Amazon Kindle Fire to jeden z najtańszych tabletów internetowych, który dzięki swojej cenie – 199 dolarów – zagarnął sporą część rynku urządzeń mobilnych. Według zagranicznego serwisu Digitimes, w niedługim czasie jego cena może być jeszcze niższa,co związane jest z wprowadzeniem na rynek kolejnej generacji tego urządzenia.
Choć w ostatnich miesiącach zainteresowanie na amerykańskim rynku 7-calowym tabletem Kindle Fire spada, to nowa cena 149 dolarów może odwrócić ten trend, gdyż obniżki działają na społeczeństwo jak płachta na byka. Aby to jednak było możliwe serwis Amazon zamierza zamieszczać reklamy na ekranie powitalnym tabletu.
Dodatkowo obniżka cen spowodowana jest wprowadzeniem w niedługim czasie większego brata, który ma zostać wyposażony w 10.1-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1280 x 800 pikseli, który pozwoli na konkurencję z iPadem oraz z nadchodzącymi urządzeniami pracującymi pod kontrolą systemu Windows RT. Z niepotwierdzonych informacji możemy również liczyć na bardziej wydajny procesor czy system Android z odświeżonym interfejsem użytkownika.
źródło: Digitimes
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.