>
Kategorie: AppleNewsySamsung

Samsung znowu drwi z Apple’a

Koreańska firma stara się jak może aby pokazać światu, że to Samsungowi należy się tytuł lidera mobilnych technologii. Możliwości walki o potencjalnych klientów jest wiele a Samsung stara się wykorzystać jedną z prostszych – reklamę. Nie było by w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że Samsung cyklicznie stara się uderzyć w nich swojego największego konkurenta spod znaku nadgryzionego jabłka. Niedawno Koreańczycy uderzali w użytkowników iPhone’ów, którzy muszą być wiecznie przyklejeni do ładowarek i kontaktów w ścianach a teraz przyszedł czas na iPada i pokazanie opinii publicznej jego braków względem produktów Samsunga.

W sieci ukazały się dwie reklamy, jedna dotyczy funkcji współdzielenia ekranu a druga rodzaju i jakości ekranu w urządzeniu przenośnym typu tablet. Na pierwszej z nich widzimy jak  wolny czas spędza ojciec z małym dzieckiem – on jak każdy facet, pasjonat piłki nożnej, chce śledzić wynik arcyciekawego meczu, podczas gdy dziecko płacze bo w tym samym czasie chce oglądać bajkę. Oglądać dwie rzeczy naraz? Tak to możliwe ale nie dzięki iPadowi. Z pomocą przychodzi Samsung i funkcja współdzielenia ekranu. W efekcie zadowolone są dwie osoby. Aczkolwiek niektóre z przecieków dostarczają informacji jakoby w najnowszej wersji iOS funkcja „split screen” czyli współdzielenia ekranu się znalazła. Drugie wideo obrazuje wyższość ekranów Super AMOLED używanych w tabletach Samsunga nad ekranami LCD stosowanymi w iPadach.

Samsung w prosty i atrakcyjny sposób pokazuje walory swoich produktów ale mimo to każda firma ma swoich oddanych fanów, którym do szczęścia nie musi brakować funkcjonalności z produktów konkurencji.

źródło:Phonearena

Paweł Romanowski

Komentarze

  • Niestety ale zaciekłych fanów Ipadów (a zwłaszcza) , Iphonów nie brakuje. No bo przecież on ma Iphone'a 3GS za 250zł z neta. No ale szpan w gimbazie :) Mnie te reklamy przekonują. Czekamy na odpowiedź z Cupertino :)

  • Przekonanych z pewnością reklamy nie przekonają. Służą one raczej budowaniu wizerunku firmy. Samsung moim zdaniem robi to o wiele lepiej. Niestety po odejściu Jobsa, Apple dużo traci.

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies