Amazon Fire stał się hitem sprzedażowym podczas minionego Czarnego Piątku. Tak przynajmniej wynika z informacji zebranych przez Info Scout.
Tablet Fire to 7 calowe urządzenie przygotowane przez firmę Amazon. Wersja 8GB cieszyła się największym zainteresowaniem wśród klientów sieci tej firmy. To samo urządzenie wskoczyło na pierwsze miejsce listy pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy w sklepach sieci Best Buy.
Sprawcą tak dobrego wyniku była najprawdopodobniej niska cena tabletu. Ogłoszony Amazon Fire we wrześniu startował z ceną 50 dolarów. W ramach Czarnego Piątku Amazon oraz Best Buy obniżyli cenę urządzenia do 35 dolarów.
Przypomnijmy, że tablet posiada czterordzeniowy procesor o taktowaniu 1.3GHz, przednią i tylną kamerę oraz 8GB przestrzeni dyskowej, którą można rozszerzyć do 128GB, dzięki kartom microSD.
Warto odnotować takie zwycięstwo Amazonu, ponieważ jeszcze przez ostatnie dwa lata niekwestionowanym królem pozostawał iPad. Wszystkie informacje wskazują, że to również on powinien być liderem sprzedażowym w nadchodzącym okresie świątecznym. Czy tak się jednak stanie?
Źródło: Venturebeat
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe. Jesteśmy Partnerem Amazon i otrzymujemy wynagrodzenie z tytułu określonych zakupów dokonywanych za pośrednictwem linków.