Marka Prestigio w Polsce radzi sobie naprawdę dobrze. Według najnowszych informacji, w okresie od maja 2013 do maja 2014 roku firma zajęła trzecie miejsce pod względem liczy sprzedanych tabletów w naszym kraju.
Informacje o dobrych wynikach Prestigio przekazał dział PR tej firmy w Polsce, powołując się na raport, który został opublikowany przez iMagazine. W analizowanym okresie, w Polsce sprzedano 1,629 mln sztuk tabletów. Zdecydowana większość to urządzenia z Androidem oraz iOS – 97.6 proc. 2.4 proc. sprzedaży należy do Windowsa. Cała sprzedaż wyniosła 1,056 mld PLN.
Obecnie Prestigio ma 7 proc. rynku i ma gorszy wynik tylko od Samsunga oraz Lenovo. Producent zdecydowanie najlepiej radzi sobie na rynku 8-calowych tabletów. W tym segmencie Prestigio ma 36 proc. udziału. Firma posiada w ofercie tablety z systemem Android oraz Windows 8.1 i 8.1 Pro.
Zajęcie trzeciego miejsca w tak wymagającym segmencie urządzeń jest konsekwencją przyjętej strategii. Prestigio posiada szerokie portfolio tabletów, począwszy od 7-calowych konstrukcji, poprzez te z 8-calowymi wyświetlaczami, a na dużych 10.1-calowych kończąc. Dla użytkownika istotny jest także optymalny stosunek jakości do ceny, co jest znakiem rozpoznawczym marki
– ocenia Dariusz Rylski, Product Line Sales Manager Prestigio.
źródło: informacja prasowa Prestigio/iMagazine
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
A ja mam Kiano Elegance 7 3G. Nie ma z nim problemów – wifi ,GPS i 3G działa bez zarzutu.
sam mam tablet lenovo yoga, na który zdecydowałem się dosłownie w ostatnich dniach. porównań było dużo, wybór szeroki a stanęło na tym. teraz biorę udział w konkursie na tropie yogi i odpowiadam na zagadki. liczę,że uda się wygrać refundację kosztów tabletu.