Podstawowy okres gwarancji na urządzenia i akcesoria Apple wynosi jeden rok. Koncern czasem wydłuża wsparcie dla części z nich, z uwagi na występujące problemy. Tak też się stało tym razem.
Na każde akcesorium i urządzenie koncernu z Cupertino obowiązuje jednoroczna gwarancja. Apple niedawno poinformowało o jej wydłużeniu w przypadku Apple Watcha pierwszej generacji aż o kolejne dwa lata z uwagi na problemy z powiększającą się baterią. Jednak okazuje się, że do grona urządzeń i akcesoriów z trzyletnim wsparciem dołączyła także klawiatura Smart Keybord przygotowana dla iPada Pro.
Pracownicy sklepów zostali poinstruowani przez Apple, że gwarancja na klawiaturę Smart Keyboard została wydłużona o kolejne dwa lata z uwagi na występujące problemy funkcjonalne. Mowa o takich przypadłościach, jak niedziałające lub przyklejające się klawisze czy problemy z komunikacją klawiatury z iPadem Pro poprzez magnetyczne złącze Smart Connector.
Przedłużony okres gwarancyjny do trzech lat obowiązuje zarówno wobec Smart Keyboard dla 9.7-calowego iPada Pro (early 2016), jak i 12.9-calowego iPada Pro (late 2015). Co ciekawe, Apple będzie także zwracało koszty poniesione przez klientów, którzy wcześniej zapłacili za wymianę niedziałającej klawiatury, która kwalifikuje się do nowego programu gwarancyjnego.
Źródło: 9to5mac
Ceny Apple iPad Pro 12.9
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.