Na kanale Apple pojawiła się nowa reklama iPada Pro. Pod koniec jej trwania pada pytanie „co to jest komputer?”, które podsumowuje szerokie możliwości tabletu.
Zabawne, że wczoraj opisywałem pewną sytuację, która miała miejsce podczas jednego z wydarzeń technologicznych. Całość dotyczy żartobliwej uwagi, którą CEO Microsoftu rzucił w stronę reportera z iPadem. Możecie o niej poczytać, klikając w poniższy link.
Masz iPada? Według CEO Microsoftu lepiej przesiądź się na „prawdziwy komputer”
Myślę, że ta krótka historia dotarła do Apple. Nie wierzę, że jednominutowa reklama iPada Pro, która właśnie pojawiła się na kanale Apple w YouTube jest dziełem przypadku. Uważam, że to wręcz bezpośrednia odpowiedź Apple.
W krótkim filmiku widzimy dziecko, które w różnych miejscach korzysta z możliwości iPada Pro. W autobusie, na drzewie czy w ogrodzie z podłączoną klawiaturą Smart Keyboard. W ostatniej scenie, gdy sąsiadka pyta się co ona robi na komputerze, mała dziewczynka odpowiada „a co to jest komputer?”. Co ciekawe jednak, Apple puszcza oczko do Microsoftu – na wideo pojawia się bowiem program Word, a nie Pages.
Wspomniane pytanie przez młodą osobę jednoznacznie pokazuje, że przyszłe pokolenia nie będą wiedziały czym jest typowy komputer. Technologia dzisiaj pozwala nam na wykonanie różnych procesów na telefonach czy iPadach mimo, że jeszcze do niedawna potrafił je wykonać tylko komputer. Jak konkluduje to Apple w opisie – era post-PC może być bliżej niż się nam wydaje.
Źródło: Apple
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.