie został w pełni rozwiązany.

  43. zibi pisze:

    Dokładnie nic się nie zmieniło. Po prosty zakpili sobie w serwisie. W poniedziałek telefon do UOKiK i wysyłam jeszcze raz.

  44. Mariusz pisze:

    Po 35 dniach wrócił z serwisu.
    Wymieniona bateria.Parę pierwszych ładowań ok,ale po każdym następnym migotanie,świrowanie i wyłączenie.Teraz wyłącza mi się przy ok 35%. Tak więc podsumowując: po naprawie trwającej ponad miesiąc,dwa tygodnie zabawy i znów serwis.Nie daruję im tego,będę wysyłał do skutku…… k…wa!

  45. Xenon pisze:

    moze faktycznie wgranie cm10 albo cm 9 pomoze na efekt ducha?
    czy ktos moze to potwierdzic/zagenowac?
    pozdr

  46. juri58 pisze:

    mój po miesiącu wrócił serwis podobno wymienił baterie po wymianie bateria trzyma niecałe 2 godziny ekran świruje przy 56% wysyłam go ponownie do serwisu jak widac panowie z Goclevera nie mają bldego pojęciaco z tym problemem zrobic

  47. Xenon pisze:

    Moze ktos z szanownym forumowiczow, podpowie jak mozna dochodzic swoich praw – odzyskac pieniadze za wadliwy towar badz rzadac wymiany na inny model nie obarczony takimi wadami jak A971?

    a najgorsze jest to, ze byl to prezent dla syna a tu takie dziadostwo

  48. Zibi pisze:

    Mój też niedawno wrócił, w opisie, że wymieniono baterie, naprawiono obudowę – nic mi się nie odklejało. Pierwszy zonk, pod Androidem pokazuje 20% naładowania, po wyłączeniu wskaźnik chodzi od połowy baterii, czyli jest naładowana w 50%. Nie zdążyłem go potestować, ale coś mi się wydaje, że efekt będzie podobny jak przed wysłaniem.

  49. Xenon pisze:

    Powiem krotko – takiej indolencji i braku profesjonalizmu jak w firmie GOCLEVER nie spotkalem nigdy wczesniej.
    Wczoraj po miesiacu wrocil do mnie tablet z naprawy. Podobno wymieniono baterie – nie wiem po co skoro jak wariowal tak wariuje nadal. Tyle, ze przed serwisowaniem wariacje zaczynaly sie na 50% baterii, a teraz na 78% !!!! Dzis zglaszam kolejna naprawe i dzwonie do UOKIK aby sie dowiedziec nt rekojmi i gwarancji. Mam nadzieje, ze uda mi sie odzyskac pieniadze. Nigdy wieciej GOCLEVER ani tym podobnych wynalzakow!

  50. zibi pisze:

    góralsky, a Ty w reklamie nie pracujesz?

Leave a Reply


reklama