Może w Polsce tego nie widać, ale brytyjska sieć hipermarketów Tesco na Wyspach jest dość zakorzeniona na tamtejszym rynku multimediów. Jednak to co dotychczas udało się jej osiągnąć chyba okazało się niewystarczające, bo jak donosi The Sunday Times, Tesco przygotowuje swój własny tablet.
Urządzenie miałoby konkurować z tabletami od Amazona czy Google’a. Nic nie wiadomo na temat jego specyfikacji czy potencjalnej daty wydania, za to jest pewne, że urządzenie zostanie przygotowane z myślą o multimediach i rozrywce, a i pewnie będzie miało odbiornik 3G (Tesco ma własną sieć komórkową na Wyspach – Tesco Mobile). Do Tesco w Anglii należy platforma Clubcard TV, Blinkbox TV oraz według nieoficjalnych informacji firma pracuje nad swoją platformą z e-bookami. A taki tablet miałby nie dość, że udostępniać dostęp do tych usług, to ponadto umożliwiałby dokonywanie zakupów on-line.
Niczym obcym nie jest gdy jakiś bank czy sieć hipermarketów (słynących jako te z tańszym asortymentem) nagle uruchamia swoją sieć komórkową, ale własny tablet? Ciekawe czy tablet od Tesco byłby dostępny w Polsce. Co więcej, zastanawiające jest jaką popularnością mogłoby się cieszyć takie urządzenie.
źródło: engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
A nad czym się tutaj zastanawiać? Jeśli będzie dobry stosunek cena – jakość to będzie się cieszył popularnością a jeśli nie to nie będzie. Lobotomię wam tam przeprowadzają przy zatrudnieniu? ;D
Ciekawy pomysł, Carefour też mógłby zrobić markowy tablet z jedynką.