Pamiętacie reklamy porównawcze sieci Play, które nie podobały się innym operatorom? W ostatnich miesiącach tak działają również producenci sprzętu elektronicznego. Choć nie tak ostro, bo większość pokazywana jest jednak w sposób zabawny. Najnowszy spot reklamowy Samsunga jest stworzony w takim stylu i mi się bardzo podoba.
Firma Samsung od dawna już umieszcza reklamy porównawcze, w których wytyka braki konkurencji. Podobnie robi Apple, Nokia, a także inni producenci. Tym razem oberwało się Apple za tablet iPad, Amazonowi za Kindle oraz Microsoftowi za Surface. W reklamie promowana jest funkcjonalność tabletów z serii Galaxy Pro. Spot reklamowy przygotowany został w sposób zabawny, ale także z pomysłem. Czasami reklamy sprzętu elektronicznego wyłączam po paru sekundach, a tu z ciekawością wytrwałem do końca.
Samsung gani Apple za brak możliwość współdzielenia ekranu oraz za mniejszą gęstość pikseli. Amazonowi dostaje się za to, że Kindle nadaje się głównie do czytania ebooków, do niczego więcej. Natomiast Surface od Microsoftu ma bardziej przypominać laptop niż tablet.
A Wy co sądzicie o tej reklamie? Podoba się Wam?
źródło: własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.