W okresie poświątecznym liczba aktywacji tabletów Samsunga była większa o ponad połowę w porównaniu do dni poprzedzających Boże Narodzenie. Koreański producent ma się czym chwalić – to wynik lepszy od uzyskanego przez Nexusy, iPady i sprzęty ze stajni Amazonu.
Jason Baptiste z Onswipe jest pewien werdyktu: Samsung wygrał Święta. Analitycy przypatrywali się aktywacjom tabletów od 26 do 29 grudnia w porównaniu z okresem od 19 do 22 tego samego miesiąca. Rezultaty okazały się dość oczywiste; w dniach po świętach Bożego Narodzenia, ilość aktywacji tabletów Samsunga wzrosła o 50,4 procent. Nexusów pojawiło się o 33,8 procent więcej, iPadów – 20,4 procent, a Kindle Fire równo 19,5 procent. Dane, oczywiście, nie odzwierciedlają faktycznych wyników sprzedaży – te możemy poznać tylko po upublicznieniu przez samych producentów.
Nie znaczy to jednak, że Samsung jest najpopularniejszy. Jason Baptiste jeszcze nie tak dawno twierdził – i trudno odmówić mu racji – że wszelkie spekulacje związane z detronizacją iPada można włożyć między bajki. Owszem, Android będzie zyskiwać na popularności dzięki coraz lepszym i tańszym urządzeniom, ale sprzęt od Apple należy w dalszym ciągu do jednych z najpopularniejszych na świecie, generujących sporą ilość ruchu w sieci.
Źródło: Onswipe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.