Samsung zamierza mocno zaznaczyć swoją obecność na rynku tabletów internetowych w 2014 roku. Plan jest imponujący, ale czy założenia się sprawdzą?
Sprzedaż tabletów firmy Samsung spadła w ostatnim kwartale 2013 roku, ale koreański producent nie zamierza się poddawać. Dlatego w 2014 roku zamierza pokazać sporo nowych tabletów.
Na targach elektronicznych CES 2014, Samsung pokazał tablety Galaxy TabPRO oraz Galaxy NotePro. Wczoraj informowałem, że koreański producent zamierza wyprodukować kilka urządzeń 10 i 8-calowych z ekranem AMOLED. Z kolei dzisiaj znalazłem wypowiedź dyrektora wykonawczego, Hyunjoon Kim, który zapowiedział całkowicie nową kategorię tabletów.
Tablety Samsung z ekranem 20 cali?
Hyunjoon Kim powiedział bardzo ciekawe słowa. Otóż firma Samsung w 2014 roku zamierza zaprezentować multimedialne tablety internetowe o przekątnej wyświetlacza 20 cali z dużą rozdzielczością. Najprawdopodobniej będzie to 2K lub 4K.
Dyrektor potwierdził, że ta grupa urządzeń będzie przeznaczona dla klientów biznesowych. W ten sposób producent chce dotrzeć do nowej grupy klientów. W sumie jest to bardzo dobry pomysł, bowiem obecnie tylko Panasonic ma podobne modele, a seria Toughpad nie jest tak popularna, jakby sobie tego Panasonic życzył. Natomiast Samsung na marketing ma sporo pieniędzy.
W tej chwili nie ma żadnych informacji dotyczących danych technicznych, czy dostępności, ale po takiej zapowiedzi na pewno zacznie się lawina plotek. A Wy co sądzicie o pomyśle Samsunga? Faktycznie mogą zrobić dobry biznes?
źródło: news.softpedia.com/ZDNet.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Chyba ktoś tu podpatrzył Toughpada 4K panasonica 🙂
A tak serio…windowsa wsadzą, przyzwoitą wagę i czas na baterii i bedzie to miało racje bytu.
Tak :-p